- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
11.08.2003 N 490
Про затвердження положення про Фінансове управління та його структурні підрозділи
На виконання пункту 3 наказу Міністерства фінансів України від 3 березня 2003 р.
N 178 "Про питання структури Міністерства фінансів України та розподіл функцій і процедур у центральному апараті Міністерства"
НАКАЗУЮ:
Затвердити такі, що додаються:
Положення про Фінансове управління;
Положення про фінансово-економічний відділ;
Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності.
Перший заступник Міністра Ф.О.Ярошенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
11.08.2003 N 490
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансове управління
1. Загальні положення
1.1. Фінансове управління (далі - Управління) є самостійним структурним підрозділом Міністерства фінансів України (далі - Міністерство), діяльність якого спрямовується і координується заступником Міністра згідно з розподілом функціональних повноважень.
1.2. Управління забезпечує здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних коштів, фінансове забезпечення діяльності і організацію бухгалтерського обліку та звітності в Міністерстві та установах і організаціях, що входять до сфери управління Міністерства.
1.3. Управління у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
Положенням про Міністерство, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
1.4. До складу Управління входять:
- фінансово-економічний відділ;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності.
2. Основними завданнями Управління є:
2.1. Здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних коштів та фінансове забезпечення діяльності Міністерства та установ і організацій, що входять до сфери управління Міністерства;
2.3. Забезпечення контролю за ефективним і цільовим використанням коштів державного бюджету, передбачених на утримання установ і організацій, що входять до сфери управління Міністерства.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Узагальнює та подає в установленому порядку як головний розпорядник бюджетних коштів по Міністерству бюджетні запити для формування проекту Державного бюджету, проекту Державної програми економічного і соціального розвитку та державного замовлення;
3.2. Складає та подає на затвердження керівництву Міністерства кошторис, план асигнувань із загального фонду державного бюджету та штатний розпис центрального апарату Міністерства, вносить до них зміни і доповнення;
3.3. Проводить експертизу та подає на затвердження (погодження) керівництву Міністерства кошториси, плани асигнувань із загального фонду державного бюджету та штатні розписи установ та організацій, які входять до сфери управління Міністерства;
3.4. Готує і подає керівництву пропозиції щодо розподілу річних обсягів бюджетних асигнувань між розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня;
3.5. Готує лімітні довідки про бюджетні асигнування на поточний рік;
3.6. Складає та подає до Державного казначейства України на магнітних та паперових носіях мережу установ та організацій, які входять до сфери управління Міністерства, розподіл показників зведених кошторисів та розподіл показників зведених планів асигнувань, вносить до них в установленому порядку зміни і доповнення;
3.7. Поновлює і постійно підтримує базу даних Міністерства як головного розпорядника бюджетних коштів та розпорядників коштів нижчого рівня щодо мережі установ та організацій, розподілу показників зведених кошторисів та розподілу показників зведених планів асигнувань;
3.8. Готує і подає до Державного казначейства України за встановленою формою розподіли асигнувань державного бюджету для оплати видатків центрального апарату Міністерства та установ і організацій, які входять до сфери його управління;
3.9. Готує і подає на затвердження керівництву розрахунки щодо встановлення граничної чисельності і ліміту легкових автомобілів установ і організацій, які входять до сфери його управління;
3.10. Готує і подає на затвердження керівництва зміни у штатному розписі Міністерства;
3.11. Аналізує, узагальнює пропозиції та готує проекти наказів щодо встановлення надбавок до посадових окладів працівників центрального апарату Міністерства;
3.12. Узагальнює пропозиції та готує проекти наказів щодо встановлення надбавок та преміювання керівників урядових органів, які входять до сфери управління Міністерства, та керівників головних обласних та Севастопольського міського фінансових управлінь;
3.13. Збирає, аналізує і подає щомісячно узагальнену оперативну інформацію установ і організацій, які входять до сфери управління Міністерства, щодо стану розрахунків із соціальних виплат та за енергоносії;
3.14. Проводить економічну експертизу договорів на виконання послуг;
3.15. Бере участь у підготовці пропозицій щодо внесення змін до умов оплати праці бюджетних установ і організацій, які входять до сфери управління Міністерства;
3.16. Бере участь у підготовці проектів положень (статутів) установ і організацій, які входять до сфери управління Міністерства;
3.17. Здійснює аналіз виконання фінансових планів державними підприємствами, які входять до сфери управління Міністерства;
3.18. Узагальнює звітні дані про здійснення тендерних процедур, виконання державного замовлення та освоєння державних капітальних вкладень установами та організаціями, які входять до сфери управління Міністерства, бере участь у роботі Тендерного комітету Міністерства;
3.19. Аналізує та узагальнює дані щодо ефективного використання власних та орендованих площ нежитлових будинків у м. Києві, що належать до державної форми власності, апаратом Міністерства та установами і організаціями, які входять до сфери управління Міністерства;
3.20. Узагальнює дані щодо переліку підприємств та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, для включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України органами державної статистики;
3.22. Забезпечує бухгалтерський облік та звітність в центральному апараті Міністерства та установах і організаціях, які входять до сфери його управління;
3.23. Здійснює методологічне керівництво бухгалтерським обліком і звітністю установ і організацій, які входять до сфери управління Міністерства;
3.24. Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, надання оперативної інформації, складання і подання у встановлені терміни бухгалтерської звітності;
3.25. Здійснює економічний аналіз використання коштів виділених на утримання центрального апарату Міністерства;
3.26. Проводить нарахування та виплату заробітної плати працівникам центрального апарату Міністерства;
3.27. Складає, узагальнює та подає у визначені терміни зведену фінансову та статистичну звітність;
3.28. Проводить навчання матеріально відповідальних осіб з питань обліку та збереження цінностей, які знаходяться на їх відповідальному збереженні;
3.29. Вивчає та аналізує звіти, інші матеріали підрозділів служби з питань, що належать до компетенції відділу;
3.30. Формує повну достовірну інформацію про господарські процеси і результати діяльності Міністерства, яка необхідна для оперативного керівництва та управління;
3.31. Проводить економічний аналіз використання коштів загального і спеціального фондів державного бюджету установами і організаціями, які входять до сфери управління Міністерства;
3.32. Бере участь у розробці нормативно-правових актів, що регламентують діяльність бюджетних установ, які входять до сфери управління Міністерства;
3.33. Бере участь у підготовці матеріалів на урядові комітети та засідання Кабінету Міністрів України та супроводжувальних записок;
3.34. Готує пропозиції з питань, що відносяться до компетенції Управління:
- за дорученнями керівництва;
- за наказами, доповідними записками, поданнями, проектами листів, іншими документами;
3.35. Надає практичну допомогу місцевим фінансовим органам та установам і організаціям, що входять до сфери управління Міністерства, з питань фінансового забезпечення їх діяльності.
4. Управління має право:
4.1. Брати участь у проведенні перевірок та здійсненні контролю ефективності використання бюджетних коштів, передбачених на утримання центрального апарату Міністерства та установ і організацій, які входять до сфери управління Міністерства;
4.2. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства, установ і організацій, що входять до сфери управління Міністерства, інформацію, яка необхідна для виконання покладених на Управління завдань;
4.3. Готувати на розгляд керівництву Міністерства проекти доручень і роз'яснень для установ і організацій, що входять до сфери його управління, з питань, які відносяться до компетенції відділу;
4.4. Брати участь у нарадах та інших заходах з питань фінансово-господарської діяльності, що проводяться у центральному апараті Міністерства та підпорядкованих йому установах;
4.5. Організовувати наради з питань, що належать до компетенції Управління;
4.6. Вносити керівництву Міністерства пропозиції щодо удосконалення структури фінансових управлінь.
4.7. Вносити керівництву Міністерства пропозиції щодо удосконалення фінансово-господарської діяльності центрального апарату та установ і організацій, які входять до сфери управління Міністерства;
4.8. Надавати практичну допомогу місцевим фінансовим органам та установам і організаціям, що входять до сфери управління Міністерства, з питань, що відносяться до компетенції Управління;
4.9. За згодою керівництва Міністерства залучати до співпраці сторонні організації.
5. Начальник Управління:
5.1. Фінансове управління очолює начальник Управління, який призначається на посаду та звільнюється з посади в установленому порядку;
5.2. Начальник Управління має заступників відповідно до штатного розпису Міністерства;
5.3. Начальник Управління та його заступники призначаються з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбачених законодавством.
5.4. Начальник Управління:
5.4.1. Здійснює керівництво Управлінням і організовує його роботу;
5.4.2. Несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за виконання покладених на Управління завдань;
5.4.3. Розподіляє обов'язки між заступниками начальника Управління, погоджує Положення про Управління, посадові інструкції працівників Управління;
5.4.4. Подає керівництву Міністерства пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників Управління;
5.4.5. Подає керівництву Міністерства пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників Управління;
5.4.6. Подає керівництву Міністерства пропозиції про вдосконалення роботи Управління;
5.4.7. Бере участь у засіданнях Колегії Міністерства відповідно до компетенції, а також у нарадах, які проводяться в Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Управління;
5.4.8. Підписує від імені Управління службові листи, доповідні записки, довідки і документи інформаційного, довідкового або аналітичного характеру, які підготовлені для внутрішнього використання в центральному апараті Міністерства.
5.4.9. Вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Управління, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства, органами державної влади України, а також з іншими органами.
5.4.10. За письмовими дорученнями начальника Управління документи та поточне листування з питань, віднесених до компетенції Управління, підписує його заступник.
Начальник Фінансового управління А.В.Карева
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
11.08.2003 N 490
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансово-економічний відділ фінансового управління
1. Загальні положення
1.1. Фінансово-економічний відділ (далі - відділ) входить до складу Фінансового управління (далі - Управління) Міністерства фінансів України (далі Міністерство) і підпорядковується начальнику Управління.
1.2. Відділ забезпечує здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних коштів, фінансове забезпечення діяльності центрального апарату Міністерства та установ і організацій, що входять до сфери його управління.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України,
Положенням про Міністерство, наказами Міністерства, Положенням про Управління, а також цим Положенням.
2. Основними завданнями відділу є:
2.1. Здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних коштів;
2.2. Фінансове забезпечення діяльності центрального апарату Міністерства, установ та організацій, які входять до сфери його управління, а також цільових програм відповідно до програмної класифікації видатків державного бюджету на відповідний рік;
2.3. Координація роботи установ і організацій, які входять до сфери управління Міністерства, з питань організації фінансово-господарської діяльності, оплати праці, статистичної та оперативної звітності тощо;
2.4. Сприяння ефективному і цільовому використанню коштів державного бюджету.
3. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Узагальнює та подає в установленому порядку як головний розпорядник бюджетних коштів по Міністерству бюджетні запити для формування проекту державного бюджету, проекту Державної програми економічного і соціального розвитку та державного замовлення;
................Перейти до повного тексту