1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2009 N 348
Про рішення щодо скарги відкритого акціонерного товариства "ХДІ страхування"
Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (зі змінами) (далі - Положення), наказу Міністерства економіки України від 30.01.2009 N 65 "Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги відкритого акціонерного товариства "ХДІ страхування" стосовно організації та здійснення відкритим акціонерним товариством "Укртранснафта" процедури закупівлі за державні кошти послуг із страхування на 2009 рік: лот N 1 - обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті (згідно з оголошенням N 05704 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 8(344)/02.2009), що додається.
2. Відмовити відкритому акціонерному товариству "ХДІ страхування" у задоволенні скарги.
3. Відкритому акціонерному товариству "Укртранснафта" продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог законодавства з урахуванням затвердженого висновку.
4. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до відома відкритого акціонерного товариства "ХДІ страхування", відкритого акціонерного товариства "Укртранснафта" та акціонерного комерційного банку "Індустріалбанк" протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття.
Міністр економіки України Б.М.Данилишин
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
16.04.2009 N 348
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги відкритого акціонерного товариства "ХДІ страхування" стосовно організації та здійснення відкритим акціонерним товариством "Укртранснафта" процедури закупівлі за державні кошти послуг із страхування на 2009 рік: лот N 1 - обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті
За результатом розгляду скарги від 20.03.2009 N 170 (далі - скарга) відкритого акціонерного товариства "ХДІ страхування" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення відкритим акціонерним товариством "Укртранснафта" (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти послуг із страхування на 2009 рік за лотом N 1 - обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів, та з урахуванням пояснень уповноважених осіб Скаржника, Замовника та національної акціонерної страхової компанії "Оранта" (Переможець) установлено.
1. Відповідно до пункту 5 розділу I "Запрошення до участі в торгах" тендерної документації на закупівлю послуг зі страхування на 2009 рік, затвердженим протоколом засідання тендерного комітету Замовника N 8 від 12.02.2009 (зі змінами N 1 від 10.03.2009) (далі - тендерна документація), способом (формою) надання тендерного забезпечення є перерахування коштів на рахунок Замовника. Підпунктом 7 пункту 2 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (зі змінами) (далі - Положення), визначено, що забезпечення тендерної пропозиції (тендерне забезпечення) - надання учасником замовнику гарантій виконання своїх зобов'язань у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, включаючи такі види забезпечення, як порука, гарантія, застава, завдаток. При цьому згідно із підпунктом 7 пункту 2 Положення перелік видів тендерного забезпечення не є вичерпним. Отже, зазначена вимога тендерної документації не суперечить нормам Положення.
2. Відповідно до підпункту 26 Положення частиною предмета закупівлі (лотом) є визначена замовником (за обсягом, номенклатурою або місцем поставки товару (виконання робіт, надання послуг) частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно з пунктом 2.1 розділу I "Запрошення до участі в торгах" тендерної документації кількість лотів за даною процедурою закупівлі становить десять, а згідно з пунктом 1.1 розділу V "Вимоги до завдання" тендерної документації - чотири. Відповідно до письмових пояснень Замовника, надісланих Мінекономіки в листі від 26.03.2009 N 22-00/1360, Замовник пояснює таку нечіткість визначення кількості лотів за даною процедурою технічною помилкою. Водночас згідно з оголошенням N 05704 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 8(344)/02.2009 визначено дев'ять лотів, тендерна документація також містить пункти, в яких чітко вказано кількість лотів - дев'ять та визначено частини предмету закупівлі. Враховуючи вищезазначене, а також те, що Скаржник є учасником даної процедури закупівлі лише за лотом N 1, Скаржником не доведено, що допущена технічна помилка в пункті 2.1 розділу I "Запрошення до участі в торгах" та пункті 1.1 розділу V "Вимоги до завдання" тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до нього. Крім того, Скаржник не скористався правом звернутися до Замовника за роз'ясненнями, що передбачено пунктом 6 розділу II тендерної документації "Інструкції учасникам торгів" та пунктом 39 Положення.

................
Перейти до повного тексту