1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.08.2004 N 531
Про затвердження Положення про Управління державного контролю за здійсненням лотерейної діяльності та його структурні підрозділи
На виконання пункту 10 наказу Міністерства фінансів України від 30.03.04 N 233 "Про внесення змін в організаційну структуру центрального апарату Міністерства фінансів України"
НАКАЗУЮ:
Затвердити такі, що додаються:
Положення про Управління державного контролю за здійсненням лотерейної діяльності;
Положення про відділ методології з випуску та проведення лотерей;
Положення про відділ контролю Ліцензійних умов випуску та проведення лотерей.
Виконуючий обов'язки першого
заступника Міністра фінансів

І.Мярковський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
20.08.2004 N 531
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління державного контролю за здійсненням лотерейної діяльності
1. Загальні положення
1.1. Управління державного контролю за здійсненням лотерейної діяльності (далі - Управління) є структурним підрозділом Міністерства фінансів України (далі - Міністерство) діяльність якого спрямовується і координується заступником Міністра фінансів України.
1.2. Управління забезпечує проведення Міністерством фінансів України державної політики у сфері випуску та проведення лотерей.
1.3. Управління у своїй роботі керується Конституцією України, законам України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
1.4. До складу Управління входять наступні відділи:
Відділ методології з випуску та проведення лотерей;
Відділ контролю Ліцензійних умов випуску та проведення лотерей.
2. Основними завданнями Управління є:
2.1. Розроблення пропозицій з основних напрямів розвитку та запровадження державного регулювання лотерейної діяльності.
2.2. Здійснення заходів щодо регулювання та контролю за діяльністю з випуску та проведення лотерей.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Розробляє і подає на розгляд керівництва Міністерства пропозиції щодо розвитку і вдосконалення законодавства України про лотереї, стосовно методологічних засад здійснення лотерейної діяльності;
3.2. Бере участь у складанні проекту доходної частини Державного бюджету України у розрізі неподаткових надходжень, а саме надходжень від проведення лотерей;
3.3. Приймає участь у погодженні нормативно-правових актів, що приймаються іншими органами виконавчої влади і стосуються діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.4. Узагальнює практику діяльності суб'єктів господарювання з випуску та проведення лотерей;
3.5. Аналізує стан і тенденції розвитку діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.6. Розробляє та забезпечує затвердження у встановленому порядку Ліцензійних умов, порядку фінансового контролю за їх додержанням;
3.7. Розглядає і готує документи на видачу ліцензій на провадження діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.8. Встановлює вимоги щодо порядку фінансового контролю за діяльністю з випуску та проведення лотерей, а також вимоги до статутного фонду операторів шляхом включення таких вимог до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.9. Здійснює ведення журналу обліку заяв та виданих ліцензій з діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.10. Забезпечує ведення ліцензійного реєстру, ліцензійних справ щодо провадження діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.11. Готує для видачі та переоформлення ліцензії, забезпечує видачу дублікатів ліцензій та засвідчених копій ліцензій на провадження діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.12. Організує і проводить перевірки дотримання суб'єктами господарювання, що отримали ліцензії на провадження діяльності з випуску та проведення лотерей, Ліцензійних умов провадження діяльності з випуску та проведення лотерей і вимог чинного законодавства щодо її провадження;
3.13. Готує та вносить керівництву Міністерства пропозиції щодо видання розпоряджень суб'єктам господарювання, які одержали ліцензії на провадження діяльності з випуску та проведення лотерей, про усунення виявлених порушень ліцензійних умов та вимог щодо фінансового контролю за такою діяльністю, а у разі наявності визначених законодавством підстав - про анулювання ліцензій на провадження діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.14. За письмовими запитами правоохоронних органів в установленому порядку готує висновки щодо віднесення діяльності суб'єктів господарювання, незалежно від їх форми власності, до господарської діяльності з випуску та проведення лотерей і висновки щодо віднесення певної гри до лотереї;
3.15. Забезпечує участь представників Міністерства фінансів України у проведенні розіграшів тиражів державних лотерей як членів (голови) державних тиражних комісій;
3.16. За дорученням керівництва Міністерства бере участь у міжнародних заходах у сфері лотерейної діяльності, вивчає, узагальнює, поширює світовий досвід з цих питань;
3.17. Вивчає законодавство зарубіжних країн, яке регулює сферу лотерейної діяльності, з метою використання позитивного досвіду для подальшого розроблення та вдосконалення національного законодавства;
3.18. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції;
3.19. Здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4. Управління має право:
4.1. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
4.2. Для підготовки даних щодо прогнозних надходжень до державного бюджету від проведення лотерей, одержувати в оперативному порядку від суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на провадження діяльності з випуску та проведення лотерей, відповідні розрахунки і обґрунтування до них;
4.3. Одержувати в установленому порядку від суб'єктів господарювання, які одержали ліцензії на провадження діяльності з випуску та проведення лотерей, звітність, передбачену Ліцензійними умовами, а також іншу інформацію, яка необхідна для здійснення контролю за діяльністю таких суб'єктів господарювання.
5. Начальник Управління
5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому законодавством порядку.
5.2. Начальник управління призначається з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.3. Начальник управління має заступників відповідно до штатного розпису Міністерства.
5.4. Начальник Управління:
5.4.1. Здійснює керівництво Управлінням і організовує його роботу.
5.4.2. Несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за виконання покладених на Управління завдань.
5.4.3. Визначає ступінь відповідальності начальників відділів.
5.4.4. Подає керівництву Міністерства пропозиції про вдосконалення роботи Управління.
5.4.5. Розподіляє обов'язки між заступниками, працівниками Управління, погоджує положення про Управління, відділи, посадові інструкції працівників Управління.
5.4.6. Подає керівництву Міністерства пропозиції про заохочення та притягнення до відповідальності працівників Управління.
5.4.7. Подає керівництву Міністерства пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників Управління.
5.5. Підписує документи з питань, віднесених до компетенції управління.
Начальник управління Л.П.Максименко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
20.08.2004 N 531
ПОЛОЖЕННЯ
про Відділ методології з випуску та проведення лотерей Управління державного контролю за здійсненням лотерейної діяльності
1. Загальні положення
1.1. Відділ методології з випуску та проведення лотерей (далі - Відділ) є структурним підрозділом Управління державного контролю за здійсненням лотерейної діяльності (далі - Управління), діяльність якого спрямовується і координується керівництвом Управління.
1.2. Відділ у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства, положеннями про Міністерство фінансів, Управління, а також цим Положенням.
1.3. Відділ узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавства та вносить їх на розгляд керівництва Управління. У межах своїх повноважень Відділ організовує виконання нормативно-правових актів і здійснює систематичний контроль за їх реалізацією.
2. Основними завданнями Відділу є:
2.1. Розроблення пропозицій з основних напрямів розвитку та запровадження державного регулювання діяльності з випуску та проведення лотерей.
2.2. Здійснення заходів щодо регулювання та контролю за діяльністю з випуску та проведення лотерей.
3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Розробляє і подає на розгляд керівництва Управління пропозиції щодо розвитку і вдосконалення законодавства України про лотереї, методологічних засад здійснення діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.2. Бере участь у складанні проекту Державного бюджету України стосовно формування його показників у розрізі неподаткових надходжень, а саме надходжень від проведення грошово-речових лотерей;
3.3. Аналізує стан і тенденції розвитку діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.4. Бере участь у погодженні нормативно-правових актів, що затверджуються органами виконавчої влади і стосуються діяльності з випуску та проведення лотерей;
3.5. Готує для затвердження спільно із спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування ліцензійні умови провадження діяльності з випуску та проведення лотерей та порядок і вимоги щодо фінансового контролю за діяльністю з випуску та проведення лотерей, а також вимоги до статутного фонду операторів шляхом включення таких вимог до ліцензійних умов;

................
Перейти до повного тексту