- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про координацію і контроль діяльності Державного департаменту з питань банкрутства та взаємодію з ним структурних підрозділів Міністерства економіки України
З метою впорядкування взаємодії структурних підрозділів Міністерства економіки України і Державного департаменту з питань банкрутства (далі - Департамент), а також організації контролю за його діяльністю відповідно до частини шостої статті
22 Закону України
"Про Кабінет Міністрів України" НАКАЗУЮ:
1. Установити, що контроль за реалізацією Департаментом державної політики у сфері запобігання банкрутству і забезпечення умов здійснення процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом здійснюється шляхом:
проведення моніторингу його діяльності на підставі поданих Департаментом інформації та звітів;
проведення планових та позапланових перевірок діяльності Департаменту;
заслуховування звітів про реалізацію Департаментом державної політики у сфері запобігання банкрутству і забезпечення умов здійснення процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом на колегіях Міністерства економіки України.
2. Міністр:
дає Департаменту обов'язкові до виконання доручення відповідно до актів Президента України, рішень Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, а також інших завдань, покладених на Кабінет Міністрів України;
погоджує структуру, штатний розпис, кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету Департаменту;
приймає рішення щодо преміювання, установлення надбавок, надання матеріальної допомоги керівному складу Департаменту та з інших питань фінансово-господарської діяльності у межах компетенції головного розпорядника. Подання Департаменту в обов'язковому порядку повинні бути завізовані директором департаменту управління та реформування об'єктів державної власності та першим заступником Міністра або заступником Міністра, до повноважень яких згідно з розподілом обов'язків віднесені питання координації діяльності Департаменту.
3. Установити, що представник департаменту управління та реформування об'єктів державної власності бере участь у роботі Комісії з підготовки пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих.
Представники Міністерства економіки України за окремим рішенням Міністра або його заступників можуть брати участь у роботі комісій, експертних та консультаційних радах, робочих групах, утворених Департаментом для виконання покладених на нього завдань.
4. Головні завдання Департаменту на середньостроковий період та заходи щодо їх реалізації включаються департаментом реформування публічної адміністрації та управління змінами до плану роботи Міністерства економіки України на середньостроковий період.
Вимоги до форми та термінів надання Департаментом матеріалів до плану роботи Міністерства економіки України на середньостроковий період та звітної інформаційно-аналітичної інформації встановлюються окремими дорученнями Міністра або першого заступника Міністра, відповідального за підготовку планів Міністерства, організацію та контроль їх виконання.
5. Департамент подає:
до 31 липня на погодження Міністру проект плану роботи на наступний рік, підписаний директором Департаменту, який розроблений з урахуванням пріоритетів діяльності Міністерства, за формою згідно з додатком І;
у двотижневий термін після прийняття Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік на погодження Міністру скорегований проект плану роботи на наступний рік;
до 1 березня року, наступного за звітним, на розгляд Міністру звіт про виконання заходів, визначених планом роботи Департаменту, за формою згідно з додатком 1.
6. Департаменту подавати Міністру за підписом директора щороку не пізніше 1 березня звіт та щокварталу не пізніше 20 числа місяця що настає за звітним періодом, інформацію щодо реалізації Департаментом державної політики у сфері запобігання банкрутству і забезпечення умов здійснення процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.
Інформація подається згідно з формами визначеними у додатках 2-6.
Аналітична записка повинна містити:
аналіз загального застосування процедур відновлення платоспроможності підприємств та окремо підприємств державного сектору економіки;
аналіз практики застосування законодавства з питань банкрутства та ліцензування діяльності арбітражних керуючих з пропозиціями щодо його вдосконалення;
динаміку зміни кількості підприємств державного сектору економіки (по кожному виду судових процедур) за результатами виведення їх з процедури банкрутства шляхом відновлення платоспроможності;
інформацію щодо шляхів досягнення мирової угоди у процедурах банкрутства підприємств державного сектору економіки (обмін активів на борги, реструктуризація боргів, списання/прощення боргів тощо);
................Перейти до повного тексту