1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2003 N 300
Про проведення річної інвентаризації
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.98 N 90 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.11.98 за N 728/3168,
НАКАЗУЮ:
1. Провести річну інвентаризацію основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, канцелярських товарів та господарських матеріалів, нематеріальних активів, розрахунків, грошових коштів, які знаходяться в касі, станом на 01.11.2003.
2. Для проведення річної інвентаризації утворити центральну та робочі інвентаризаційні комісії у складі згідно з додатком 1.
3. Голові центральної інвентаризаційної комісії провести інструктивну нараду з членами центральної та робочих інвентаризаційних комісій, матеріально відповідальними особами з питань організації та проведення річної інвентаризації.
4. Робочим інвентаризаційним комісіям провести інвентаризацію основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, канцелярських товарів та господарських матеріалів, нематеріальних активів, розрахунків, грошових коштів за їх місцезнаходженням шляхом підрахунку, зважування, обміру за участю матеріально відповідальних осіб, на зберіганні в яких ці цінності знаходяться, згідно з графіком проведення інвентаризації в Міністерстві економіки та з питань європейської інтеграції України станом на 01.11.2003, зазначеним у додатку 2.
Результати підрахунків занести в інвентаризаційні описи, які підписуються головою та всіма членами відповідних робочих інвентаризаційних комісій і матеріально відповідальними особами (після підписів членів робочої інвентаризаційної комісії). Матеріально відповідальні особи пишуть на кожному описі розписку такого змісту:
"Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з N ______ до N ______, перевірені комісією в натурі за моєї присутності та внесені в опис, у зв'язку з чим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні" (підпис).
На прибуткових документах на товарно-матеріальні цінності, які одержані під час проведення інвентаризації, та на видаткових документах на товарно-матеріальні цінності, які відпускаються під час проведення інвентаризації, матеріально відповідальною особою у присутності членів інвентаризаційної комісії за підписом її голови зазначається: "Після інвентаризації".
4. Робочим інвентаризаційним комісіям до 25.11.2003 подати матеріали інвентаризації у відділ розрахунків, бухгалтерського обліку та звітності для визначення результатів інвентаризації.
5. Центральній інвентаризаційній комісії до 15.12.2003 розглянути результати інвентаризації і оформити свої висновки та пропозиції протоколом, який передати у відділ розрахунків, бухгалтерського обліку та звітності для відображення в бухгалтерському обліку.
6. Керівникам організацій, підпорядкованих Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції, провести річну інвентаризацію основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, канцелярських товарів та господарських матеріалів, нематеріальних активів, розрахунків, грошових коштів, які знаходяться в касі, станом на 01.11.2003 і подати в управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю копії інвентаризаційних відомостей разом з річною звітністю.
7. Відповідальність за своєчасне і якісне проведення інвентаризації покласти на заступника директора адміністративно-господарського департаменту Леськова П.А.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора адміністративно-господарського департаменту Дробного В.В.
Міністр економіки та з питань європейської інтеграції України В.Хорошковський
Додаток 1
до наказу Міністерства
економіки та з питань
європейської інтеграції
України
31.10.2003 N 300
СКЛАД
центральної і робочих інвентаризаційних комісій та закріплення за ними об'єктів інвентаризації
Центральна інвентаризаційна комісія
ЛЕСЬКОВ
Петро Арсентійович
- заступник директора адміністративно-господарського департаменту, голова комісії
ТЕСЛЕНКО
Анатолій Васильович
- заступник директора адміністративно-господарського департаменту - начальник господарського управління, заступник голови комісії
Члени комісії:
ЗАБОЛОЦЬКИЙ
Ігор Олександрович
- директор департаменту інформатизації
МЕДВЕЦЬКИЙ
Андрій Теодорович
- директор юридичного департаменту
ЧУБИНСЬКИЙ
Анатолій Федорович
- начальник управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю головний бухгалтер
Робочі інвентаризаційні комісії:
Комісія N 1
СТАСЬ
Юрій Пилипович
- заступник начальника господарського управління, голова комісії
Члени комісії:
ГРИНЬКО
Марина Анатоліївна
- головний економіст-фінансист відділу розрахунків, бухгалтерського обліку та звітності, управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю
КАРПОВ
Володимир Іванович
- головний спеціаліст відділу адміністративно-господарського забезпечення господарського управління
СИДОРЧУК
Віталій
Володимирович
- заступник начальника управління інформаційних технологій - начальник відділу комп'ютерно-технічного забезпечення
НАЗАРЕНКО
Любов Іванівна
- головний економіст-фінансист відділу розрахунків, бухгалтерського обліку та звітності управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю
Комісія N 1 проводить інвентаризацію у таких матеріально відповідальних осіб:
БОНДАРЕНКО
Юрій Валерійович
- заступник начальника відділу системного адміністрування управління інформаційних технологій
ГУРАЛЬ
Валентина Йосипівна
- провідний спеціаліст відділу ресурсів, матеріально-технічного забезпечення та побуту господарського управління
КОВАЛЕНКО
Станіслав Хомич
- начальник управління документального забезпечення
КОЛОБОВ
Олександр Петрович
- начальник відділу оргтехніки господарського управління
КРАЇЛО
Петро Тихонович
- провідний спеціаліст відділу ресурсів, матеріально-технічного забезпечення та побуту господарського управління
КУПРІНЕНКО
Петро Петрович
- провідний спеціаліст відділу адміністративно-господарського забезпечення господарського управління
МАКСИМОВ
Олександр
Анатолійович
- начальник управління з питань власності та банкрутства
НАДТОЧІЙ
Борис Володимирович
- заступник начальника відділу комп'ютерно-технічного забезпечення управління інформаційних технологій
ПРОНІЩЕВА
Наталія Борисівна
- головний спеціаліст відділу кадрів центрального апарату управління кадрів
ТКАЧЕНКО
Олена Григорівна
- головний спеціаліст відділу офіційних перекладів управління протоколу

................
Перейти до повного тексту