1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
29.08.2006 N 3.4-04/2032-8234
Міністерствам, іншим
центральним органам
виконавчої влади Управлінню
Державного казначейства в
Автономній Республіці Крим,
областях, містах Києві
та Севастополі Міністерству
фінансів Автономної
Республіки Крим, обласним,
Київському
та Севастопольському міським
фінансовим управлінням
Про відображення в бухгалтерському обліку безоплатного отримання матеріальних цінностей від органів місцевого самоврядування
Державне казначейство України на численні звернення органів Державного казначейства України, розпорядників бюджетних коштів щодо відображення в бухгалтерському обліку безоплатного отримання матеріальних цінностей розпорядниками коштів державного бюджету від органів місцевого самоврядування роз'яснює наступне.
Відображення на субрахунках бухгалтерського обліку та у формах фінансової звітності операцій з безоплатного отримання та передачі матеріальних цінностей проводиться у залежності від їх економічної суті.
Такі операції можуть проводитися при переміщенні матеріальних цінностей від одного розпорядника бюджетних коштів до іншого в межах одного головного розпорядника бюджетних коштів. При цьому в установ, що передають матеріальні цінності, буде зменшення активів, а у тих, що отримують - збільшення активів.
Розпорядники коштів державного бюджету можуть отримувати від сторонніх організацій гуманітарну допомогу, благодійні внески, гранти, дарунки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.05.2002 N 659 "Про затвердження переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямів використання". Такі операції відображаються у бухгалтерському обліку установи як доходи спеціального фонду. При цьому установами складається Довідка про надходження у натуральній формі, яка подається до органу Державного казначейства України до закінчення звітного періоду. Зазначені операції відображаються у обліку з урахуванням кошторисних призначень.

................
Перейти до повного тексту