- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про стан роботи зі зверненнями громадян за 8 місяців 2004 року та напрями її вдосконалення
Розглянувши інформацію про стан роботи зі зверненнями громадян у центральному апараті Міністерства фінансів за 8 місяців 2004 року, колегія Міністерства фінансів відзначає, що робота зі зверненнями громадян у Міністерстві протягом зазначеного періоду проводилася задовільно.
За звітний період до Міністерства надійшло 5245 звернень громадян, з яких підлягало виконанню 4598. Виконано у встановлені терміни 4319 звернень (98,8%). З порушенням визначених законодавством термінів виконано 51 звернення (1,2%), з них: 6,1 відсотка від загальної кількості звернень, що підлягали виконанню відповідними структурними підрозділами (3 звернення), - Департаментом податкової та митної політики (Андрєєв П.П.), а саме -Управлінням податкового законодавства; 1,1 відсотка (47 звернень) - Департаментом бюджетної політики (Рибак С.О.), а саме: Управлінням фінансів транспорту, зв'язку, сфери послуг та відносин власності, Управлінням фінансів промисловості та будівельного комплексу, Управлінням фінансів АПК та природоохоронних заходів, Управлінням доходів, Управлінням фінансів оборони, правоохоронних органів та забезпечення безпеки держави, Управлінням фінансів органів державної влади, Управлінням фінансів освіти, науки, культури та засобів масової інформації, Управлінням фінансів охорони здоров'я, соціальних програм та фізичної культури і спорту; 0,9 відсотка (1 звернення) - Департаментом фінансової політики та управління державним боргом (Пахачук Г.Д.), а саме - Управлінням фінансової політики та координації роботи з НБУ.
Продовжує зростати кількість звернень від громадян, що належать до незахищених верств населення: пенсіонерів (37,5% загальної кількості звернень), ветеранів війни (19,9%), інвалідів загального захворювання (14,7%) та ветеранів праці (4,9%). Залишається значною кількість колективних (8,3% загальної кількості звернень) та повторних (13,9%) звернень.
Основними питаннями, з якими звертаються громадяни до Міністерства фінансів, залишаються: компенсація втрат від знецінення грошових заощаджень - 61,3% та погашення облігацій - 13,4%.
З метою поліпшення роботи зі зверненнями громадян, удосконалення організації особистого прийому громадян та розгляду письмових звернень відповідно до вимог указів Президента України від 13 серпня 2002 р.
N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та від 14 квітня 2004 р.
N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів"
................Перейти до повного тексту