- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
08.01.2014 № 31-07250-06-29/19 |
МФУ за результатами розгляду звернення з питань застосування законодавства при відшкодуванні здійснених під час закордонного відрядження витрат повідомляє.
Податковим кодексом України (далі - ПКУ) врегульовані питання щодо включення витрат на відрядження до складу витрат платника податку на прибуток підприємств (розділ III ПКУ).
З його прийняттям КМУ регулюються питання службових відряджень державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів.
Відповідно до пп. 140.1.7 ст.
140 ПКУ ,
постановою КМУ від 02.02.2011 р. № 98 для цієї категорії осіб затверджені суми та склад витрат на відрядження (а також визначені граничний строк їх відрядження за кордон та випадки, коли строк закордонного відрядження може бути збільшений).
Порядок використання платіжних карток та переміщення цінностей через митний кордон України встановлені нормативно-правовими актами НБУ (у самому зверненні є посилання на відповідні листи НБУ).
Згідно з п. 41.1 ст.
41 та ст.
52 ПКУ Міндоходів України є контролюючим органом і надає податкові консультації з тих питань, що належать до його повноважень.
Враховуючи наведене, заявнику необхідно звернутися до НБУ та до Міндоходів України для отримання відповіді на запитання.
Стосовно другого та третього запитань (щодо відшкодування витрат на відрядження за кордон державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів) у межах компетенції МФУ повідомляємо, що виходячи з вимог Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон (далі - Інструкція):
1) у разі оплати витрат за проживання у готелі кількох відряджених осіб однією корпоративною платіжною карткою (в межах наданих під звіт коштів) оригінали підтвердних документів фактичних витрат на наймання житлового приміщення (квитанції (рахунка) на оплату вартості проживання у готелі (мотелі), іншому житловому приміщенні) мають містити конкретну інформацію стосовно кожного відрядженого працівника, а саме: прізвища осіб, за проживання яких здійснено оплату; терміни проживання у готелі зазначених осіб; вартість найнятих ними номерів готелю; види та вартість включених до квитанції (рахунка) витрат.
................Перейти до повного тексту