- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Європейська медична спілка"
Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (зі змінами), наказу Міністерства економіки України від 30.01.2009
N 65 "Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Європейська медична спілка" стосовно організації та здійснення управлінням капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного хірургічного та ортопедичного для об'єкта "Прибудова хірургічного корпусу міської лікарні N 1" згідно з оголошенням N 12748 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 16(352)/04.2009, що додається.
2. Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "Європейська медична спілка" у задоволенні скарги.
3. Управлінню капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог законодавства з урахуванням затвердженого висновку.
4. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до відома товариства з обмеженою відповідальністю "Європейська медична спілка", управління капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття.
Міністр економіки України | Б.М.Данилишин |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
12.06.2009 N 573
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Європейська медична спілка" стосовно організації та здійснення управлінням капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного хірургічного та ортопедичного для об'єкта "Прибудова хірургічного корпусу міської лікарні N 1"
За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Європейська медична спілка" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення управлінням капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного хірургічного та ортопедичного для об'єкта "Прибудова хірургічного корпусу міської лікарні N 1", на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено.
1. Відповідно до абзацу третього пункту 18 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (зі змінами) (далі - Положення), членами тендерного комітету є працівники замовника в кількості не менш як п'ять осіб. Згідно з абзацом четвертим пункту 18 Положення керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
Згідно з поясненнями Замовника, наданими до Мінекономіки (лист від 25.05.2009 року N 67/500) (далі - пояснення Замовника), відповідно до наказу Замовника від 02.03.2009 N 07-а "Про порядок створення та головні функції тендерного комітету управління капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" та розпорядження Замовника від 29.12.2001 N 2961р "Про затвердження Положення про тендерний комітет управління капітального будівництва Севастопольської міської державної адміністрації" головою тендерного комітету призначено Патрікеєву О.І., яка має право підпису договорів про закупівлю.
Ураховуючи викладене, Скаржник не довів порушення Замовником абзацу четвертого пункту 18
Положення, зокрема щодо нелегітимності складу тендерного комітету, що, у свою чергу, призводить до недійсності рішень, які ним приймаються. Крім того, Скаржником не обґрунтовано, яким пунктом Положення передбачено зазначення у тендерній документації посади голови тендерного комітету.
2. Відповідно до пункту 3
Положення предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з підпунктами 15 і 22 пункту 2 цього Положення та на основі Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97 (далі - ДК 016-97) за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія") із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого і дев'ятого знаків Класифікатора (класифікаційні угруповання "підкатегорія" і "тип").
Згідно з тендерною документацією на закупівлю медичного, хірургічного та ортопедичного обладнання для об'єкта "Прибудова хірургічного корпусу міської лікарні N 1", затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника від 14.04.2009 N 17 (далі - тендерна документація), копію якої Замовником надано до Мінекономіки (лист від 25.05.2009 N 67/500), та оголошенням N 12748 (МЕД) в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 16(352)/04.2009 Замовником визначено предмет закупівлі, як устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне, що за показником п'ятого знака у
ДК 016-97 зазначається, як 33.10.1.
Водночас відповідно до додатка 6 "Технічне завдання" (далі - додаток 6) до тендерної документації лот 2 (операційне медичне обладнання для проведення малоінвазійних абдомінальних втручань) включає, зокрема, таке найменування: стіл операційний універсальний з пристроєм для маніпуляцій на руці; лот 3 (комплекс медичного обладнання загального лікарняного призначення) включає, зокрема, такі найменування: ліжко функціональне, стіл анестезіолога, стіл інструментальний пересувний, стіл хірургічний з ручним підняттям панелі, що зазначаються за показником п'ятого знака у
ДК 016-97, як 33.10.2.
Таким чином, предмет закупівлі визначено Замовником не відповідно до вимог пункту 3
Положення.
Водночас згідно з протоколом про розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 20.05.2009 N 08 (далі - протокол розкриття) та тендерною пропозицією Скаржника, наданою Замовником до Мінекономіки в листі від 25.05.2009 N 67/500, Скаржник взагалі не надав у складі своєї тендерної пропозиції цінову пропозицію (у тому числі за відповідними лотами).
Таким чином, Скаржник не обґрунтував, яким чином зазначена невідповідність призвела до його дискримінації, та водночас не довів, що Замовником на етапі оголошення торгів установлено дискримінаційні вимоги та створено середовище закритості та непрозорості процедури закупівлі на всіх її стадіях, чим порушено принципи закупівлі товарів, робіт і послуг згідно з пунктом 8
Положення.
................Перейти до повного тексту