1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2007 N 356
Про проведення річної інвентаризації
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 N 90 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.11.1998 за N 728/3168,
НАКАЗУЮ:
1. Провести річну інвентаризацію:
основних засобів, у тому числі й таких, які прийнято та передано в тимчасове користування стороннім організаціям, станом на 01.11.2007;
нематеріальних активів, у тому числі й таких, які прийнято та передано в тимчасове користування стороннім організаціям, станом на 01.11.2007;
інших необоротних матеріальних активів, у тому числі й таких, які здано в тимчасове користування стороннім організаціям чи прийнято від них, станом на 01.11.2007;
матеріалів, продуктів харчування та інших матеріальних запасів станом на 01.11.2007;
малоцінних та швидкозношуваних предметів, у тому числі й таких, які здано в тимчасове користування стороннім організаціям чи прийнято від них, станом на 01.11.2007;
грошових коштів, які знаходяться в касі, станом на 01.11.2007;
бланків суворої звітності станом на 01.11.2007;
розрахунків із дебіторами та кредиторами та інших статей балансу, які обліковуються на балансі та поза балансом, станом на 01.11.2007;
розрахунків із підзвітними особами та депонентами станом на 01.11.2007.
2. Для проведення інвентаризації утворити центральну та робочі інвентаризаційні комісії у складі згідно з додатком 1 із зазначенням закріплених за ними об'єктів.
3. Голові центральної інвентаризаційної комісії провести інструктивну нараду з головами робочих комісій з питань організації та проведення річної інвентаризації.
4. Головам робочих комісій провести інструктивну нараду з членами робочих комісій та матеріально відповідальними особами з питань організації та проведення річної інвентаризації.
5. Матеріально відповідальним особам усі документи про рух матеріальних цінностей, їх списання та матеріальні звіти подати до відділу бухгалтерського обліку та звітності до 31.10.2007.
6. Відділу бухгалтерського обліку та звітності здійснити до початку інвентаризації оброблення всіх документів про надходження і видачу матеріальних цінностей та зробити відповідні записи у реєстри аналітичного обліку.
7. Робочим інвентаризаційним комісіям:
взяти розписку від матеріально відповідальних осіб до початку інвентаризації, що всі прибуткові та видаткові документи на товарно-матеріальні цінності подано до відділу бухгалтерського обліку та звітності, а також щодо оприбуткування та вибуття матеріальних цінностей;
провести інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, матеріалів, продуктів харчування та інших матеріальних запасів, бланків суворої звітності, розрахунків, грошових коштів за їх місцезнаходженням шляхом підрахунку, зважування, обміру за участю матеріально відповідальних осіб, на зберіганні в яких такі цінності знаходяться, та після закінчення інвентаризації відповідно до графіка, наведеного в додатку 2, у триденний термін подати центральній інвентаризаційній комісії протоколи засідання комісій;
під час інвентаризації в разі потреби прийняття та відпуску матеріальних цінностей керуватися пунктами 1.23, 1.24 Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ.
8. Інвентаризаційній комісії до 15.01.2008 розглянути результати інвентаризації та надати пропозиції щодо впорядкування прийняття, зберігання та відпуску матеріальних цінностей, поліпшення обліку й контролю за їх збереженням. Протокол подати на затвердження директору фінансово-адміністративного департаменту Лук'янчуку В.Г.
9. Перенести терміни чергових відпусток голів, членів комісій та матеріально відповідальних осіб до закінчення інвентаризації.
10. Заступнику директора фінансово-адміністративного департаменту Мустафаєву Р.А. забезпечити автотранспортом голів, членів комісій для проведення інвентаризації майна, що знаходиться за адресами: бульв. Дружби народів, 28, Львівська пл., 8.
11. Попередити голів та членів інвентаризаційних комісій про їх персональну відповідальність за якісне і своєчасне проведення річної інвентаризації.
12. Заборонити проведення інвентаризації в разі відсутності одного із членів робочих інвентаризаційних комісій.
13. Після проведення робочими інвентаризаційними комісіями зняття фактичних залишків матеріальних цінностей, звіряння наявності зазначених цінностей із даними бухгалтерського обліку та в разі затвердження протоколу засідання місцевої інвентаризаційної комісії дозволити головам робочих комісій приймати рішення щодо прийняття й відпуску матеріальних цінностей.
14. Відповідальність за проведення інвентаризації покласти на заступника директора фінансово-адміністративного департаменту, голову комісії Мустафаєва Р.А.
15. Керівникам структурних підрозділів Міністерства ознайомити із цим наказом голів, членів комісії та матеріально відповідальних осіб під підпис.
16. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора фінансово-адміністративного департаменту Лук'янчука В.Г.
Міністр економіки України А.К.Кінах
Додаток 1
до наказу Міністерства
економіки України
26.10.2007 N 356
СКЛАД
центральної та робочих інвентаризаційних комісій із зазначенням закріплених за ними об'єктів інвентаризації
Центральна інвентаризаційна комісія
МУСТАФАЄВ
Рафаель Айдинович
- заступник директора фінансово-
адміністративного департаменту,
голова комісії
РЕШЕТНИК
Марія Миколаївна
- заступник директора фінансово-
адміністративного департаменту -
начальник відділу бухгалтерського
обліку та звітності, головний
бухгалтер,
заступник голови комісії
Члени комісії:
ДМИТРЕНКО
Тетяна Миколаївна
- заступник начальника відділу
бухгалтерського обліку та
звітності, заступник головного
бухгалтера
ЗАБОЛОЦЬКИЙ
Ігор Олександрович
- директор департаменту
інформатизації
КОЗЛОВСЬКА
Наталія Анатоліївна
- директор юридичного департаменту
СЕРДЕНЮК
Ліда Петрівна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту,
секретар комісії
Робочі інвентаризаційні комісії:
Комісія N 1
КОВАЛЕНКО
Петро Федорович
- начальник господарського відділу,
фінансово-адміністративного
департаменту,
голова комісії
Члени комісії:
АХМЕТЬЯНОВ
Раміл Равізович
- головний спеціаліст сектору з
питань організації мобілізаційної
роботи, цивільної оборони і
пожежної безпеки фінансово-
адміністративного департаменту
СЕРДЕНЮК
Ліда Петрівна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту
УТКІН
Сергій Михайлович
- начальник відділу комп'ютерного
обладнання та оргтехніки
департаменту інформатизації
ШАМРАЙ
Інесса Юріївна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту
Комісія N 1 проводить інвентаризацію у таких матеріально
відповідальних осіб:
БРОНШВАЛЬ
Володимир Миколайович
- начальник об'єкта N 1
ГАРМАШ
Микола Миколайович
- начальник об'єкта N 55
ГРИЩЕНКО
Світлана Іллівна
- головний спеціаліст відділу
роботи з персоналом центрального
апарату департаменту персоналу
ГУРАЛЬ
Валентина Йосипівна
- провідний спеціаліст відділу
матеріально-технічного
забезпечення та проведення
тендерних процедур фінансово-
адміністративного департаменту
КРАЇЛО
Петро Тихонович
- головний спеціаліст відділу
матеріально-технічного
забезпечення та проведення
тендерних процедур фінансово-
адміністративного департаменту
НАДТОЧІЙ
Борис Володимирович
- головний спеціаліст відділу
інформаційних технологій
департаменту інформатизації
ПОЛІЩУК
Віктор Іванович
- заступник начальника відділу
матеріально-технічного
забезпечення та проведення
тендерних процедур фінансово-
адміністративного департаменту
Комісія N 2
МОСІЙЧУК
Олександр Сергійович
- начальник відділу матеріально-
технічного забезпечення та
проведення тендерних процедур
фінансово-адміністративного
департаменту,
голова комісії
Члени комісії:
КАРПОВ
Володимир Іванович
- головний спеціаліст відділу
координації господарської
діяльності підвідомчих
організацій фінансово-
адміністративного департаменту
КРИВОШЕЄВ
Олег В'ячеславович
- заступник директора департаменту
інформатизації - начальник
відділу інформаційних технологій
НАЗАРЕНКО
Любов Іванівна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту
ШУМАК
Людмила Валеріївна
- головний спеціаліст відділу
координації господарської
діяльності підвідомчих
організацій фінансово-
адміністративного департаменту
Комісія N 2 проводить інвентаризацію у таких матеріально
відповідальних осіб:
БЄЛОУСОВ
Олексій Ігорович
- головний спеціаліст відділу
інформаційних технологій
департаменту інформатизації
ТЕСЛЕНКО
Анатолій Васильович
- заступник директора департаменту
документального забезпечення
ЛАПАЙ
Григорій Васильович
- головний спеціаліст відділу
комп'ютерного обладнання та
оргтехніки департаменту
інформатизації
ЛЕСИК
Людмила Анатоліївна
- головний спеціаліст відділу
протокольних заходів фінансово-
адміністративного департаменту
СЛОБОДЧЕНКО
Микола Іванович
- провідний спеціаліст
господарського відділу фінансово-
адміністративного департаменту
ТКАЧЕНКО
Олена Григорівна
- головний спеціаліст сектору
забезпечення роботи спільних
міжурядових комісій та проведення
міжурядових заходів фінансово-
адміністративного департаменту
ТРЕТ'ЯК
Олександр Павлович
- провідний спеціаліст відділу
протокольних заходів фінансово-
адміністративного департаменту
Комісія N 3
ГРИНЬКО
Марина Анатоліївна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту,
голова комісії
Члени комісії:
ЗІНІЧ
Тетяна Іванівна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту
КЛИМЕНКО
Тетяна Вікторівна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту
СІЗОВА
Раїса Олексіївна
- головний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту
ЧЕРНІЧЕНКО
Лідія Михайлівна
- провідний спеціаліст відділу
бухгалтерського обліку та
звітності фінансово-
адміністративного департаменту

................
Перейти до повного тексту