- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Л И С Т
13.08.2009 N 31-21020-2-4/5758 |
Щодо "старих" податкових накладних
МФУ на виконання доручення КМУ від 07.08.2009 р. N 44021/1/1-09 розглянуло лист Комітету ВРУ з питань податкової та митної політики від 03.08.2009 р. N 04-27/786 щодо правомірності положень розпоряджень КМУ від 01.07.2009 р.
N 757-р "Деякі питання адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів)", від 17.07.2009 р.
N 838-р "Про врегулювання деяких питань адміністрування податку на додану вартість" та від 17.07.2009 р.
N 837-р "Про додаткові заходи щодо мобілізації доходів бюджету у другому півріччі 2009 року" та повідомляє наступне.
Розпорядження від 01.07.2009 р.
N 757-р "Деякі питання адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів)" (далі - розпорядження N 757-р), від 17.07.2009 р.
N 838-р "Про врегулювання деяких питань адміністрування податку на додану вартість" (далі - розпорядження N 838-р) та від 17.07.2009 р.
N 837-р "Про додаткові заходи щодо мобілізації доходів бюджету у другому півріччі 2009 року" (далі - розпорядження N 837-р) були прийняті КМУ з метою виконання взятих у період роботи місії Міжнародного валютного фонду зобов'язань щодо удосконалення адміністрування податків.
Головним розробником розпорядження
N 757-р є ДПАУ, за роз'ясненням якої положення розпорядження відповідають нормі Закону України
"Про податок на додану вартість", оскільки згідно із загальним правилом формування податкового кредиту, встановленим пп. 7.4.1 п. 7.4 ст.
7 Закону, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20% від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 6.1 ст.
6 цього
Закону, протягом такого звітного періоду.
Слід зазначити, що положення розпорядження
N 838-р не порушують діючі норми законодавства, оскільки у них йдеться про вдосконалення процедури аналізу показників податкової звітності та визначення критеріїв ризику, які мають враховуватись податковими органами при аналізі податкової звітності та проведенні камеральних перевірок
податкових декларацій з ПДВ.
................Перейти до повного тексту