1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.03.2014 № 217
Про затвердження Інформації головного розпорядника про бюджет за бюджетними програмами за КВКВ 350 "Міністерство фінансів України" за 2013 рік
Відповідно до частини п'ятої статті 28 Бюджетного кодексу України , пункту 9 наказу Міністерства фінансів України від 24 грудня 2013 року № 1128 "Про підготовку річного звіту про виконання Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" та наказу Міністерства фінансів України від 01 грудня 2010 року № 1489 "Про затвердження Вимог та форм публічного представлення головними розпорядниками коштів державного бюджету інформації про бюджет", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 січня 2011 року за № 137/18875,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інформацію головного розпорядника про бюджет за бюджетними програмами за КВКВ 350 "Міністерство фінансів України" за 2013 рік (далі - Інформація), що додається.
2. Управлінню комунікацій (Прес-служба) (Косарчук В.П.) забезпечити до 15 березня 2014 року в установленому порядку розміщення Інформації на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів в мережі Інтернет.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Матвійчука В.М.
Міністр О. Шлапак
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
13.30.2014 № 217
ІНФОРМАЦІЯ
головного розпорядника про бюджет за бюджетними програмами за КВКВ 350 "Міністерство фінансів України" ( v0011201-11 ) за 2013 рік
Міністерство фінансів України - центральний орган виконавчої влади, діяльність якого регламентується Положенням про Міністерство фінансів України, затвердженим Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 446.
Мінфін України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної фінансової, бюджетної, а також податкової і митної політики (крім адміністрування податків, зборів, митних платежів та реалізації податкової і митної політики), політики у сфері державного фінансового контролю, казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку, випуску і проведення лотерей, організації та контролю за виготовленням цінних паперів, документів суворої звітності, видобутку, виробництва, використання та зберігання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, їх обігу та обліку, у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму.
Основними завданнями Мінфіну України є:
формування та забезпечення реалізації державної фінансової, бюджетної, а також податкової і митної політики, крім адміністрування податків, зборів, митних платежів та реалізації податкової і митної політики;
формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку, випуску та проведення лотерей, організації та контролю за виготовленням цінних паперів, документів суворої звітності, видобутку, виробництва, використання та зберігання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, їх обігу та обліку, у сфері запобігання і протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
формування і забезпечення у межах повноважень реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю, координації та спрямовування діяльності органів виконавчої влади, уповноважених на проведення контролю за дотриманням бюджетного законодавства;
забезпечення концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямах соціально-економічного розвитку України;
проведення разом з іншими органами виконавчої влади аналізу фінансово-економічного стану держави, перспектив її дальшого розвитку;
забезпечення управління державним та гарантованим державним боргом;
розроблення проекту Закону України про Державний бюджет України та прогнозних показників зведеного бюджету України, забезпечення в установленому порядку виконання Державного бюджету України з дотриманням вимог Бюджетного кодексу України тощо;
удосконалення міжбюджетних відносин;
здійснення державного регулювання бухгалтерського обліку та фінансової і бюджетної звітності в Україні, розроблення стратегії розвитку національної системи бухгалтерського обліку, визначення єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та складання фінансової і бюджетної звітності, обов'язкових для всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, та запровадження міжнародних стандартів фінансової звітності;
забезпечення здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних коштів в установах і організаціях, що належать до сфери управління Міністерства фінансів України, центральних органах виконавчої влади.
До сфери управління Міністерства фінансів України в 2013 році належали:
- центральні органи виконавчої влади 4
- місцеві фінансові органи та територіальні органи ДКСУ, ДФІУ 1369
- бюджетні установи 5
- бази відпочинку 6
Центральні органи виконавчої влади - Державна фінансова інспекція України, Державна служба фінансового моніторингу України, Державна казначейська служба України, Державна пробірна служба України, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України.
Місцеві фінансові органи - 24 департаменти фінансів обласних державних адміністрацій, фінансове управління Севастопольської міської державної адміністрації та 492 районних фінансових управління.
Територіальні органи Державної казначейської служби України - 660 головних обласних управлінь, районних та міських відділень.
Територіальні органи Державної фінансової інспекції України - 192 обласних, міжрайонних об'єднаних державних фінансових інспекцій, державних фінансових інспекцій в АР Крим та містах Києві та Севастополі.
Бюджетні установи - Державна навчально-наукова установа "Академія фінансового управління", Державний гемологічний центр України, державна установа "Державне сховище дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння", державна установа "Музей коштовного і декоративного каміння", Державний навчальний заклад післядипломної освіти "Навчально-методичний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу в сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму".
Бази відпочинку - "Світязь" Департаменту фінансів Волинської обласної державної адміністрації, "Нова Ялта" Департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації, "Перлина" Департаменту фінансів Миколаївської обласної державної адміністрації, "Фінансист" Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації та державні установи "База відпочинку "Конча-Заспа" та "База відпочинку "Любич" Міністерства фінансів України.
Чисельність працівників установ системи Міністерства фінансів - 31509 штатних одиниць, у тому числі за органами управління:
Міністерство фінансів України та місцеві фінансові органи 8865
Державна казначейська служба України та її територіальні органи 14785
Державна фінансова інспекція України та її територіальні органи 7127
Державна служба фінансового моніторингу України 237
Державна пробірна служба Україна 56
У 2013 році Міністерством фінансів України забезпечено виконання повноважень головного розпорядника бюджетних коштів за 19 бюджетними програмами.
За КВК 350 "Міністерство фінансів України" для виконання 19 бюджетних програм було визначено одного головного розпорядника, 4 відповідальних виконавців:
за 9 бюджетними програмами Міністерство фінансів України
за 5 бюджетними програмами Державна казначейська служба України
за 1 бюджетною програмою Державна фінансова інспекція України
за 2 бюджетними програмами Державна пробірна служба України
за 3 бюджетними програмами Державна служба фінансового моніторингу України
Мережа установ та організацій, що отримували кошти з Державного бюджету України, в 2013 році складалась з 92 розпорядників бюджетних коштів:
головний розпорядник - розпорядник коштів I ступеня - Міністерство фінансів України;
50 розпорядників коштів II ступеня;
41 розпорядник коштів III ступеня.
Загальна сума видатків, затверджених у кошторисах бюджетних установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства фінансів України, на 2013 рік становить 34872292,7 тис. грн., з них використано 33842976,8 тис. грн., або 97,0 %, у тому числі:
за загальним фондом державного бюджету
затверджено кошторисом - 34741351,3 тис. грн.;
використано (касові видатки) - 33812260,4 тис. грн., або 97,3 %;
за спеціальним фондом державного бюджету
затверджено кошторисом - 130941,4 тис. грн.;
використано (касові видатки) - 30716,4 грн., або 23,5 відсотка.
Фінансування видатків у системі Міністерства фінансів України у 2013 році здійснювалося за такими бюджетними програмами:
Утримання центральних органів виконавчої влади та їх місцевих територіальних органів
За КПКВК 3501010 "Керівництво та управління у сфері фінансів" - Міністерство фінансів України та 517 місцевих фінансових органів.
Затверджено кошторисом - 584937,6 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 583035,4 тис. грн., за спеціальним фондом - 1902,2 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 554941,3 тис. грн., або 94,9 %, у тому числі: за загальним фондом - 554275,9 тис. грн., або 95,1 %, за спеціальним фондом - 665,4 тис. грн., або 35,0 відсотка.
За цією бюджетною програмою здійснювалося фінансування діяльності центрального апарату Міністерства фінансів України, департаментів фінансів обласних державних адміністрацій, фінансового управління Севастопольської міської державної адміністрації, районних в областях та районних в Автономній Республіці Крим фінансових управлінь, які забезпечували проведення єдиної фінансової, бюджетної, податкової політики, спрямованої на реалізацію визначених завдань економічного та соціального розвитку України.
Протягом року Міністерством фінансів розглянуто 81143 законопроекти, проекти розпоряджень, постанов та інших нормативно-правових актів, проведено 4038 семінарів та конференцій, сформовано 11870 місцевих бюджетів. Місцевими фінансовими органами проведено 203514 експертиз кошторисів, штатних розписів, планів асигнувань та планів використання коштів бюджетних установ та проведено 23005 перевірок бюджетних установ.
За КПКВК 3503010 "Керівництво та управління у сфері пробірного контролю" - Державна пробірна служба України.
Затверджено кошторисом - 6023,3 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 4920,5 тис. грн., за спеціальним фондом - 1102,8 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 5773,3 тис. грн., або 95,8 %, у тому числі: за загальним фондом - 4920,5 тис. грн., або 100 %, за спеціальним фондом - 852,8 тис. грн., або 77,3 відсотка.
Основною метою виконання бюджетної програми є реалізація державної політики у сфері державного пробірного контролю в Україні за якістю дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, виробів з них та матеріалів, що містять дорогоцінні метали, контроль за операціями із зазначеними цінностями, управління сферою державного пробірного контролю.
Протягом року Державною пробірною службою України здійснено 413 перевірок суб'єктів господарської діяльності, проведено 5800 експертиз відбитків державного пробірного клейма, зареєстровано 1139 відбитків спеціального знака-іменника, що засвідчують виготовлювача ювелірних виробів, за результатами перевірок виявлено дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, що підлягає постановці на облік, на суму 13798,5 тис. грн., видано суб'єктам господарювання 38 ліцензій на право провадження господарської діяльності зі збирання, первинної обробки відходів і брухту дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
У 2013 році Державна пробірна служба України надавала освітні послуги з підвищення кваліфікації фахівців у сфері державного пробірного контролю, які здійснювались за ліцензією Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.11.2011, серія АГ № 582524. Кількість слухачів, які пройшли курси підвищення кваліфікації, - 207 осіб.
За КПКВК 3504010 "Керівництво та управління казначейського обслуговування" - Державна казначейська служба України та 660 головних обласних управлінь, районних та міських відділень.
Затверджено кошторисом - 780105,5 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 770984,2 тис. грн., за спеціальним фондом - 9121,3 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 776319,4 тис. грн., або 99,5 %, у тому числі: за загальним фондом - 769425,1 тис. грн., або 99,8 %, за спеціальним фондом - 6894,3 тис. грн., або 75,6 відсотка.
Основним завданням Державної казначейської служби України є забезпечення урядової політики щодо управління бюджетними коштами, яка спрямована на створення оптимальної системи оперативного управління державними коштами, забезпечення своєчасних розрахунків за зобов'язаннями держави і сприяння забезпеченню збалансованості ресурсної та видаткової частин державного бюджету в часі. Удосконалення системи ефективного управління коштами бюджету, процедур попереднього контролю за їх витрачанням, розробка нової політики бухгалтерського контролю та звітності тощо.
Протягом року Державною казначейською службою України в межах коштів забезпечено обслуговування за доходами та видатками 12102 місцевих бюджети, 858198 рахунків коштів місцевих бюджетів та 51453 рахунки коштів державного бюджету, 4383 державних службовці підвищили кваліфікацію за професійними програмами та за програмами тематичних короткотермінових семінарів, проведено капітальний ремонт об'єктів площею 644 кв. м (проведено капітальний ремонт аварійних сходових клітин загальною площею 454,1 кв. м та капітальний ремонт двох поверхів приміщення ГУДКСУ у Житомирській області загальною площею 189,9 кв. м), проведено роботи з реконструкції об'єктів площею 488,9 кв. метра.
За КПКВК 3505010 "Керівництво та управління у сфері контролю за витрачанням бюджетних коштів" - Державна фінансова інспекція України та її 192 територіальних органи.
Затверджено кошторисом - 427710,6 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 427135,4 тис. грн., за спеціальним фондом - 575,2 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 427239,6 тис. грн., або 99,9 %, у тому числі: за загальним фондом - 426920,7 тис. грн., або 99,9 %, за спеціальним фондом - 318,9 тис. грн., або 55,4 відсотка.
Діяльність Державної фінансової інспекції у 2013 році була спрямована на здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взятті зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, у бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно, виконанням місцевих бюджетів; проведення моніторингу за усуненням недоліків і порушень, виявлених під час проведення державного фінансового контролю; розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень, запобігання їм у подальшому, а також щодо удосконалення державного фінансового контролю.
Протягом року проведено 6120 ревізій, 35 фінансових аудитів виконання бюджетних програм, 80 фінансових аудитів виконання місцевих бюджетів, 122 фінансових аудити діяльності суб'єктів господарювання, 193 органи ДФІ забезпечено системами автоматизованої обробки даних, 758 державних службовців підвищили кваліфікацію за професійними програмами та за програмами тематичних короткотермінових семінарів.
За КПКВК 3509010 "Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу" - Державна служба фінансового моніторингу України.
Затверджено кошторисом - 27693,2 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 27690,6 тис. грн., за спеціальним фондом - 2,6 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 27608,5 тис. грн., або 99,7 %, у тому числі: за загальним фондом - 27605,9 тис. грн., або 99,7 %, за спеціальним фондом - 2,6 тис. грн., або 100 відсотків.
Основними завданнями Державного фінансового моніторингу України є: забезпечення реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванню тероризму; збирання, оброблення та аналіз інформації про фінансові операції, що підлягають обов'язковому моніторингу; налагодження співробітництва, взаємодії та інформаційного обміну з органами державної влади, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями в зазначеній сфері.
Протягом року підготовлено і направлено 439 запитів до іноземних підрозділів фінансової розвідки, 16498 запитів до суб'єктів фінансового моніторингу, взято на облік 22947 суб'єктів первинного фінансового моніторингу, проведено 71 методично-освітній захід для суб'єктів фінансового моніторингу за участю Держфінмоніторингу, підготовлено 549 методично-роз'яснювальних документів у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом, оброблено 990,3 тис. повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, проведено 40 перевірок суб'єктів фінансового моніторингу.
Утримання бюджетних установ системи Міністерства фінансів України
За КПКВК 3501100 "Наукове і науково-методичне забезпечення у сфері виробництва і використання дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння та забезпечення виробничих та соціально-культурних потреб у дорогоцінних металах і дорогоцінному камінні" - державна установа "Державне сховище дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння" та Державний гемологічний центр України.
Затверджено кошторисом - 26882,2 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 6110 тис. грн., за спеціальним фондом - 20772,2 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 18306,4 тис. грн., або 68,1 %, у тому числі: за загальним фондом - 5965,0 тис. грн., або 97,6 %, за спеціальним фондом - 12341,4 тис. грн., або 59,4 відсотка.
Протягом 2013 року Державне сховище дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння здійснило поповнення державних запасів дорогоцінних металів, державних запасів дорогоцінного каміння на суму 5136,05 тис. гривень. На виконання наказу Міністерства фінансів України від 28.09.2012 № 1038 до дохідної частини Державного бюджету України були перераховані грошові кошти, отримані від реалізації дорогоцінних металів Державного фонду у розмірі 3061,5 тис. гривень. Державним гемологічним центром України видано 44586 експертних висновків; здійснено 11 наукових та науково-технічних розробок, з них за рахунок коштів загального фонду - 5 розробок, за рахунок коштів спеціального фонду - 6 розробок; впроваджено 1 наукову роботу на тему "Розробка національних правил визначення та опису характеристик дорогоцінного каміння на основі передового міжнародного досвіду".
За КПКВК 3501120 "Прикладні наукові розробки, наукове забезпечення пріоритетних напрямів фінансово-бюджетної політики, підготовка наукових кадрів у сфері фінансів" - Державна навчально-наукова установа "Академія фінансового управління".
Затверджено кошторисом - 35807,4 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 32376,6 тис. грн., за спеціальним фондом - 3430,8 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 35469,7 тис. грн., або 99,1 %, у тому числі: за загальним фондом - 32090,4 тис. грн., або 99,1 %, за спеціальним фондом - 3379,3 тис. грн., або 98,5 відсотка.
Протягом 2013 року виконано 27 науково-дослідних робіт; видано 20670 наукових друкованих видань, з них за рахунок коштів загального фонду - 7350 видань, за рахунок коштів спеціального фонду - 13320 видань. Середньорічна кількість аспірантів без відриву від виробництва становила 106 осіб, середньорічна кількість аспірантів з відривом від виробництва - 13 осіб, середньорічна кількість докторантів - 9 осіб.
За КПКВК 3501220 "Фінансова підтримка розвитку наукової інфраструктури у сфері збереження дорогоцінного каміння, функціонування Музею коштовного і декоративного каміння, підтримка культурно-оздоровчих та соціальних заходів фінансової системи" - державна установа "Музей коштовного і декоративного каміння" та 6 баз відпочинку, а саме: "Світязь" Департаменту фінансів Волинської обласної державної адміністрації, "Нова Ялта" Департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації, "Перлина" Департаменту фінансів Миколаївської обласної державної адміністрації, "Фінансист" Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації, державна установа "База відпочинку "Конча-Заспа" та державна установа "База відпочинку "Любич".
Затверджено кошторисом - 12035,4 тис. грн., у тому числі: за загальним фондом - 6898,1 тис. грн., за спеціальним фондом - 5137,3 тис. гривень.
Використано (касові видатки) - 9092,6 тис. грн., або 75,5 %, у тому числі: за загальним фондом - 6815,1 тис. грн., або 98,8 %, за спеціальним фондом - 2277,5 тис. грн., або 44,3 відсотка.
Основною метою бюджетної програми є залучення широких верств населення до надбань національної культурної спадщини: популяризація наукових геологічних знань в галузі видобувань та переробки коштовного і декоративного каміння; організація відпочинку співробітників Міністерства фінансів та фінансової системи, членів їх сімей.

................
Перейти до повного тексту