- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
13.06.2017 N 35210-07/23-2135/1/1902 |
Вимоги щодо складання первинних документів
Міністерство фінансів України відповідно до листа Секретаріату Кабінету Міністрів України від 12.05.2017 р. N 41-К-011079/20 розглянуло лист від 12.04.2017 р. N к-54/02 щодо документального оформлення господарських операцій у зв’язку з прийняттям
Закону України від 03.11.2016 p. N 1724-VIII "Про внесення змін до деяких законів України щодо усунення адміністративних бар'єрів для експорту послуг" (далі - Закон) та в межах компетенції повідомляє.
Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з пунктом 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого
наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. N 88, залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.
................Перейти до повного тексту