- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Л И С Т
22.01.2009 N 31-28020-02-25/585 |
Згідно із частиною сьомою статті
51 Бюджетного кодексу України оплата товарів, робіт та послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання здійснюється після їх отримання, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Випадки, в яких замовники можуть передбачати попередню оплату у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, визначено, зокрема, постановами Кабінету Міністрів України від 29 березня 2004 р.
N 399, від 9 жовтня 2006 р.
N 1404 та Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р.
N 1764.
Водночас з метою сприяння стабільного функціонуванню бюджетної системи Кабінетом Міністрів України видано постанову від 26 листопада 2008 р.
N 1036.
Так, підпунктом 6 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 р.
N 1036 визначено, що розпорядники коштів державного бюджету мають здійснювати до 1 квітня 2009 року розрахунки виключно за фактично поставлені товари, виконані роботи і надані послуги, крім передплати "періодичних друкованих видань, послуг поштового зв'язку, з авіаперевезення і державних офіційних і урядових делегацій та Президента України, Голови Верховної Ради України і його заступників, Прем'єр-міністра України та Першого віце-прем'єр-міністра України під час робочих поїздок, а також випадків, визначених окремими рішеннями Кабінету Міністрів України.
Оскільки всі зазначені постанови Кабінету Міністрів України є чинними, мають однакову юридичну ситу та не узгоджуються між собою з питань здійснення попередньої оплати, для вирішення цієї колізії необхідно виходити з правила "lex posterior derogat priori" ("наступний закон з того ж питання скасовує дію попередніх"), згідно з яким у разі суперечності правових норм у нормативно-правових актах однакової юридичної сили, діють норми акта, що прийнятий пізніше.
................Перейти до повного тексту