1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 114 від 20.02.2002
м. Київ
Про заходи щодо поліпшення виконання нормативно-правових актів і доручень
Як показав аналіз стану виконання нормативно-правових актів, доручень і листів Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України за 2001 рік, а також завдань Президента України і Прем'єр-міністра України, які дано за підсумками їхніх робочих поїздок до регіонів, більшість доручень структурні підрозділи Міністерства виконали своєчасно і в повному обсязі.
Разом з тим, незважаючи на рішення колегії Міністерства, накази про підвищення рівня виконавської дисципліни, письмові та усні нагадування про зрив термінів виконання актів і доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, окремі структурні підрозділи, внаслідок незадовільної виконавської дисципліни та формального ставлення до справи, не забезпечили своєчасного і повного їх виконання.
Так, за минулий рік 1054 (15,6%) контрольних доручення, головним виконавцем яких визначено Міністерство фінансів, виконано з порушенням терміну, - з них 118 (15,4%) нормативно-правових актів та доручень Президента України. 171 (18,2%) - Прем'єр-міністра України, 223 (21,4%) - запитів і звернень народних депутатів України.
Зокрема, Департамент фінансових установ та ринків (Патока О.В. Максименко Л.П.) 17 (27%) доручень Президента України виконав невчасно, а доручення до Указу Президента України від 10.12.01 N 1199/2001 "Про заходи щодо запобігання легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом", термін виконання якого минув 25.12.01, за станом на 08.02.02 залишалося невиконаним.
Майже кожне п'яте доручення Президента України та третє Прем'єр-міністра України департаменти фінансів невиробничої сфери (Ушакова Р.А., Воробйов В.А., Діденко С.О.) і по бюджету (Мярковський А.І., Щербина І.Ф, Шейко О.Л.) виконали з порушенням установлених термінів.
Серйозні недоліки при опрацюванні документів допускаються співвиконавцями, які, як правило, порушують терміни подання матеріалів відповідальним виконавцям.
Через невиконання Управлінням комп'ютеризації (Жлуктенко С.В.) вимог п.10 постанови колегії Міністерства від 27.04.2000 N 4 щодо створення автоматизованих робочих місць АС "Діловодство" у департаментах та запровадження системи електронного діловодства у структурних підрозділах, які територіально розташовані в різних адміністративних будинках, не налагоджено належного контролю за проходженням документів та їх виконанням.
З метою забезпечення своєчасного і повного виконання нормативно-правових актів і доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, поліпшення виконавської дисципліни у структурних підрозділах центрального апарату Міністерства фінансів та на виконання пункту 1 доручення Прем'єр-міністра України від 29.01.02. N 1102/98 "Про заходи щодо поліпшення виконання доручень Президента України і Прем'єр-міністра України, які дані за підсумками їх робочих поїздок до регіонів"
НАКАЗУЮ:
1. Звернути увагу заступників Державного секретаря, начальників департаментів і управлінь на допущені недоліки в організації контролю за виконанням нормативно-правових актів і доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України.
2. Покласти на заступників Державного секретаря, начальників департаментів і управлінь персональну відповідальність за стан виконавської Дисципліни в центральному апараті Міністерства.
3. Попередити керівників департаментів і управлінь, які не забезпечили своєчасне і якісне виконання доручень, що у разі невжиття відповідних заходів щодо поліпшення виконавської дисципліни в підпорядкованих їм структурних підрозділах їх буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
4. Доручити заступникові Державного секретаря Макацарія С.М. щомісячно розглядати питання преміювання працівників апарату з урахуванням виконання ними доручень і завдань вищих органів влади та керівництва Мінфіну.
Начальнику Управління документального забезпечення і контролю Ткачук Н.І своєчасно подавати відповідну інформацію з цього питання.
5. Управлінню документального забезпечення і контролю (Ткачук Н.І., Матлавська Т.П.) посилити контроль за своєчасним і повним виконанням доручень Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України.
6. Затвердити Заходи Міністерства фінансів України щодо поліпшення стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах Міністерства.
7. Адміністративно-господарському департаменту довести цей наказ до відома структурних підрозділів Міністерства.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Державного секретаря та начальників департаментів.
Державний секретар А.А. Максюта
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
від 20.02.2002 N 114
ЗАХОДИ
Міністерства фінансів України щодо поліпшення стану виконавської дисципліни у структурних підрозділах Міністерства
-----------------------------------------------------------------
| N |Зміст заходів |Відповідальні |Термін виконання|
|пор.| |за виконання | |
|----+------------------------+----------------+----------------|
| 1. |Заступникам Державного |Заступники |Щотижня |
| |секретаря, начальникам |Державного | |
| |департаментів щотижня |секретаря, | |
| |на виробничих нарадах |начальники | |
| |розглядати стан |департаментів | |
| |виконання | | |
| |нормативно-правових | | |
| |актів та доручень | | |
| |Президента України, | | |
| |Кабінету Міністерств | | |
| |України. | | |
|----+------------------------+----------------+----------------|
| 2. |У разі неможливості |Заступники |Уразі |
| |вирішити питання, |Державного |необхідності |
| |обумовлене дорученнями |секретаря | |
| |Президента України | | |
| |і Кабінету Міністрів | | |
| |України, разом з | | |
| |проектом відповіді, | | |
| |надавати обгрунтовані | | |
| |пояснення Міністру або | | |
| |Державному секретареві | | |
| |про причини неможливості| | |
| |виконати доручення. | | |
|----+------------------------+----------------+----------------|
| 3. |Встановити, що доручення|Заступники |Постійно |
| |Президента України і |Державного | |
| |Прем'єр-міністра України|секретаря, | |
| |вважаються виконаними |начальники | |
| |лише за умови, коли їх |департаментів, | |
| |знято з контролю в |управлінь | |
| |Адміністрації | | |

................
Перейти до повного тексту