- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про питання організації роботи Міжвідомчої комісії з питань запровадження електронної соціальної картки
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2010
N 947 НАКАЗУЮ:
1. Утворити Міжвідомчу комісію з питань запровадження електронної соціальної картки (далі - Міжвідомча комісія) у складі згідно з додатком до цього наказу.
2. Затвердити Положення про Міжвідомчу комісію з питань запровадження електронної соціальної картки, що додається.
3. Покласти виконання функцій з організаційно-аналітичного та інформаційного забезпечення діяльності Міжвідомчої комісії на Департамент фінансів охорони здоров'я та соціальних програм (Діденко С.О.) та Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення (Шевченко С.С.).
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Шнипка О.С.
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
29.10.2010 N 1284
ПОЛОЖЕННЯ
про Міжвідомчу комісію з питань запровадження електронної соціальної картки
1. Міжвідомча комісія з питань запровадження електронної соціальної картки (далі - Міжвідомча комісія) є постійно діючим органом, утвореним з метою створення єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки.
2. Міжвідомча комісія у своїй діяльності керується
Конституцією України та законами України, а також актами Президента України, Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями Міжвідомчої комісії є:
1) організація роботи центральних органів виконавчої влади з підготовки проектів Концепції і Програми створення єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки;
2) забезпечення координації роботи центральних та місцевих органів виконавчої влади з питання створення єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки;
3) спрямування і координація роботи Харківської, Чернівецької обласних та Київської міської державних адміністрацій з проведення у 2011 році на їх території експерименту із створення інформаційно-аналітичної системи регіонального управління та запровадження на її основі електронної соціальної картки;
4) інформування громадськості про заходи, пов'язані із запровадженням електронної соціальної картки.
4. Міжвідомча комісія відповідно до покладених на неї завдань:
1) вивчає міжнародний досвід із запровадження електронної соціальної картки із застосуванням технологій різних платіжних систем;
2) проводить технічний, організаційний та фінансовий аналіз передумов створення єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки по всій території України;
3) затверджує план заходів з підготовки пропозицій стосовно створення єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки;
4) розглядає розроблені центральними органами виконавчої влади проекти Концепції і Програми створення єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки перед поданням їх в установленому порядку до Кабінету Міністрів України;
5) ініціює внесення змін до актів законодавства щодо створення єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки;
6) вносить пропозиції щодо джерел фінансування видатків, пов'язаних із створенням єдиної державної інформаційно-аналітичної системи обліку та управління коштами в соціальній сфері та запровадження на її основі електронної соціальної картки;
7) розглядає та погоджує пропозиції, обґрунтування та розрахунки Харківської, Чернівецької обласних та Київської міської державних адміністрацій щодо проведення у 2011 році на їх території експерименту зі створення інформаційно-аналітичної системи регіонального управління та запровадження на її основі електронної соціальної картки.
5. Міжвідомча комісія має право:
1) утворювати в разі потреби постійно діючі або тимчасові робочі та експертні групи, залучати до участі в них представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних вітчизняних та міжнародних експертів (за згодою);
2) одержувати від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
3) запрошувати на свої засідання представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій, вчених, незалежних експертів, а також представників засобів масової інформації;
4) ініціювати за погодженнями з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями утворення регіональних відділень Міжвідомчої комісії.
6. Міжвідомча комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів комісії.
................Перейти до повного тексту