1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.04.2009 N 412
Про рішення щодо скарги приватного підприємства "ТК-3000"
Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (зі змінами), наказу Міністерства економіки України від 14.04.2008 N 126 "Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги приватного підприємства "ТК-3000" стосовно організації та здійснення державним підприємством "Ровенькиантрацит" процедури закупівлі за державні кошти білизни спідньої з тканини: білизни натільної - 32 962 комплекти (оголошення N 00171 (ЛЕГ) в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 1-2 (337-338)/01.2009), що додається.
2. Задовольнити скаргу приватного підприємства "ТК-3000" та визнати недійсними результати процедури закупівлі за державні кошти білизни спідньої з тканини: білизни натільної - 32 962 комплекти, проведеної державним підприємством "Ровенькиантрацит".
3. Зобов'язати державне підприємство "Ровенькиантрацит" розпочати нову процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства з урахуванням висновку, що додається.
4. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до відома приватного підприємства "ТК-3000", державного підприємства "Ровенькиантрацит" та філії "Промінвестбанк" протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття.
Виконуючий обов'язки
Міністра економіки
України


С.А.Романюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
30.04.2009 N 412
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги приватного підприємства "ТК-3000" стосовно організації та здійснення державним підприємством "Ровенькиантрацит" процедури закупівлі за державні кошти білизни спідньої з тканини: білизни натільної - 32 962 комплекти
За результатом розгляду скарги приватного підприємства "ТК-3000" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення державним підприємством "Ровенькиантрацит" (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти білизни спідньої з тканини: білизни натільної - 32 962 комплекти, на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів, з урахуванням пояснень, наданих уповноваженим представником Скаржника під час розгляду скаргу, установлено.
1. Скаржником не доведено, що Замовником не перевірялась наявність документів у складі тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, що дало можливість Замовнику замінювати документи, спрямовуючи свої дії на заздалегідь визначеного виконавця; представникам учасників довелося підписувати протоколи фактично не заповнені та не було можливості викласти свої зауваження, що, на думку Скаржника, мало місце під час проведення процедури розкриття тендерних пропозицій.
При цьому згідно з протоколом про розкриття тендерних (цінових) пропозицій та поясненнями Замовника, наданими до Мінекономіки в листі від 13.04.2009 N 24-13/04 (далі - пояснення Замовника), під час проведення процедури розкриття тендерних пропозицій Скаржник або його уповноважений представник були відсутні.
2. Відповідно до переліку відхилених тендерних пропозицій по торгах "Білизна спідня з тканини" торги 19.02.2009 (перенесення з 10.02.2009) та пояснень Замовника тендерну пропозицію Скаржника відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, згідно з пунктом 61 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (зі змінами) (далі - Положення), відсутнє документальне підтвердження того, що Скаржник є виробником або офіційним представником виробника.
Згідно з абзацом другим пункту 1.1 тендерної документації на закупівлю білизни спідньої з тканини, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 23.12.2008 (далі - тендерна документація), та пунктом 4 додатка 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" (далі - додаток 2), закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється виключно у безпосередніх виробників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг або їх офіційних представників (дилерів, агентів, дистриб'юторів тощо); учасник повинен подати документальне підтвердження, що він є виробником або офіційним представником виробника.
При цьому умовами тендерної документації не передбачено, зокрема, який саме документ повинен подати учасник для підтвердження того, що він є виробником або офіційним представником виробника.
Так, тендерна пропозиція Скаржника, надана Замовником до Мінекономіки в листі від 13.04.2009 N 24-13/04 (далі - лист Замовника), містить, зокрема, довідку державного підприємства "Черкаський науково-виконавчий центр стандартизації, метрології та сертифікації" від 26.01.2009 N 122-17; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.10.2005 N 05.03.2002-04/44957 на одяг робочий та доповнення до нього виробництва приватного підприємства "ТК-3000", виданий Скаржнику, де в частині найменування виробника продукції зазначено приватне підприємство "ТК-3000" та вказано, що зазначена продукція є вітчизняного товаровиробника.

................
Перейти до повного тексту