- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Єдиного порядку здійснення моніторингу та контролю за підготовкою, опрацюванням та супроводженням законопроектів у Міністерстві фінансів України
На виконання пункту 7 постанови колегії Міністерства фінансів від 5 березня 2004 р. N 2
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Єдиний порядок здійснення моніторингу та контролю за підготовкою, опрацюванням та супроводженням законопроектів у Міністерстві фінансів України, що додається.
2. Заступникам Міністра, директорам департаментів, начальникам управлінь (відділів) забезпечити неухильне дотримання вимог Єдиного порядку здійснення моніторингу та контролю за підготовкою, опрацюванням та супроводженням законопроектів у Міністерстві фінансів України.
3. Департаменту інформаційних технологій (Жлуктенко С.В.) забезпечити до 23.12.04 впровадження інформаційної системи моніторингу проходження проектів нормативно-правових актів з моменту їх розробки (опрацювання) у Міністерстві фінансів України до підписання Президентом України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників Міністра фінансів Макацарію С.М. та Яременка О.С.
Перший віце-прем'єр-міністр України, Міністр фінансів України | М.Я.Азаров |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.05.2004 N 362
ЄДИНИЙ ПОРЯДОК
здійснення моніторингу та контролю за підготовкою, опрацюванням та супроводженням законопроектів у Міністерстві фінансів України
Загальні положення
Моніторинг і контроль проходження законопроектів у Міністерстві фінансів України (далі - Міністерство) - система постійного спостереження за станом підготовки, опрацювання (доопрацювання), супроводження законопроектів, що містять положення, реалізація яких впливає або може вплинути на дохідну чи видаткову частину бюджету, або питання, віднесені до компетенції Міністерства (далі - законопроект).
Мета здійснення моніторингу і контролю - удосконалення інформаційного забезпечення керівництва та структурних підрозділів Міністерства щодо проходження законопроектів, суб'єктами законодавчої ініціативи яких є: Президент України, народні депутати України, Кабінет Міністрів України, Національний банк України.
За розробку, опрацювання (доопрацювання), погодження проекту, підготовку розрахунків, довідок та фінансово-економічної експертизи відповідає головний виконавець (розробник) проекту відповідно до доручення керівництва.
Процес моніторингу проходження законопроектів поділяється на два етапи:
I етап - до їх реєстрації у Верховній Раді України;
II етап - після реєстрації у Верховній Раді України до підписання Президентом України.
Департамент взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування з метою вчасного опрацювання та (або) погодження законопроектів здійснює моніторинг:
в частині підготовки, проходження та погодження законопроектів (з моменту їх розробки структурними підрозділами Міністерства до моменту їх схвалення Кабінетом Міністрів України і подання до Верховної Ради України);
стану розгляду, опрацювання та узгодження структурними підрозділами законопроектів, що надійшли до Міністерства від інших центральних органів виконавчої влади.
Департамент взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування після схвалення законопроектів на засіданні Кабінету Міністрів України та направлення до Верховної Ради України надає Департаменту взаємозв'язків з Верховною Радою України інформацію щодо їх підготовки та опрацювання для здійснення подальшого моніторингу проходження законопроектів у Верховній Раді України.
Департамент взаємозв'язків з Верховною Радою України забезпечує моніторинг стану проходження у Верховній Раді України законопроектів від їх реєстрації у Верховній Раді України до підписання Президентом України.
Департамент взаємозв'язків з Верховною Радою України готує та подає керівництву Міністерства щорічно до 15 січня року, що настає за звітним, інформацію щодо прийнятих Верховною Радою України законопроектів та таких, які набрали чинності і містять положення, реалізація яких впливає на дохідну чи видаткову частину бюджету, або з питань, віднесених до компетенції Міністерства (в тому числі тих, які були розроблені (опрацьовані) Міністерством, суб'єктом законодавчої ініціативи яких є Президент України або Кабінет Міністрів України).
1. Взаємодія Міністерства з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади з підготовки та опрацювання законопроектів
1.1. Співвиконавці доручення до законопроекту в установленому порядку подають у визначені строки лист із відповідними реквізитами головному виконавцеві з письмовими зауваженнями (розрахунки, обґрунтування, інформаційні матеріали, довідкові матеріали) та пропозиціями до законопроекту (або інформацію про відсутність зауважень та пропозицій). Головний виконавець з урахуванням зауважень та пропозицій співвиконавців у визначені терміни опрацьовує проект та здійснює підготовку проекту листа та пакета документів для подання до Кабінету Міністрів України або направлення на погодження відповідному центральному органу виконавчої влади і подає на розгляд керівництву Міністерства.
1.2. Після погодження керівництвом Міністерства підготовлених документів головний виконавець в одноденний термін надає Департаменту взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування копії супровідних матеріалів до законопроекту, що надсилаються Міністерством на адресу Кабінету Міністрів України або центральних органів виконавчої влади.
1.3. Департамент взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування інформує відповідний структурний підрозділ Міністерства про розбіжності щодо законопроекту та забезпечує організацію процесу прийняття узгодженого рішення.
1.4. У разі необхідності отримання в ході опрацювання законопроекту додаткової інформації від органів виконавчої влади головний виконавець направляє Департаменту взаємозв'язків з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування письмовий запит із зазначенням мети, структури, обсягу, форми та терміну її подання.
................Перейти до повного тексту