- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 12 від 18.01.2001
м.Київ
Про затвердження Рекомендацій щодо організації роботи фірмового магазину
З метою розвитку фірмової торгівлі українських товаровиробників, сприяння збільшенню виробництва вітчизняних споживчих товарів та їх реалізації на внутрішньому ринку, стимулювання підприємств промисловості до випуску конкурентоспроможної продукції, покращення торговельного обслуговування населення
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Рекомендації щодо організації роботи фірмового магазину, що додаються.
2. Керівникові департаменту політики внутрішньої торгівлі і побутових послуг Родіонову Ю.Ф.:
2.1. довести цей наказ до відома Республіканського комітету з торгівлі та захисту прав споживачів Автономної Республіки Крим, управлінь економіки, управлінь з питань торгівлі та побутового обслуговування населення обласних (міських) державних адміністрацій.
2.2. разом з відповідними структурами центральних органів виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними (міськими) державними адміністраціями взяти участь у розробці та реалізації спільних заходів щодо подальшого розвитку фірмової торгівлі, збільшення виробництва та продажу на внутрішньому ринку споживчих товарів вітчизняних товаровиробників.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Гончарука А.І.
Міністр В.Роговий
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
N 12 від 18.01.2001
Рекомендації щодо організації роботи фірмового магазину
Вступ
В останні роки підприємства-виробники споживчих товарів активно розвивають мережу фірмових магазинів. В Україні діє майже 7 тисяч торговельних підприємств цього типу, які реалізують власну продукцію промислових підприємств та їх господарських об'єднань.
Зацікавленість підприємств-виробників у розгортанні мережі фірмових магазинів визначається можливістю проводити ефективну асортиментну політику, маючи постійний зворотний зв'язок зі споживачами, активно рекламувати свою продукцію у регіоні, мати гарантований збут певних обсягів товарів.
Покупці також надають перевагу фірмовим магазинам, тому що одержують більш високий рівень обслуговування ніж у звичайній роздрібній мережі завдяки гарантованій якості товарів, більш низьким роздрібним цінам, наявності додаткової інформації щодо споживчих властивостей товарів.
З метою стимулювання розвитку фірмової торговельної мережі Кабінет Міністрів України надав фірмовим магазинам суттєві пільги, установивши для них найнижчу ставку орендної плати (додаток N 2 до Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду державного майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р.
N 786).
Загальні положення
Рекомендації щодо організації роботи фірмового магазину носять рекомендаційний характер. Окремі терміни, тлумачення яких законодавчо не визначено, уживаються в цих Рекомендаціях у такому значенні:
фірмова торгівля - господарська діяльність у сфері роздрібної торгівлі товарами народного споживання виробництва вітчизняних промислових підприємств та їх господарських об'єднань (далі підприємства-виробники);
фірмовий магазин - підприємство роздрібної торгівлі, яке здійснює фірмову торгівлю.
Фірмовий магазин є складовою частиною роздрібної торговельної мережі і здійснює свою діяльність в умовах конкуренції з іншими суб'єктами господарювання.
Фірмовий магазин повинен бути підприємством високого класу з архітектурно-художнього, рекламного оформлення, технічного оснащення, технології організації торгівлі, рівня культури обслуговування споживачів.
Фірмовий магазин облаштовується як у власних приміщеннях промислового підприємства (об'єднання), так і в орендованих. Він може бути власністю підприємства-виробника або працювати на умовах договору між підприємством-виробником та підприємством торгівлі.
Приміщення фірмового магазину, як правило, розташовується у зручних для населення місцях - на центральних чи жвавих магістралях міста.
Торговельна площа фірмового магазину повинна відповідати розміру магазину відповідної спеціалізації згідно з номенклатурою типів магазинів.
Стилевий образ фірмового магазину (зовнішнє та внутрішнє оформлення приміщень, торгова марка, колір, шрифт, зовнішня, внутрішня та друкована реклами, упаковка, елементи одягу співробітників, ділова документація тощо) повинен створюватися з використанням стилеутворюючих компонентів образу відповідного підприємства-виробника. Для мережі фірмових магазинів підприємства-виробника рекомендується використовувати типове рекламно-інформаційне оформлення.
................Перейти до повного тексту