- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Мін-Фарма"
Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (зі змінами) (далі - Положення), наказу Міністерства економіки України від 30.01.2009
N 65 "Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Мін-Фарма" стосовно організації та здійснення комунальним підприємством "Обласна база спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (2 лоти) (згідно з оголошенням N 03919 (МЕД) в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 7 (343) від 16.02.2009), що додається.
2. Задовольнити скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Мін-Фарма" частково.
3. Зобов'язати комунальне підприємство "Обласна база спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради внести зміни до пунктів 9.2 і 30 Інструкції учасникам торгів та пунктів 4.1 і 6 додатка 2 до тендерної документації на закупівлю препаратів лікарських, затвердженої рішенням тендерного комітету від 27.01.2009 (протокол N 2) (далі - тендерна документація), згідно з висновком, що додається, повідомити про внесені зміни усіх осіб, які отримали тендерну документацію, та продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
4. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до відома товариства з обмеженою відповідальністю "Мін-Фарма", комунального підприємства "Обласна база спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття.
Міністр економіки України | Б.М.Данилишин |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
03.04.2009 N 313
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Мін-Фарма" стосовно організації та здійснення комунальним підприємством "Обласна база спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (2 лоти)
За результатом розгляду скарги від 10.03.2009 N 117 (далі - скарга) товариства з обмеженою відповідальністю "Мін-Фарма" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення комунальним підприємством "Обласна база спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (2 лоти), на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів та з урахуванням пояснень уповноважених осіб Замовника установлено.
У скарзі зазначено, що положення пунктів 3, 4 та 9.3 тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 39, 40 та 58 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (зі змінами) (далі - Положення). Одночасно Скаржником не зазначено, які саме порушення допущено Замовником і в чому саме полягає, на його думку, неузгодженість пунктів 3, 4 та 9.3 тендерної документації з відповідними пунктами Положення.
Відповідно до підпункту "а" пункту 9.2 тендерної документації та пункту 4.1 додатка 2 до тендерної документації для документального підтвердження кваліфікації учасника Замовник вимагає від нього наявність відповідного дозволу або ліцензії для провадження певного виду діяльності. Пунктом 24
Положення, що містить перелік кваліфікаційних вимог, які замовник може передбачати в тендерній документації та на підтвердження яких може вимагати від учасника подання інформації, не передбачено такої вимоги як наявність відповідного дозволу або ліцензії для провадження певного виду діяльності. Таким чином, положення підпункту "а" пункту 9.2 тендерної документації та пункту 4.1 додатка 2 до тендерної документації не відповідають пункту 24 Положення, отже потребують виключення із тендерної документації.
................Перейти до повного тексту