1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
24.06.2003 N 419
Про затвердження Положення про Департамент взаємозв'язків з законодавчою владою та його структурні підрозділи
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 149 від 09.02.2004 )
Відповідно до підпункту 16 пункту 4 Примірного положення про Державного секретаря, затвердженого Указом Президента від 14.07.2001 р. N 529 та пункту 3 наказу Міністерства фінансів України від 03.03.2003 р. N 178 "Про питання структури Міністерства фінансів України та розподіл функцій і процедур у центральному апараті Міністерства"
НАКАЗУЮ:
Затвердити такі, що додаються:
Положення про Департамент взаємозв'язків з законодавчою владою.
Положення про Управління взаємодії з Верховною Радою України.
Положення про Управління супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
Положення про Відділ організаційного забезпечення взаємодії з Верховною Радою України Управління взаємодії з Верховною Радою України.
Положення про Відділ моніторингу депутатських звернень і запитів Управління взаємодії з Верховною Радою України.
Положення про Відділ організації супроводження проектів законодавчих актів Управління супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
Положення про Відділ моніторингу проектів законодавчих актів Управління супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
Державний секретар Ф.О.Ярошенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
від 24.06.2003 N 419
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент взаємозв'язків з законодавчою владою
1. Загальні положення.
1.1. Департамент взаємозв'язків з законодавчою владою (далі - Департамент) є самостійним структурним підрозділом Міністерства фінансів України (далі - Міністерство), діяльність якого спрямовується і координується першим заступником Міністра або заступником Міністра згідно з розподілом функціональних повноважень.
( Пункт 1.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 149 від 09.02.2004 )
1.2. Департамент забезпечує дієвий зв'язок керівництва Міністерства з комітетами, комісіями Верховної Ради України, депутатськими фракціями (групами), народними депутатами України та керівництвом Верховної Ради України.
1.3. Департамент забезпечує організацію супроводження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, в комітетах, комісіях, депутатських фракціях(групах), на пленарних засіданнях Верховної Ради України посадовими особами, визначеними Міністерством та моніторинг стану проходження проектів законодавчих актів з моменту їх реєстрації у Верховній Раді України до набрання чинності.
1.4. Департамент у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство фінансів, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
1.5. До складу Департаменту входять:
- Управління взаємодії з Верховною Радою України;
- Управління супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
2. Основними завданнями Департаменту є:
2.1. Забезпечення зв'язків Міністра, першого заступника Міністра та заступників Міністра з Верховною Радою України з метою ефективної співпраці у процесі підготовки і розгляду законопроектів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
( Пункт 2.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 149 від 09.02.2004 )
2.2. Забезпечення організації супроводження проектів законодавчих актів та надання інформації керівництву Міністерства щодо стану проходження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, в комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах) та на пленарних засіданнях Верховної Ради України з моменту їх реєстрації у Верховній Раді України до підписання Президентом України.
3. Департамент відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. Співпрацює з народними депутатами у Верховній Раді України, комітетами, комісіями, депутатськими фракціями (групами), підрозділами апарату Верховної Ради України, керівництвом Верховної Ради України.
3.2. Інформування відповідних структурних підрозділів та керівництва Міністерства про реєстрацію у Верховній Раді України нових проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, з метою своєчасної підготовки відповідними структурними підрозділами Міністерства висновків, обгрунтувань та зауважень, аналітичних, інформаційних та довідкових матеріалів, необхідних для супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
3.3. Фіксування в Інформаційно-аналітичній системі "Моніторинг підготовки та проходження законопроектів" зареєстрованих у Верховній Раді України нових проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.4. Фіксування стану проходження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, у комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах) та на пленарних засіданнях Верховної Ради України з моменту їх реєстрації у Верховній Раді України до набрання чинності.
3.5. Ведення оперативного обліку планів розгляду на засіданнях комітетів, комісій, депутатських фракцій (груп) проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.6. Взаємодію посадових осіб Міністерства з комітетами, комісіями, депутатськими фракціями (групами) та керівництвом Верховної Ради України з метою підтримки підготовлених Міністерством та внесених Кабінетом Міністрів України проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, у процесі їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
3.7. Підготовку довідкових та інформаційних матеріалів до проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, керівництву Міністерства для їх участі у пленарних засіданнях Верховної Ради України.
3.8. Взаємодію із секретаріатами комітетів, комісій, депутатських фракцій (груп) та підрозділами апарату Верховної Ради України щодо проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, стосовно їх проходження у Верховній Раді України.
3.9. Моніторинг запитів та звернень народних депутатів України до Міністерства.
3.10. Підготовку інформації керівництву Міністерства стосовно результатів розгляду депутатських запитів і звернень, що надійшли до Міністерства.
3.11. Організацію своєчасної підготовки усіма структурними підрозділами Міністерства аналітичних, довідкових, інформаційних матеріалів, висновків, обгрунтувань та зауважень, необхідних для супроводження проектів законодавчих актів на усіх стадіях законотворчого процесу.
3.12. Моніторинг стану проходження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
3.13. Надання інформації керівництву Міністерства про стан проходження проектів законодавчих актів на засіданнях комітетів, комісій та на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
3.14. Підготовку пропозицій керівництву Міністерства щодо супроводження проектів законодавчих актів та позиції Міністерства, із залученням відповідних структурних підрозділів Міністерства до цієї роботи.
3.15. Розроблення заходів щодо поліпшення роботи в Міністерстві з питань взаємозв'язків з законодавчою владою та супроводження проектів законодавчих актів на засіданнях комітетів, комісій та на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
3.16. Взаємодію з народними депутатами України щодо підтримки ними, підготовлених Міністерством та внесених Кабінетом Міністрів України, проектів законодавчих актів у дні пленарних засідань Верховної Ради України.
3.17. Виконання доручень керівництва Міністерства.
4. Департамент має право:
4.1. Отримувати від структурних підрозділів Міністерства інформацію, довідки, аналітичні матеріали, обгрунтування, висновки та зауваження щодо проектів законодавчих актів, чинних законів України, які необхідні для виконання покладених на Департамент завдань і функцій.
4.2. Звертатися до апарату Верховної Ради України, секретаріатів комітетів та комісій, секретаріатів депутатських фракцій та груп, секретаріату Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади стосовно інформації та матеріалів, які необхідні для виконання завдань і функцій, покладених на Департамент.
4.3. Вносити пропозиції керівництву Міністерства щодо необхідності залучення відповідних фахівців Міністерства до підготовки довідкових, аналітичних та інформаційних матеріалів, обгрунтувань, зауважень та пропозицій щодо забезпечення взаємодії Міністерства з Верховною Радою України та супроводження проектів законодавчих актів.
5. Директор Департаменту.
5.1. Департамент взаємозв'язків з законодавчою владою очолює директор Департаменту, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому порядку.
5.2. Директор Департаменту має заступника відповідно до штатного розпису Міністерства.
5.3. Директор Департаменту та його заступник призначаються з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.4. Директор Департаменту:
5.4.1. здійснює керівництво Департаментом і організовує його роботу;
5.4.2. несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за виконання покладених на Департамент завдань;
5.4.3. розподіляє обов'язки між заступниками директора Департаменту та начальниками Управлінь, погоджує посадові інструкції працівників Департаменту;
5.4.4. подає керівництву Міністерства пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників Департаменту;
5.4.5. подає керівництву Міністерства пропозиції про призначення, звільнення та переміщення працівників Департаменту;
5.4.6. подає керівництву Міністерства пропозиції щодо вдосконалення роботи Департаменту;
5.4.7. бере участь у засіданнях колегії Міністерства, у нарадах, які проводяться в Міністерстві з питань, що належать до компетенції Департаменту;
5.4.8. підписує від імені структурного підрозділу службові листи, доповідні записки, довідки і документи інформаційного, довідкового або аналітичного характеру, які підготовлені для внутрішнього використання в центральному апараті Міністерства;
5.4.9. вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Департаменту, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства, органами державної влади України, а також з іншими органами.
5.4.10. за письмовим дорученням директора Департаменту документи та поточне листування з питань, віднесених до компетенції Департаменту, підписує його заступник.
Директор Департаменту В.О.Паламарчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
24.06.2003 N 419
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління взаємодії з Верховною Радою України
1. Загальні положення.
1.1. Управління взаємодії з Верховною Радою України (далі - Управління) є структурним підрозділом Департаменту взаємозв'язків з законодавчою владою (далі - Департамент) Міністерства фінансів України (далі - Міністерство), діяльність якого спрямовується і координується директором Департаменту.
1.2. Управління здійснює організаційне забезпечення взаємодії Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра з комітетами, комісіями Верховної Ради України, депутатськими фракціями (групами) Верховної Ради України, народними депутатами України, керівництвом Верховної Ради України.
( Пункт 1.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 149 від 09.02.2004 )
1.3. Управління у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство фінансів України Міністерства, Положенням про Департамент, а також цим Положенням.
1.4. До складу Управління входять:
- відділ організаційного забезпечення взаємодії з Верховною Радою України;
- відділ моніторингу депутатських звернень і запитів.
2. Основними завданнями Управління є:
2.1. Організаційне забезпечення взаємодії Міністра фінансів України, першого заступника Міністра, заступників Міністра у процесі підготовки і розгляду законопроектів та прийняття законів України з Верховною Радою України, народними депутатами України, комітетами, комісіями, депутатськими фракціями (групами) та керівництвом Верховної Ради України.
( Пункт 2.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 149 від 09.02.2004 )
2.2. Забезпечення здійснення моніторингу звернень і запитів народних депутатів України до Міністерства.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Організовує взаємодію посадових осіб Міністерства з комітетами, комісіями, з депутатськими фракціями (групами), з окремими народними депутатами щодо підтримки законопроектів, підготовлених Міністерством і внесених до Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України.
3.2. Організовує роботу структурних підрозділів щодо виконання покладених на них завдань із забезпечення взаємодії з Верховною Радою України і народними депутатами України.
3.3. Взаємодіє з секретаріатами комітетів, комісій, депутатських фракцій (груп), народними депутатами України, підрозділами апарату Верховної Ради України, апаратом Міністра України у зв'язках з Верховною Радою України в ході підготовки, розгляду та прийняття законопроектів.
3.4. Організовує підготовку керівництву Міністерства інформаційних матеріалів, пов'язаних із законодавчою діяльністю у Верховній Раді України.
3.5. Здійснює підготовку інформації керівництву Міністерства стосовно розгляду депутатських звернень і запитів, що надійшли до Міністерства.
3.6. Співпрацює зі структурними підрозділами Міністерства з питань взаємодії з Верховною Радою України та звернень і запитів народних депутатів України.
3.7. Здійснює організаційне забезпечення діяльності посадових осіб Міністерства у Верховній Раді України.
3.8. Готує інформаційні матеріали для участі керівництва Міністерства у пленарних засіданнях Верховної Ради України.
3.9. Здійснює розробку організаційних заходів щодо покращення роботи в Міністерстві з питань взаємодії з Верховною Радою України та моніторингу запитів і звернень народних депутатів України.
3.10. Готує довідкові та інформаційні матеріали, у межах своєї компетенції, за дорученням керівництва Міністерства та директора Департаменту.
4. Управління має право:
4.1. Отримувати від структурних підрозділів Міністерства інформацію, довідки, аналітичні матеріали, обгрунтування, висновки та зауваження щодо законопроектів та чинних законів України, необхідні для виконання покладених на Управління завдань і функцій.
4.2. Залучати в установленому порядку посадових осіб підрозділів Міністерства до підготовки довідкових, аналітичних та інформаційних матеріалів, обгрунтувань, зауважень та пропозицій щодо забезпечення взаємодії Міністерства з Верховною Радою України.
5. Начальник Управління.
5.1. Управління взаємодії з Верховною Радою України очолює начальник Управління, який призначається на посаду та звільняється з посади у встановленому порядку.
5.2. Начальник Управління має заступника (заступників) відповідно до штатного розпису Міністерства.
5.3. Начальник Управління та його заступник призначаються з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.4. Начальник Управління:
5.4.1. здійснює керівництво Управлінням і організовує його роботу;
5.4.2. забезпечує організацію роботи відділів з виконання доручень керівництва Міністерства та директора Департаменту, а також постанов Колегії Міністерства, протокольних доручень апаратних нарад;
5.4.3. розподіляє обов'язки між заступниками начальника Управління, погоджує положення про Управління, посадові інструкції працівників Управління;
5.4.4. бере участь у засіданнях Колегії Міністерства, а також у нарадах з питань, що відносяться до компетенції Управління;
5.4.5. забезпечує взаємодію Управління з керівниками інших структурних підрозділів Міністерства;
5.4.6. координує співпрацю Управління з Управлінням супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України;
5.4.7. забезпечує своєчасну підготовку Управлінням матеріалів на засідання Колегії Міністерства;
5.4.8. бере участь у пленарних засіданнях Верховної Ради України з питань, що відносяться до компетенції Управління;
5.4.9. за дорученням керівництва Міністерства чи директора Департаменту може брати участь у засіданнях комітетів, комісій Верховної Ради України, депутатських фракцій (груп) з питань, що відносяться до компетенції Управління;
5.4.10. проводить наради з працівниками Управління та робочі зустрічі з народними депутатами України щодо забезпечення виконання завдань, покладених на Управління;
5.4.11. подає директорові Департаменту пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників Управління;
5.4.12. подає директорові Департаменту пропозиції про призначення, переміщення чи звільнення працівників Управління;
5.4.13. подає директорові Департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи Управління та його структурних підрозділів;
5.4.14. організовує ведення діловодства в Управлінні у відповідності до встановлених вимог;
5.4.15. розписує до виконання вхідну кореспонденцію та доручення керівництва Міністерства, директора Департаменту начальникам підпорядкованих відділів;
5.4.16. залучає працівників Управління до виконання доручень керівництва Міністерства чи директора Департаменту;
5.4.17. від імені Управління підписує службові та доповідні записки, довідки, інформаційні матеріали, які підготовлені Управлінням для внутрішнього використання в апараті Міністерства;
5.4.18. несе персональну відповідальність за виконання завдань і функцій, покладених на Управління;
5.4.19. вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Управління, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства, органами державної влади України, а також з іншими органами;
5.4.20. за письмовим дорученням начальника Управління документи та поточне листування з питань, віднесених до компетенції Управління, підписує його заступник.
Начальник Управління В.М.Дем'яненко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
24.06.2003 N 419
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України
1. Загальні положення
1.1. Управління супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України (далі - Управління) є структурним підрозділом Департаменту взаємозв'язків з законодавчою владою (далі - Департамент) Міністерства фінансів України (далі - Міністерство), діяльність якого спрямовується і координується директором Департаменту.
1.2. Управління забезпечує організацію супроводження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, в комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах), на пленарних засіданнях Верховної Ради України посадовими особами, визначеними Міністерством, та моніторинг стану проходження проектів законодавчих актів з моменту їх реєстрації у Верховній Раді України до набрання чинності.
1.3. Управління у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Міністерство фінансів України, наказами Міністерства, положенням про Департамент, а також цим Положенням.
1.4. До складу Управління входять:
- відділ організації супроводження проектів законодавчих актів;
- відділ моніторингу проектів законодавчих актів.
2. Основними завданнями Управління є:
2.1. Забезпечення організації супроводження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, в комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах) та на пленарних засіданнях Верховної Ради України посадовими особами, які визначені Міністерством.
2.2. Інформаційне забезпечення керівництва Міністерства щодо супроводження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, з моменту їх реєстрації у Верховній Раді України до підписання Президентом України.
2.3. Забезпечення моніторингу стану проходження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, в комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах) та на пленарних засіданнях Верховної Ради України з моменту їх реєстрації у Верховній Раді України до підписання Президентом України.
2.4. Інформаційне забезпечення керівництва Міністерства щодо стану проходження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, в комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах) та на пленарних засіданнях Верховної Ради України з моменту їх реєстрації у Верховній Раді України до підписання Президентом України.
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Інформує відповідні структурні підрозділи та керівництво Міністерства про реєстрацію у Верховній Раді України нових проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, з метою своєчасної підготовки відповідними структурними підрозділами Міністерства висновків, обгрунтувань та зауважень, аналітичних, інформаційних та довідкових матеріалів, необхідних для супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
3.2. Співпрацює з усіма структурними підрозділами Міністерства з питань взаємодії щодо супроводження у Верховній Раді України проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.3. За дорученням керівництва Міністерства, директора Департаменту готує довідкові та інформаційні матеріали у межах своєї компетенції.
3.4. Готує проекти відповідей на звернення і запити народних депутатів України з питань, віднесених до компетенції Управління.
3.5. Організовує підготовку відповідними структурними підрозділами Міністерства висновків, обгрунтувань та зауважень, аналітичних, інформаційних та довідкових матеріалів, необхідних для супроводження проектів законодавчих актів у Верховній Раді України.
3.6. Узагальнює висновки та фінансово-економічні обгрунтування, які надані структурними підрозділами Міністерства, і готує відповідні інформаційні матеріали керівництву Департаменту.
3.7. Готує інформаційні довідки до супроводжувальних матеріалів проектів законодавчих актів з питань, віднесених до компетенції Управління.
3.8. Надає пропозиції керівництву Міністерства щодо залучення фахівців структурних підрозділів Міністерства для підготовки відповідних супроводжувальних матеріалів.
3.9. Розробляє заходи щодо поліпшення роботи стосовно проходження у Верховній Раді України проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.10. Виконує доручення за документами, що надійшли до Управління.
3.11. Фіксує в інформаційно-аналітичній системі "Моніторинг підготовки та проходження законопроектів" реєстрацію у Верховній Раді України нових проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.12. Фіксує стан проходження проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики, у комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах) та на пленарних засіданнях Верховної Ради України з моменту їх реєстрації у Верховній Раді до підписання Президентом України.
3.13. Забезпечує підготовку інформації керівництву Міністерства про стан проходження цих законопроектів у комітетах, комісіях, депутатських фракціях (групах) та на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
3.14. Взаємодіє з секретаріатами комітетів, комісій, депутатських груп (фракцій), відповідними підрозділами апарату Верховної Ради України стосовно планів розгляду на їх засіданнях проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.15. Інформує керівництво Міністерства та відповідні структурні підрозділи про плани розгляду на засіданнях комітетів, комісій, депутатських фракцій (груп) проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.16. Веде оперативний облік планів розгляду на засіданнях комітетів, комісій, депутатських фракцій (груп) проектів законодавчих актів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.17. Веде оперативний облік розглянутих, відхилених, перенесених на інше читання, а також прийнятих Верховною Радою України законопроектів, які стосуються питань державної фінансової, бюджетної, податкової політики.
3.19. Веде та своєчасно поновлює інформаційно-аналітичну систему "Моніторинг підготовки та проходження законопроектів".
4. Управління має право:
4.1. Звертатись і отримувати від структурних підрозділів Міністерства інформацію, довідки, аналітичні матеріали, обгрунтування, висновки та зауваження щодо законопроектів та чинних законів України, які необхідні для виконання покладених на Управління завдань і функцій.
4.2. Звертатися до апарату Верховної Ради України, секретаріатів комітетів, комісій, секретаріатів депутатських фракцій (груп), секретаріату Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади стосовно інформації та матеріалів, які необхідні для виконання завдань і функцій, покладених на Управління.
5. Начальник Управління
5.1. Управління очолює начальник Управління, якого призначається на посаду та звільняється з посади в установленому порядку.
5.2. Начальник Управління має заступника відповідно до штатного розпису Міністерства.
5.3. Начальник Управління та його заступник призначаються з осіб, які мають вищу освіту, необхідний досвід управлінської роботи та відповідають іншим вимогам, передбаченим законодавством.
5.4. Начальник Управління:
5.4.1. здійснює керівництво Управлінням і організовує його роботу;
5.4.2. забезпечує організацію роботи відділів з виконання рішень і доручень керівництва Міністерства, директора Департаменту, а також постанов Колегії Міністерства, протокольних доручень апаратних нарад;
5.4.3. розподіляє обов'язки між заступниками начальника Управління, погоджує положення про Управління, посадові інструкції працівників Управління;
5.4.4. бере участь у засіданнях колегії Міністерства, а також у нарадах з питань, що відносяться до компетенції Управління;
5.4.5. забезпечує взаємодію Управління з керівниками інших структурних підрозділів Міністерства;
5.4.6. забезпечує своєчасну підготовку Управлінням матеріалів на засідання колегії Міністерства;
5.4.7. за дорученням керівництва Міністерства бере участь у пленарних засіданнях Верховної Ради України, у засіданнях комітетів, комісій, депутатських фракцій(груп) з питань, що відносяться до компетенції Управління;
5.4.8. подає директорові Департаменту пропозиції щодо заохочення та притягнення до відповідальності працівників Управління;
5.4.9. подає директорові Департаменту пропозиції про призначення, переміщення чи звільнення працівників Управління;
5.4.10. подає директорові Департаменту пропозиції щодо вдосконалення роботи Управління та структурних підрозділів;
5.4.11. організовує ведення діловодства в Управлінні відповідно до встановлених вимог;
5.4.12. розписує до виконання вхідну кореспонденцію та доручення керівництва Міністерства, директора Департаменту начальникам підпорядкованих відділів;
5.4.13. залучає працівників Управління до виконання доручень керівництва Міністерства чи директора Департаменту;

................
Перейти до повного тексту