1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.08.2007 N 279
Про затвердження положень про структурні підрозділи Міністерства та внесення змін до деяких наказів Міністерства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити положення, що додаються, про такі самостійні структурні підрозділи Міністерства економіки України:
департамент співробітництва з Європейським Союзом;
управління взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю;
відділ внутрішньої торгівлі;
сектор координації роботи департаментів заступника Міністра;
сектор координації роботи департаментів заступника Міністра;
сектор координації роботи департаментів заступника Міністра;
сектор координації роботи департаментів заступника Міністра.
2. Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи у складі департаменту з питань державного управління:
відділ планування, моніторингу та звітності;
відділ функціонального аналізу та оптимізації;
відділ наукового забезпечення та координації взаємодії з підвідомчими науковими установами;
відділ реформування органів виконавчої влади та аналізу адміністративних послуг.
3. Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи у складі департаменту взаємодії з Верховною Радою України та іншими органами державної влади :
відділ взаємодії з Верховною Радою України;
відділ взаємодії з Секретаріатом Кабінету Міністрів України;
відділ взаємодії з Секретаріатом Президента України та іншими органами державної влади;
відділ роботи з неурядовими організаціями та зі зверненнями громадян.
4. Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи у складі департаменту регуляторної політики:
відділ з питань технічного регулювання та акредитації;
сектор захисту прав споживачів.
5. Затвердити положення про відділ координації та роботи колегії в складі департаменту забезпечення роботи Міністра (патронатна служба).
6. Затвердити положення про відділ розвитку договірних відносин з ЄС в економічній сфері у складі департаменту співробітництва з Європейським Союзом.
7. Внести зміни до наказу Міністерства економіки України від 27.07.2006 N 257 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі департаментів Міністерства", виключивши абзац другий, третій, четвертий, п'ятий пункту 1, абзац третій пункту 4, абзац третій пункту 5.
8. Внести зміни до наказу Міністерства економіки України від 09.03.2006 N 85 "Про затвердження положень про структурні підрозділи Міністерства", виключивши абзац "департамент співробітництва з Європейським Союзом".
Міністр економіки України А.К.Кінах
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент співробітництва з Європейським Союзом
1. Загальні положення
1.1. Департамент співробітництва з Європейським Союзом (далі - департамент) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство), який підпорядкований заступнику Міністра економіки України відповідно до розподілу обов'язків.
1.2. Головною метою діяльності департаменту є забезпечення в межах повноважень Міністерства розробки та реалізації державної економічної політики щодо інтеграції України до Європейського Союзу (ЄС), забезпечення координації економічного, соціального та секторального співробітництва в рамках Угоди про партнерство та співробітництво між Україною та ЄС (УПС) та інших стратегічних документів в сфері відносин з ЄС, забезпечення переговорного процесу щодо підготовки нового базового договору між Україною та ЄС в частині економічних, секторальних питань та питань щодо розвитку людського потенціалу, здійснення повноважень щодо співробітництва з ЄС у сфері допомоги, здійснення стратегічного планування співробітництва України з Євросоюзом.
1.3. Завдання департаменту:
інформаційне, аналітичне та організаційне забезпечення діяльності (з питань здійснення координації економічного, секторального та соціального співробітництва між Україною та ЄС) заступника Голови української частини Ради з питань співробітництва між Україною та ЄС - Міністра економіки України;
інформаційне, аналітичне та організаційне забезпечення діяльності (з питань здійснення координації економічного, секторального та соціального співробітництва між Україною та ЄС) Голови та заступника Голови української частини Комітету з питань співробітництва між Україною та ЄС - відповідно Міністра та заступника Міністра економіки України;
інформаційне, аналітичне та організаційне забезпечення діяльності Національного координатора з питань технічної допомоги Європейського Союзу - Міністра економіки України;
виконання функцій секретаріатів, інформаційне, аналітичне та організаційне забезпечення діяльності українських частин Підкомітету N 1 "Торгівля та інвестиції", Підкомітету N 2 "Економічні та соціальні питання, фінанси та статистика", Підкомітету N 3 "Політика у сфері підприємств, конкуренція, співробітництво в регуляторній сфері" Комітету з питань співробітництва між Україною та ЄС;
виконання функції секретаріату, інформаційне, аналітичне та організаційне забезпечення діяльності Робочої групи з економічних, секторальних питань та питань щодо розвитку людського потенціалу в рамках переговорного процесу щодо підготовки нового базового договору між Україною та ЄС;
участь з боку Міністерства в роботі українських частин Підкомітету N 4 "Енергетика, транспорт, ядерна безпека та екологія", Підкомітету N 5 "Митне та транскордонне співробітництво", Підкомітету N 6 "Юстиція, свобода та безпека", Підкомітету N 7 "Наука та технології, дослідження та розробки, освіта, культура, громадське здоров'я, інформаційне суспільство" Комітету з питань співробітництва між Україною та ЄС;
здійснення спільного з Європейською Комісією постійного моніторингу виконання Плану дій Україна - ЄС з питань економічного, секторального та соціального співробітництва;
координація діяльності органів виконавчої влади щодо забезпечення виконання Угоди про партнерство та співробітництво, Плану Дій Україна - ЄС з питань економічного, секторального та соціального співробітництва;
організація взаємодії органів виконавчої влади щодо вирішення проблемних питань у сфері торгівлі між Україною та ЄС;
координація діяльності органів виконавчої влади, пов'язаної із створенням економічних передумов укладання Угоди про зону вільної торгівлі між Україною та ЄС;
стратегічне планування співробітництва з Європейським Союзом на державному та регіональному рівнях в межах компетенції;
участь у експертному супроводженні євроінтеграційної складової програмних документів Уряду, інших цільових, галузевих програм усіх рівнів;
залучення міжнародного досвіду процесів європейської інтеграції, у тому числі на основі участі у відповідних дослідженнях;
забезпечення методичної допомоги місцевим органами влади з питань європейської інтеграції;
участь у межах компетенції в інституційному забезпеченні процесу європейської інтеграції;
участь у межах компетенції в інформуванні громадськості з питань європейської інтеграції;
здійснення у межах компетенції аналізу відповідності спрямування ресурсів фінансової та технічної допомоги з боку ЄС, зокрема, в рамках Європейського інструменту сусідства та партнерства, Європейського інструменту з ядерної безпеки, програми технічної допомоги ЄС (Тасіс), проектів Європейського інвестиційного банку, положенням міжнародних договорів та інших двосторонніх стратегічних документів між Україною та ЄС;
здійснення функцій Національного координаційного бюро програм та інструментів допомоги Європейського Союзу;
здійснення функцій контактного пункту в рамках функціонування програм прикордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства та партнерства; координація діяльності, пов'язаної із підготовкою проектів міжнародних договорів щодо співробітництва з ЄС у сфері зовнішньої допомоги, інших стратегічних документів у сфері зовнішньої допомоги Європейського Союзу;
здійснення заходів щодо удосконалення механізму взаємодії державних органів та органів місцевого самоврядування України з інституціями Європейського Союзу у сфері запровадження нових форм і програм допомоги ЄС Україні;
забезпечення координації заходів, пов'язаних із укладанням угод про фінансування в рамках впровадження в Україні інструментів зовнішньої допомоги ЄС;
забезпечення представництва в керівних, консультативних та дорадчих органах, що утворюються з метою впровадження програм та проектів зовнішньої допомоги Європейського Союзу, програм сусідства "Україна-Польща-Білорусь", "Україна-Угорщина-Словаччина", "Україна-Румунія", CADSES, а також інших програм та проектів, що впроваджуються із поєднанням інструментів допомоги ЄС Україні та інструментів структурних фондів ЄС;
забезпечення виконання функцій, пов'язаних із проведенням державної реєстрації проектів технічної допомоги ЄС, акредитацією виконавців (юридичних осіб-нерезидентів) проектів технічної допомоги ЄС, підтвердженням митних, податкових пільг та імунітетів, згідно міжнародних договорів України та ЄС у сфері технічної допомоги;
здійснення поточного моніторингу та аналізу реалізації проектів технічної допомоги ЄС;
здійснення обміну інформацією з департаментом координації міжнародної технічної допомоги з питань технічної допомоги Європейського Союзу;
забезпечення координації заходів, пов'язаних із залученням органів державної влади України до участі в діяльності агентств та тематичних програм Європейського Союзу, розвитку договірної бази з ЄС в цій сфері;
розроблення проектів нормативно-правових актів з питань співробітництва України з Європейським Союзом, а також проведення експертизи проектів таких актів.
1.4. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
1.5. Структура та гранична чисельність департаменту визначаються відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.6. До складу департаменту входять такі структурні підрозділи:
відділ секторального співробітництва в рамках Європейської політики сусідства - інд. 117.
відділ координації співробітництва в рамках двосторонніх органів Україна - ЄС - інд. 120;
відділ стратегічного планування співробітництва з ЄС - інд. 122;
розвитку договірних відносин з ЄС в економічній сфері - інд. 123;
відділ координації торговельного співробітництва в рамках УПС - інд. 124;
відділ інструментів співробітництва з ЄС - інд. 125;
1.7. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу департаменту, визначаються у положеннях про них.
2. Організація управління департаментом
2.1. Департамент очолює директор, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України (далі - Міністр).
2.2. Директор департаменту безпосередньо підпорядкований
заступнику Міністра згідно з розподілом обов'язків та несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на департамент.
2.3. Директору департаменту безпосередньо підпорядковані:
заступник директора департаменту;
заступник директора департаменту - начальник відділу координації співробітництва в рамках двосторонніх органів Україна - ЄС;
начальник відділу секторального співробітництва в рамках Європейської політики сусідства;
начальник відділу стратегічного планування співробітництва з ЄС;
начальник відділу розвитку договірних відносин з ЄС в економічній сфері;
начальник відділу координації торговельного співробітництва в рамках УПС;
начальник відділу інструментів співробітництва з ЄС..
3. Повноваження директора департаменту
3.1. Директор департаменту спрямовує, координує та контролює роботу структурних підрозділів, що входять до складу департаменту.
3.2. Функції директора департаменту:
здійснює керівництво діяльністю департаменту;
забезпечує виконання покладених на департамент завдань та несе персональну відповідальність за їх виконання;
за повноваженнями, наданими керівництвом Міністерства відповідно до законодавства, веде переговори з представниками інституцій ЄС, його країн-членів з питань, віднесених до компетенції департаменту;
координує співпрацю департаменту з роботою інших структурних підрозділів Міністерства;
організовує та координує підготовку проектів рішень і документів з питань, що належать до його компетенції;
здійснює функції виконавчого директора Національного координаційного бюро програм та інструментів технічної допомоги Європейського Союзу;
в межах компетенції співпрацює з представниками інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, комітетів Верховної Ради України, установ та організацій України, громадянами України;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює в межах компетенції необхідні заходи щодо збереження службової таємниці в департаменті;
співпрацює з керівниками інших структурних підрозділів Міністерства у питаннях, які потребують спільного розв'язання;
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством України та наказами Міністерства.
3.3. Повноваження директора департаменту:
має право підпису документів і матеріалів, що готуються департаментом відповідно до адресованих йому окремих доручень Міністра, його першого заступника та заступників;
приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності департаменту, в межах повноважень, наданих керівництвом Міністерства;
підписує листи та матеріали, що направляються іншим департаментам Міністерства;
візує документи, підписання яких належить до компетенції керівництва Міністерства;
підписує супровідні листи до проектів законодавчих та нормативно-правових актів, які завізовані керівництвом Міністерства;
підписує документи (інформаційно-аналітичні, довідкові матеріали, подання щодо включення кандидатур працівників департаменту до складу робочих груп або комісій, запрошення на наради, що проводяться департаментом тощо), що направляються Міністерством до інших органів виконавчої влади;
приймає рішення та підписує документи (реєстраційні картки, акредитаційні свідоцтва, довідки), що готуються департаментом в рамках реалізації в Україні проектів технічної допомоги Європейського Союзу, в межах повноважень, наданих керівництвом Міністерства;
погоджує призначення на посади та звільнення з посад заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника відділу, начальників відділів та інших працівників безпосередньо підпорядкованих йому структурних підрозділів та вносить пропозиції з цього питання заступнику Міністра відповідно до розподілу обов'язків;
погоджує присвоєння заступнику директора департаменту, заступнику директора департаменту - начальнику відділу, начальникам відділів та іншим працівникам безпосередньо підпорядкованих йому структурних підрозділів відповідних рангів державних службовців, а також заохочення та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності та вносить пропозиції з цього питання заступнику Міністра відповідно до розподілу обов'язків;
погоджує відрядження заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника відділу, начальників відділів та інших працівників департаменту в межах країни і за кордон та затверджує технічні завдання на їх відрядження в межах наданих повноважень;
дає згоду на надання відпусток працівникам департаменту та візує їх заяви з цих питань;
звертається до Міністра з пропозиціями щодо проведення організаційних змін у департаменті (через заступника Міністра, за погодженням з департаментом з питань державного управління);
утворює тимчасові робочі групи, що складаються з працівників департаменту з метою підготовки і реалізації особливо важливих завдань;
погоджує положення про структурні підрозділи, що входять до складу департаменту.
3.4. Директор департаменту виконує покладені на нього завдання безпосередньо, через підпорядкованого йому заступника, заступника директора департаменту - начальника відділу, начальників відділів.
4. Права та обов'язки заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника відділу, керівників інших структурних підрозділів, що входять до складу департаменту
4.1. Під час відсутності директора департаменту його обов'язки виконує заступник директора департаменту, а у випадку його відсутності - заступник директора департаменту - начальник відділу координації співробітництва в рамках двосторонніх органів Україна - ЄС.
4.2. Заступник директора департаменту:
організовує разом з відділом кадрів роботу з підбору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; координує роботу з формування кадрового резерву департаменту;
забезпечує додержання працівниками департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників департаменту;
за дорученням керівництва Міністерства та директора департаменту здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, в організаціях і установах з питань, що належать до повноважень департаменту;
за повноваженнями, наданими керівництвом Міністерства та директором департаменту відповідно до законодавства, веде переговори з представниками інституцій ЄС, його країн-членів з питань, віднесених до компетенції департаменту;
приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності структурних підрозділів департаменту, в межах повноважень, наданих директором департаменту;
здійснює функції заступника виконавчого директора Національного координаційного бюро програм та інструментів технічної допомоги Європейського Союзу;
здійснює інші повноваження, надані керівництвом Міністерства та директором департаменту відповідно до законодавства України;
за відсутності директора департаменту виконує його обов'язки, у тому числі візує документи, підписання яких належить до компетенції керівників Міністерства.
4.3. Заступник директора департаменту - начальник відділу координації співробітництва в рамках двосторонніх органів Україна - ЄС:
здійснює згідно із Положенням про відділ координації співробітництва в рамках двосторонніх органів Україна - ЄС керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та здійснення ним своїх функцій;
організовує взаємодію між підрозділами департаменту з метою виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства та директора департаменту;
здійснює інші повноваження, надані керівництвом Міністерства та директором департаменту відповідно до законодавства України;
приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності структурних підрозділів департаменту, в межах повноважень, наданих директором департаменту;
за відсутності директора департаменту та/або заступника директора департаменту виконує їх обов'язки, у тому числі візує документи, підписання яких належить до компетенції керівників Міністерства.
4.4. Начальники відділів здійснюють керівництво у підпорядкованих їм структурних підрозділах згідно з положеннями про відповідний структурний підрозділ.
Директор департаменту
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
економіки України
Директор департаменту з питань
державного управління
Директор юридичного
департаменту
Н.Рябцева


В.Пятницький

Є.Сторожук

Н.Козловська
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про управління взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю
1. Загальні положення
1.1. Управління взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю (далі - управління) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Мінекономіки), яке підпорядковане Міністру економіки України.
1.2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
відділ взаємодії із засобами масової інформації (прес-служба) - п/с;
відділ зв'язків з громадськістю - 134.
1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, Положенням про Міністерство а також цим Положенням.
1.4. Структура та гранична чисельність управління визначаються відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.5. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу управління, визначаються у положеннях про них.
1.6. Працівники управління здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання управління
2.1. Основними завданнями управління є:
1) забезпечення поінформованості громадськості про діяльність Міністерства та залучення громадськості до процесу формування й реалізації політики у сфері діяльності Мінекономіки;
2) забезпечення прозорості і відкритості діяльності Мінекономіки;
3) об'єктивне й усебічне висвітлення діяльності Міністра і Мінекономіки у друкованих та електронних ЗМІ, підготовка й поширення інформаційних матеріалів, прес-релізів;
4) формування громадської думки щодо діяльності Міністра з основних напрямів державної економічної політики;
5) розробка й опрацювання проектів нормативно-правових актів та інших документів з питань, що належать до компетенції управління.
3. Функції управління
Управління відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. Систематичне інформування ЗМІ про діяльність Міністерства економіки України.
3.2. Підготовку і розповсюдження інформаційних матеріалів, прес-релізів та інших повідомлень (в електронному вигляді за допомогою розсилки електронною поштою).
3.3. Планування, організацію та проведення прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю, семінарів в Україні і за кордоном.
3.4. Здійснення постійного моніторингу ЗМІ, відслідковування публікацій у пресі, що стосуються діяльності Мінекономіки України.
3.5. Організацію висвітлення у провідних ЗМІ діяльності керівництва Міністерства економіки України.
3.6. Постійне оновлення рубрики "Прес-центр" Інтернет-сайту Міністерства економіки України.
3.7. Сприяння представникам ЗМІ в здійсненні службових обов'язків щодо інформування про діяльність Міністерства економіки України.
3.8. Інформування ЗМІ про заходи, які планує Міністерство економіки України, про їх дату, місце, час і тематику.
3.9. Здійснення взаємодії з органами державної влади щодо координації інформаційної політики.
3.10. Інформаційний супровід робочих поїздок керівництва Міністерства економіки України.
3.11. Погодження інтерв'ю керівництва Міністерства економіки України.
3.12. Здійснення організаційного забезпечення роботи громадської ради при Мінекономіки.
3.13. Співпрацю з Громадською радою при Кабінеті Міністрів України.
3.14. Участь в організації та проведенні консультацій з громадськістю (публічних громадських обговорень, вивчення громадської думки).
3.15. Участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій тощо з питань, що належать до компетенції управління.
3.16. Участь в організації "гарячих" телефонних ліній.
3.17. Співпрацю з об'єднаннями громадян, зокрема громадськими організаціями з питань, що належать до компетенції управління.
3.18. Своєчасний розгляд в установленому порядку заяв, звернень і скарг громадян і представників об'єднань громадян із питань, що належать до компетенції управління.
3.19. Здійснення оперативного зв'язку з об'єднаннями громадян, органами виконавчої влади з питань, які стосуються відповідного напряму роботи управління.
3.20. Участь у підготовці планів роботи Міністерства щодо взаємодії із ЗМІ та зв'язків із громадськістю.
3.21. Участь у підготовці щомісячних звітів роботи Міністерства щодо взаємодії із ЗМІ та зв'язків з громадськістю.
3.22. Проведення поточного аналізу документів, що стосуються роботи із ЗМІ та громадськістю.
3.23. Розробку пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань, що відносяться до компетенції управління, для внесення їх в установленому порядку на розгляд керівництва.
4. Права управління
Управління має право:
4.1. Одержувати в установленому порядку від міністерств, інших органів виконавчої влади, посадових осіб і структурних підрозділів Мінекономіки та підприємств, установ, організацій, віднесених до сфери його управління, інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
4.2. Одержувати проекти документів, що готуються Мінекономіки, та інформацію про заплановані заходи.
4.3. Залучати до розробки окремих питань, що належать до повноважень управління, експертів, вчених, спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівництвом), підприємств, установ та організацій, віднесених до сфери управління Мінекономіки.
4.4. Проводити наради, круглі столи, семінари, конференції, тренінги з питань, які належать до компетенції управління.
4.5. Користуватися закріпленими телефонним і мобільним зв'язком, Інтернетом, транспортом та іншими технічними засобами, що знаходяться в його розпорядженні, а також, у разі необхідності, замовляти додатковий необхідний транспорт.
4.6. Користуватися необхідними для роботи технічними засобами для аудіо-, відеозапису, в тому числі витратними матеріалами.
5. Керівництво управлінням
5.1. Управління очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України.
5.2. Начальник управління безпосередньо підпорядкований Міністру економіки України.
5.3. Начальник управління:
1) здійснює керівництво роботою управління і несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань та здійснення ним своїх функцій; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни в управлінні;
2) забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює в межах компетенції необхідні заходи щодо збереження службової таємниці в управлінні;
3) має заступника начальника управління-начальника відділу взаємодії із засобами масової інформації та начальника відділу зв'язків з громадськістю, визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки працівників управління; затверджує посадові інструкції працівників управління;
4) організовує разом з відділом кадрів роботу з підбору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; координує роботу з формування кадрового резерву управління;
5) готує і подає керівництву Міністерства подання про призначення, переміщення та звільнення працівників управління, присвоєння їм рангів державних службовців, а також про заохочення і накладення дисциплінарних стягнень;
6) розробляє і здійснює заходи щодо організації та підвищення ефективності роботи управління;
7) забезпечує додержання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників управління;
8) за дорученням керівництва Міністерства здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до повноважень управління.
5.4. Начальник управління і його заступник мають право підпису документів, що направляються від імені управління, з питань, що входять до повноважень управління, на адресу інших управлінь Міністерства.
Начальник управління взаємодії
із засобами масової інформації
та зв'язків з громадськістю
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Директора департаменту
з питань державного управління -
начальник відділу реформування
органів виконавчої влади
та аналізу адміністративних послуг
Директор юридичного департаменту


Р.І.Стадник





І.Ю.Бондар
Н.А.Козловська
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ внутрішньої торгівлі
1. Загальні положення
1.1. Відділ внутрішньої торгівлі (далі - відділ) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство), який підпорядкований заступнику Міністра економіки України, відповідно до розподілу обов'язків.
1.2. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства та цим Положенням.
1.3. Структура і чисельність відділу визначаються штатним розписом Міністерства.
1.4. Працівники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання відділу
2.1. Основними завданнями відділу є:
1) участь у розробленні та забезпечення реалізації державної політики у сфері внутрішньої торгівлі та побутового обслуговування населення;
2) розроблення прогнозів розвитку внутрішньої торгівлі на середньо- та короткостроковий періоди;
3) узагальнення практики застосування законодавства з питань регулювання торговельної діяльності та підготовка пропозицій щодо його вдосконалення;
4) гармонізація нормативно-правової бази функціонування сфери внутрішньої торгівлі та побутового обслуговування населення з нормами законодавства країн ЄС;
5) участь в межах своїх повноважень у створенні сприятливих економічних умов для функціонування суб'єктів господарювання всіх форм власності, що здійснюють торговельну діяльність та побутове обслуговування населення, розвитку ринкових відносин та конкурентного середовища у сфері торгівлі.
3. Функції відділу
Відділ відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. Аналіз стану і тенденцій розвитку внутрішньої торгівлі в цілому по Україні та її регіонах, готує відповідні аналітичні матеріали керівництву Міністерства;
3.2. Участь у розробленні напрямів політики держави у сфері внутрішньої торгівлі;
3.3. Участь в розробці та організації виконання державних програм, нормативно-правових актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо впровадження і застосування електронних систем товарно-грошового обліку у сфері внутрішньої торгівлі та здійснює моніторинг їх виконання;
3.4. Підготовку в межах своєї компетенції пропозицій до проекту Програми діяльності Кабінету Міністрів України, заходів щодо її реалізації та здійснює контроль за їх виконанням;
3.5. Підготовку прогнозів розвитку внутрішньої торгівлі на середньо- та короткостроковий періоди, бере участь у розробці Державної програми економічного і соціального розвитку України на наступний рік, в межах компетенції щоквартально проводить моніторинг її виконання;
3.6. Розробку спільно з відповідними центральними та місцевими органами виконавчої влади нормативних документів щодо вдосконалення функціонування підприємств сфери внутрішньої торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;
3.7. Участь у розгляді та підготовці пропозицій щодо сприяння захисту прав споживачів у сфері внутрішньої торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;
3.8. Розробку та вдосконалення порядку заняття торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення;
3.9. Розробку та вдосконалення порядку діяльності підприємств ресторанного господарства та правил їх роботи;
3.10. Проведення експертизи проектів нормативно-правових актів з питань регулювання відносин у сфері внутрішньої торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;
3.11. Проведення моніторингу і аналіз ходу виконання рішень Президента України та Кабінету Міністрів України щодо розвитку і реформування внутрішньої торгівлі та готує відповідні аналітичні матеріали керівництву Міністерства;
3.12. Участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення державної підтримки підприємництва у сфері внутрішньої торгівлі;
3.13. Формування соціальних стандартів і нормативів у сфері внутрішньої торгівлі, готує пропозиції стосовно їх рівнів і розмірів;
3.14. Участь у розробленні пропозицій щодо реформування системи органів державного регулювання внутрішньої торгівлі;
3.15. Надання пропозицій щодо вдосконалення системи обліку, звітності і державної статистики у сфері внутрішньої торгівлі;
3.16. Здійснення координації діяльності структурних підрозділів з питань внутрішньої торгівлі місцевих державних адміністрацій, погоджує кандидатури на посади керівників цих підрозділів;
3.17. Підготовку разом з Державною податковою адміністрацією України для подання на затвердження Кабінетом Міністрів України Переліку видів діяльності у сфері внутрішньої торгівлі, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій;
3.18. Підготовку разом з Державною податковою адміністрацією України та Національним банком України пропозицій Кабінету Міністрів України щодо встановлення термінів переведення суб'єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій;
3.19. Здійснення розгляду звернень громадян з питань, що входять до компетенції відділу, надання відповіді авторам звернень, підготовку пропозицій, спрямованих на усунення причин, що викликають скарги громадян;
3.20. Участь у проведенні публічних заходів Міністерства та роботі із засобами масової інформації з найважливіших питань діяльності відділу;
3.21. Виконання інших функції, пов'язаних з реалізацією покладених на нього завдань;
3.22. В межах своїх повноважень та на виконання актів законодавства України підготовку проектів наказів Міністерства, організовує і контролює їх виконання;
3.23. В межах своєї компетенції забезпечує реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю".
4. Права відділу
Відділ має право:
4.1. Залучати спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), консультаційні та експертні організації для розгляду питань, що належать до його компетенції;
4.2. Представляти Міністерство (за дорученням його керівництва) з питань, що входять до компетенції відділу, у Кабінеті Міністрів України, міністерствах та інших центральних і місцевих органах виконавчої влади, установах та організаціях усіх форм власності, громадських організаціях;
4.3. Утворювати в разі потреби за погодженням з іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади в межах своєї компетенції комісії та експертні групи;
4.4. Робити запити та одержувати у встановленому законодавством порядку на безоплатній основі від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування в повному обсязі інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань і повноважень;
4.5. Користуватися безоплатно базами даних, що створюються та ведуться органами виконавчої влади;
4.6. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
5. Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України.
5.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований заступнику Міністра відповідно до розподілу обов'язків.
5.3. Начальник відділу:
1) здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та здійснення ним своїх функцій; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
2) забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює необхідні заходи щодо збереження службової таємниці в відділі;
3) має заступника начальника відділу, визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки працівників відділу; затверджує посадові інструкції працівників відділу;
4) організовує разом з відділом кадрів роботу з підбору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; координує роботу з формування кадрового резерву відділу;
5) готує і подає керівництву Міністерства подання про призначення, переміщення та звільнення працівників відділу, присвоєння їм рангів державних службовців, а також про заохочення і накладення дисциплінарних стягнень;
6) розробляє і здійснює заходи щодо організації та підвищення ефективності роботи відділу;
7) забезпечує додержання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників відділу;
8) за дорученням керівництва Міністерства здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до повноважень відділу.
5.4. Начальник відділу і його заступник мають право підпису документів, що направляються від імені відділу, з питань, що входять до повноважень відділу, на адресу інших відділів (секторів) Міністерства.
Начальник відділу
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
Начальник відділу
функціонального Аналізу
та оптимізації
І.Дмитренко

С.Челноков


А.Шпичко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор координації роботи департаментів заступника Міністра
1. Загальні положення
1.1. Сектор координації роботи департаментів заступника Міністра (далі - сектор) є самостійним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство) і підпорядковується безпосередньо заступнику Міністра економіки України.
1.2. Сектор забезпечує сприяння у здійсненні заступником Міністра його повноважень.
1.3. Сектор у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства, Положенням про Міністерство, а також цим Положенням.
1.4. Структура і чисельність сектору визначається відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.5. Працівники сектору здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основними завданнями сектору є:
2.1. Забезпечення взаємодії заступника Міністра зі структурними підрозділами Міністерства, органами місцевого самоврядування, Секретаріатом Президента України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та міжнародними організаціями;
2.2. Організаційне, інформаційно-аналітичне та інше забезпечення діяльності заступника Міністра;
2.3. Контроль за виконанням окремих службових доручень заступника Міністра.
3. Функції сектору
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Забезпечує організацію розпорядку роботи заступника Міністра, опрацювання його робочого плану, організацію проведення нарад під головуванням заступника Міністра, координацію проведення нарад, зустрічей, семінарів та поїздок. Вживає заходів щодо уточнення місця, дати, часу їх проведення і порядку денного;
3.2. За дорученням заступника Міністра готує інформаційно-аналітичні матеріали;
3.3. Здійснює роботу з документами, що надходять на ім'я заступника Міністра;
3.4. Здійснює перевірку документів, які надходять від структурних підрозділів Міністерства, та передає заступнику Міністра на підпис або візування;
3.5. За дорученням заступника Міністра вивчає та аналізує окремі питання та напрями діяльності Міністерства, вносить пропозиції щодо підвищення ефективності роботи Міністерства;
3.6. Готує проекти окремих доручень заступника Міністра, здійснює оперативний контроль за своєчасним їх виконанням;
3.7. Забезпечує отримання інформаційно-аналітичних матеріалів до нарад (засідань), зустрічей, семінарів та поїздок, в яких бере участь заступник Міністра;
3.8. Здійснює замовлення на передплату періодичних видань для заступника Міністра, контролює їх своєчасне надходження;
3.9. Веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства в центральному апараті Міністерства;
3.10. Забезпечує дотримання вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.11. Виконує інші функції відповідно до доручень заступника Міністра і покладених на Сектор завдань.
4. Права сектору
Сектор має право:
4.1. Отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства своєчасну і повну інформацію, необхідну для забезпечення виконання основних завдань Сектору, у разі необхідності вимагати її доопрацювання та поглиблення;
4.2. У межах компетенції Сектору взаємодіяти зі структурними підрозділами Міністерства стосовно підготовки документів для заступника Міністра;
4.3. Використовувати наявну матеріально-технічну та інформаційну базу Міністерства.
5. Керівництво сектором
5.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому порядку і підпорядковується безпосередньо заступнику Міністра економіки України.
5.2. Завідувач сектору.
5.2.1. Здійснює керівництво Сектору, організовує його роботу;
5.2.2. Несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за невиконання покладених на Сектор завдань та за порушення законодавства про державну службу;
5.2.3. Забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює необхідні заходи щодо службової таємниці у секторі;
5.2.4. Забезпечує дотримання працівниками Сектору виконавської та трудової дисципліни;
5.2.5. Розподіляє функціональні обов'язки між працівниками Сектору;
5.2.6. Розробляє проект Положення про Сектор та посадові інструкції працівників Сектору;
5.2.7. Подає заступнику Міністра пропозиції про:
- заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Сектору;
- призначення, звільнення та переміщення працівників Сектору;
- удосконалення роботи Сектору;
5.2.8. Бере участь у нарадах, які проводяться в Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Сектору;
5.2.9. Готує протоколи нарад заступника Міністра із керівниками департаментів та контролює їх виконання;
5.2.10. Вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Сектору, вдосконалення стилю та методів їх роботи, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства.
Завідувач сектору
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
Начальник відділу функціонального
аналізу та оптимізації
Т.В.Громова

О.О.Слюсаренко

А.В.Шпичко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор координації роботи департаментів заступника Міністра
1. Загальні положення
1.1. Сектор координації роботи департаментів заступника Міністра (далі - сектор) є самостійним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство) і підпорядковується безпосередньо заступнику Міністра економіки України.
1.2. Сектор забезпечує сприяння у здійсненні заступником Міністра його повноважень.
1.3. Сектор у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства, Положенням про Міністерство, а також цим Положенням.
1.4. Структура і чисельність сектору визначається відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.5. Працівники сектору здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основними завданнями сектору є:
2.1. Забезпечення взаємодії заступника Міністра зі структурними підрозділами Міністерства, органами місцевого самоврядування, Секретаріатом Президента України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та міжнародними організаціями;
2.2. Організаційне, інформаційно-аналітичне та інше забезпечення діяльності заступника Міністра;
2.3. Контроль за виконанням окремих службових доручень заступника Міністра.
3. Функції сектору
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Забезпечує організацію розпорядку роботи заступника Міністра, опрацювання його робочого плану, організацію проведення нарад під головуванням заступника Міністра, координацію проведення нарад, зустрічей, семінарів та поїздок. Вживає заходів щодо уточнення місця, дати, часу їх проведення і порядку денного;
3.2. За дорученням заступника Міністра готує інформаційно-аналітичні матеріали;
3.3. Здійснює роботу з документами, що надходять на ім'я заступника Міністра;
3.4. Здійснює перевірку документів, які надходять від структурних підрозділів Міністерства, та передає заступнику Міністра на підпис або візування;
3.5. За дорученням заступника Міністра вивчає та аналізує окремі питання та напрями діяльності Міністерства, вносить пропозиції щодо підвищення ефективності роботи Міністерства;
3.6. Готує проекти окремих доручень заступника Міністра, здійснює оперативний контроль за своєчасним їх виконанням;
3.7. Забезпечує отримання інформаційно-аналітичних матеріалів до нарад (засідань), зустрічей, семінарів та поїздок, в яких бере участь заступник Міністра;
3.8. Здійснює замовлення на передплату періодичних видань для заступника Міністра, контролює їх своєчасне надходження;
3.9. Веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства в центральному апараті Міністерства;
3.10. Забезпечує дотримання вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.11. Виконує інші функції відповідно до доручень заступника Міністра і покладених на Сектор завдань.
4. Права сектору
Сектор має право:
4.1. Отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства своєчасну і повну інформацію, необхідну для забезпечення виконання основних завдань Сектору, у разі необхідності вимагати її доопрацювання та поглиблення;
4.2. У межах компетенції Сектору взаємодіяти зі структурними підрозділами Міністерства стосовно підготовки документів для заступника Міністра;
4.3. Використовувати наявну матеріально-технічну та інформаційну базу Міністерства.
5. Керівництво сектором
5.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому порядку і підпорядковується безпосередньо заступнику Міністра економіки України.
5.2. Завідувач сектору.
5.2.1. Здійснює керівництво Сектору, організовує його роботу;
5.2.2. Несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за невиконання покладених на Сектор завдань та за порушення законодавства про державну службу;
5.2.3. Забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює необхідні заходи щодо службової таємниці у секторі;
5.2.4. Забезпечує дотримання працівниками Сектору виконавської та трудової дисципліни;
5.2.5. Розподіляє функціональні обов'язки між працівниками Сектору;
5.2.6. Розробляє проект Положення про сектор та посадові інструкції працівників Сектору;
5.2.7. Подає заступнику Міністра пропозиції про:
- заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Сектору;
- призначення, звільнення та переміщення працівників Сектору;
- удосконалення роботи Сектору;
5.2.8. Бере участь у нарадах, які проводяться в Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Сектору;
5.2.9. Готує протоколи нарад заступника Міністра із керівниками департаментів та контролює їх виконання;
5.2.10. Вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Сектору, вдосконалення стилю та методів їх роботи, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства.
Завідувач сектору
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
Начальник відділу функціонального
аналізу та оптимізації
І.В.Ковальова

О.М.Царенко

А.В.Шпичко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор координації роботи департаментів заступника Міністра економіки
1. Загальні положення
1.1. Сектор координації роботи департаментів заступника Міністра (далі - сектор) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство), який підпорядкований заступнику Міністра економіки України відповідно до розподілу обов'язків.
1.2. Сектор забезпечує сприяння у здійсненні заступником Міністра його повноважень.
1.3. Сектор в своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, Положенням про Міністерство, а також цим Положенням.
1.3. Структура і чисельність сектору визначаються відповідно до структури штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.4. Працівники сектору здійснюють свої функції керуючись цим положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання сектору
2.1. Основними завданнями Сектору є:
координація зі структурними підрозділами Міністерства та забезпечення виконання завдань на належному рівні;
безперервна взаємодія з приймальною Міністра та секторами координації роботи департаментів інших заступників Міністра для своєчасного і належного виконання поставлених завдань;
координація роботи з іншими установами і організаціями України, а також органами виконавчої та законодавчої влади;
отримання в управлінні документального забезпечення документів, які надходять до приймальної заступника Міністра;
опрацювання кореспонденції, яка надходить до сектору координації роботи департаментів заступника Міністра;
підготовка проектів доручень заступника Міністра;
оформлення доручень заступника Міністра згідно з вимогами діловодства Міністерства;
направлення до управління документального забезпечення доручень, підписаних заступником Міністра;
здійснення обліку документів, які направляються до управління документального забезпечення;
отримання документів, які надходять на підпис чи затвердження заступнику Міністра;
опрацювання документів, які надходять на затвердження заступнику Міністра та повернення їх після підпису;
забезпечення обліку та зберігання протоколів нарад заступника Міністра, Кабінету Міністрів України, Урядових Комітетів, наказів Міністерства, та інших документів, які потребують зберігання;
організація і забезпечення чіткої та безперебійної роботи приймальної заступника Міністра;
формування щотижневого поточного графіку роботи заступника Міністра, внесення коректив до нього у разі необхідності за узгодженням із заступником Міністра та направлення копії до служби Міністра;
опрацювання щотижневих звітів департаментів та планів на тиждень;
здійснення та контроль за оформленням необхідних для відряджень документів та забезпечення своєчасної звітності у межах компетенції Сектору;
забезпечення табелювання працівників Сектору координації роботи департаментів заступника Міністра та своєчасне інформування відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності щодо присутності на роботі працівників сектору;
виконання окремих доручень за вказівкою заступника Міністра.
3. Функції сектору
Сектор відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. координацію роботи департаментів підпорядкованих заступнику Міністра;
3.2. забезпечує взаємодію з іншими секторами координації роботи департаментів заступників Міністра та з приймальною Міністра;
3.3. здійснення контролю за строками виконання доручень заступника Міністра;
3.4. забезпечення безперебійної роботи приймальної заступника Міністра.
4. Права сектору
Сектор має право:
4.1. отримувати від відділів та департаментів Міністерства економіки України інформацію, необхідну для виконання визначених функцій;
4.2. одержувати від Міністерств, інших центральних органів виконавчої влади інформацію, необхідну для чіткого та безперебійного виконання завдань, поставлених заступником Міністра;
4.3. використовувати наявну матеріально-технічну та інформаційну базу Міністерства;
4.4. у межах компетенції Сектору взаємодіяти зі структурними підрозділами Міністерства стосовно підготовки документів для заступника Міністра.
5. Керівництво сектором
5.1. Сектор очолює завідувач, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України, за поданням заступника Міністра.
5.2. Завідувач сектором безпосередньо підпорядкований заступнику Міністра економіки.
5.3. Завідувач сектором:
1) здійснює керівництво роботою сектором і несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань та здійснення ним своїх функцій; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва міністерства та заступника Міністра, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у Секторі;
2) визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки працівників Сектору, затверджує посадові інструкції працівників Сектору;
3) розробляє і здійснює заходи щодо організації та підвищення ефективності роботи Сектору;
4) забезпечує додержання працівниками Сектору Правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників Сектору;
5) забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України " Про державну таємницю", здійснює необхідні заходи щодо службової таємниці у Секторі;
6) Подає заступнику Міністра пропозиції про:
заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Сектору;
призначення, звільнення та переміщення працівників Сектору;
удосконалення роботи Сектору.
7) бере участь у нарадах, які проводяться в Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Сектору;
8) готує протоколи нарад заступника Міністра із керівниками департаментів та контролює їх виконання.
5.4. Завідувач Сектору має право підпису документів, що направляються від Сектору до керівництва Міністерства з питань, що входять до повноважень Сектору.
5.5. Вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Сектору, вдосконалення стилю та методів їх роботи, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами.
Завідувач сектору
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
Начальник відділу
функціонального
аналізу та оптимізації
О.А.Радченко

Н.Є.Бойцун


А.В.Шпичко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор координації роботи департаментів заступника Міністра
1. Загальні положення
1.1. Сектор координації роботи департаментів заступника Міністра (далі - сектор) є самостійним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство) і підпорядковується безпосередньо заступнику Міністра економіки України.
1.2. Сектор забезпечує сприяння у здійсненні заступником Міністра його повноважень.
1.3. Сектор у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства, Положенням про Міністерство, а також цим Положенням.
1.4. Структура і чисельність сектору визначається відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.5. Працівники сектору здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основними завданнями сектору є:
2.1. Забезпечення взаємодії заступника Міністра зі структурними підрозділами Міністерства, органами місцевого самоврядування, Секретаріатом Президента України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та міжнародними організаціями;
2.2. Організаційне, інформаційно-аналітичне та інше забезпечення діяльності заступника Міністра;
2.3. Контроль за виконанням окремих службових доручень заступника Міністра.
3. Функції сектору
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Забезпечує організацію розпорядку роботи заступника Міністра, опрацювання його робочого плану, організацію проведення нарад під головуванням заступника Міністра, координацію проведення нарад, зустрічей, семінарів та поїздок. Вживає заходів щодо уточнення місця, дати, часу їх проведення і порядку денного;
3.2. За дорученням заступника Міністра готує інформаційно-аналітичні матеріали;
3.3. Здійснює роботу з документами, що надходять на ім'я заступника Міністра;
3.4. Здійснює перевірку документів, які надходять від структурних підрозділів Міністерства, та передає заступнику Міністра на підпис або візування;
3.5. За дорученням заступника Міністра вивчає та аналізує окремі питання та напрями діяльності Міністерства, вносить пропозиції щодо підвищення ефективності роботи Міністерства;
3.6. Готує проекти окремих доручень заступника Міністра, здійснює оперативний контроль за своєчасним їх виконанням;
3.7. Забезпечує отримання інформаційно-аналітичних матеріалів до нарад (засідань), зустрічей, семінарів та поїздок, в яких бере участь заступник Міністра;
3.8. Здійснює замовлення на передплату періодичних видань для заступника Міністра, контролює їх своєчасне надходження;
3.9. Веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства в центральному апараті Міністерства;
3.10. Забезпечує дотримання вимог чинного законодавства з питань державної служби та державної таємниці;
3.11. Виконує інші функції відповідно до доручень заступника Міністра і покладених на Сектор завдань.
4. Права сектору
Сектор має право:
4.1. Отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства своєчасну і повну інформацію, необхідну для забезпечення виконання основних завдань Сектору, у разі необхідності вимагати її доопрацювання та поглиблення;
4.2. У межах компетенції Сектору взаємодіяти зі структурними підрозділами Міністерства стосовно підготовки документів для заступника Міністра;
4.3. Використовувати наявну матеріально-технічну та інформаційну базу Міністерства.
5. Керівництво сектором
5.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому порядку і підпорядковується безпосередньо заступнику Міністра економіки України.
5.2. Завідувач сектору.
5.2.1. Здійснює керівництво Сектору, організовує його роботу;
5.2.2. Несе відповідальність перед керівництвом Міністерства за невиконання покладених на Сектор завдань та за порушення законодавства про державну службу; 5.2.3. Забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України ДПро державну таємницю", здійснює необхідні заходи щодо службової таємниці у секторі;
5.2.4. Забезпечує дотримання працівниками Сектору виконавської та трудової дисципліни;
5.2.5. Розподіляє функціональні обов'язки між працівниками Сектору;
5.2.6. Затверджує посадові інструкції працівників Сектору;
5.2.7. Подає заступнику Міністра пропозиції про:
- заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Сектору;
- призначення, звільнення та переміщення працівників Сектору;
- удосконалення роботи Сектору;
5.2.8. Бере участь у нарадах, які проводяться в Міністерстві, у разі розгляду питань, що належать до компетенції Сектору;
5.2.9. Готує протоколи нарад заступника Міністра із керівниками департаментів та контролює їх виконання;
5.2.10. Вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників Сектору, вдосконалення стилю та методів їх роботи, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами Міністерства.
Завідувач сектору
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
Начальник відділу
функціонального
аналізу та оптимізації
А.О.Бутін

В.Т.Пятницький


А.В.Шпичко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ планування, моніторингу та звітності у складі департаменту з питань державного управління
1. Загальні положення
1.1. Відділ планування, моніторингу та звітності у складі департаменту з питань державного управління (далі - відділ) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство).
1.2. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, Положенням про департамент з питань державного управління , а також цим Положенням.
1.3. Структура і чисельність відділу визначаються штатним розписом Міністерства.
1.4. Працівники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання відділу
Основними завданнями відділу є:
2.1. розроблення методологічних засад запровадження стратегічного управління та планування на рівні міністерств, інших центральних органів виконавчої влади;
2.2. запровадження розробки стратегічних та оперативних (річних) планів Мінекономіки, а також системи моніторингу і оцінки їх виконання;
2.3. формування щорічного Звіту за результатами діяльності Міністерства;
2.4. забезпечення виконання Рамкової угоди про двостороннє співробітництво між Мінекономіки України та Об'єднанням суспільного значення "Сприяння розвитку обмінів економічними та фінансовими технологіями" (АДЕТЕФ) при Міністерстві економіки, фінансів та зайнятості Французької Республіки.
3. Функції відділу
Відділ відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. методологічне керівництво та координацію роботи щодо розроблення щорічних Планів роботи Міністерства;
3.2. формування системи результативних показників виконання планів роботи для включення до бюджетного запиту Міністерства на відповідний рік та їх аналіз за результатами виконання планів роботи;
3.3. проведення моніторингу виконання завдань та заходів, включених до плану роботи Міністерства;
3.4. формування щорічного Звіту про результати роботи Міністерства;
3.5. підготовка плану заходів та організаційне забезпечення виконання Рамкової угоди про двостороннє співробітництво між Мінекономіки України та Об'єднанням суспільного значення "Сприяння розвитку обмінів економічними та фінансовими технологіями" (АДЕТЕФ) при Міністерстві економіки, фінансів та зайнятості Французької Республіки;
3.6. проведення роботи із розроблення та експертизи нормативно-правових актів з питань, що входять до компетенції відділу.
4. Права відділу
Відділ має право:
4.1. Одержувати від структурних підрозділів Мінекономіки інформацію, необхідну для виконання визначених завдань та функцій;
4.2. Одержувати від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади інформацію, необхідну для виконання визначених завдань та функції відділу;
4.3. Організовувати проведення нарад з питань, віднесених до компетенції відділу.
5. Керівництво відділом
5.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України.
5.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту з питань державного управління.
5.3. Начальник відділу:
1) здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та здійснення ним своїх функцій; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства та директора департаменту з питань державного управління, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі.
2) забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює необхідні заходи щодо збереження службової таємниці в відділі;
3) визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки працівників відділу, затверджує посадові інструкції працівників відділу;
4) організовує разом з департаментом персоналу роботу з підбору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; координує роботу з формування кадрового резерву відділу;
5) готує і подає керівництву Міністерства через директора департаменту з питань державного управління подання про призначення, переміщення та звільнення працівників відділу, присвоєння їм рангів державних службовців, а також про заохочення і накладення дисциплінарних стягнень;
6) розробляє і здійснює заходи щодо організації та підвищення ефективності роботи відділу;
7) забезпечує додержання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників відділу;
8) за дорученням керівництва Міністерства та директора департаменту з питань державного управління здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до повноважень відділу.
5.4. Начальник відділу має право підпису документів, що направляються від імені відділу, з питань, що входять до повноважень відділу, на адресу інших відділів (секторів) Міністерства.
Начальник відділу
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
Директор департаменту
з питань державного
управління
Начальник відділу
функціонального
аналізу та оптимізації
А.П.Тивончук

О.М.Царенко


Є.Л.Сторожук


А.В.Шпичко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ функціонального аналізу та оптимізації у складі департаменту з питань державного управління
1. Загальні положення
1.1. Відділ функціонального аналізу та оптимізації (далі - відділ) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство) і входить до складу Департаменту з питань державного управління.
1.2. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, Положенням про Департамент з питань державного управління, а також цим Положенням.
1.3. Структура і чисельність відділу визначаються штатним розписом Міністерства.
1.4. Працівники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання відділу
2.1. Основними завданнями відділу є:
1) нормативне врегулювання діяльності Міністерства;
2) розроблення пропозицій щодо реформування організаційної структури Міністерства;
3) розроблення, затвердження та впровадження сучасних процедур, інструментів і стандартів роботи Міністерства;
4) координація діяльності структурних підрозділів Міністерства з питань, що належать до компетенції відділу.
3. Функції відділу
Відділ відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. Розроблення, супроводження та вдосконалення (актуалізацію) Положення про Міністерство;
3.2. Аналіз пропозицій структурних підрозділів з реформування структури Міністерства та інформування керівництва Міністерства;
3.3. Розроблення пропозицій щодо оптимізації структури Міністерства відповідно до визначених цілей та завдань його діяльності;
3.4. Впровадження сучасних процедур і механізмів державного управління у практику роботи апарату Міністерства (внутрішній регламент, стандарти та процедури підготовки документів Міністерства тощо);
3.5. Розгляд (аналіз) та надання пропозицій керівництву Міністерства з конфліктних питань щодо визначення головного виконавця функції (доручення) в структурі Міністерства;
3.6. Підготовка пропозицій щодо зміни граничної чисельності Мінекономіки;
3.7. Підготовку пропозицій щодо розподілу функціональних обов'язків між Міністром економіки України та його заступниками;
3.8. Координацію роботи структурних підрозділів Міністерства з питань розроблення і вдосконалення положень про структурні підрозділи Міністерства;
3.9. Участь у розробленні та опрацюванні нормативно-правових актів в межах своєї компетенції;
3.10. Виконання інших функцій, що випливають з покладених на відділ завдань.
4. Права відділу
Відділ має право:
4.1. Одержувати від структурних підрозділів Міністерства інформацію, необхідну для виконання визначених функцій.
4.2. Одержувати від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади інформацію, необхідну для виконання завдань, покладених на відділ.
4.3. Організовувати проведення нарад з питань, віднесених до його компетенції.
4.4. Брати участь у нарадах, семінарах, конференціях з питань, що належать до його компетенції.
5. Керівництво відділом
5.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України.
5.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору Департаменту з питань державного управління.
5.3. Начальник відділу:
1) здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та здійснення ним своїх функцій; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства та директора Департаменту з питань державного управління, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі.
2) забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює в межах компетенції необхідні заходи щодо збереження службової таємниці у відділі;
3) визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки працівників відділу; затверджує посадові інструкції працівників відділу;
4) організовує разом з відділом кадрів роботу з підбору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; координує роботу з формування кадрового резерву відділу;
5) готує і подає керівництву Міністерства в установленому порядку подання про призначення, переміщення та звільнення працівників відділу, присвоєння їм рангів державних службовців, а також про заохочення і накладення дисциплінарних стягнень;
6) розробляє і здійснює заходи щодо організації та підвищення ефективності роботи відділу;
7) забезпечує додержання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов'язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників відділу;
8) за дорученням керівництва Міністерства та директора Департаменту з питань державного управління здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до повноважень відділу.
5.4. Начальник відділу має право підпису документів, що направляються від імені відділу, з питань, що входять до повноважень відділу, на адресу інших структурних підрозділів Міністерства.
Начальник відділу
функціонального аналізу
та оптимізації
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
Директор департаменту
з питань державного
управління


А.Шпичко

О.Царенко


Є.Сторожук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
27.08.2007 N 279
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ наукового забезпечення та координації взаємодії з підвідомчими науковими установами у складі Департаменту з питань державного управління
1. Загальні положення
1.1. Відділ наукового забезпечення та координації взаємодії з підвідомчими науковими установами у складі департаменту з питань державного управління (далі - відділ) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, Положенням про департамент організаційної роботи, а також цим Положенням.
1.3. Структура і чисельність відділу визначається штатним розписом Міністерства.
1.4. Працівники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання відділу
2.1. Основними завданнями відділу є:
1) координація роботи підвідомчих наукових установ (далі - підвідомчих установ) для забезпечення наукового супроводження виконання структурними підрозділами Міністерства пріоритетів і завдань, визначених щорічними та перспективними планами діяльності Міністерства, Положенням про Міністерство економіки України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2007 N 777.
2) організаційне забезпечення та оцінка ефективності впровадження у роботу апарату Міністерства результатів наукових досліджень і розробок підвідомчих наукових та науково-освітніх установ;
3) організаційне забезпечення проведення науково-практичних конференцій і семінарів з економічних проблем.
3. Функції відділу
Відділ відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. щорічне доведення до підвідомчих наукових та науково-освітніх установ пріоритетних напрямів досліджень, визначених планами діяльності Міністерства;
3.2. організацію роботи із структурними підрозділами Міністерства щодо замовлення наукових досліджень і розробок;
3.3. формування бюджетних запитів за науковою бюджетною програмою "Прикладні наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням, фінансова підтримка підготовки наукових кадрів у сфері економіки і торгівлі" та "Проведення науково-практичних конференцій і семінарів з економічних проблем";
3.4. формування планів науково-дослідних робіт Міністерства і підвідомчих наукових установ за бюджетною програмою;
3.5. отримання результатів наукових досліджень і розробок, які виконуються на замовлення Міністерства, організацію їх експертизи (у разі доцільності);
3.6. аналіз ефективності впровадження результатів наукових досліджень у практику роботи структурних підрозділів;
3.7. контроль за виконанням замовлених структурними підрозділами Міністерства наукових досліджень і розробок;
3.8. організаційне забезпечення роботи постійного тендерного комітету Міністерства для організації та проведення закупівель наукових досліджень і розробок;
3.9. ефективне використання кадрового наукового та науково-освітнього потенціалу підвідомчих установ;
3.10. проведення роботи із розроблення проектів нормативно-правових актів щодо удосконалення організації наукових досліджень Міністерства;
3.11. організацію проведення науково-практичних конференцій і семінарів з економічних проблем;
3.12. методичне керівництво діяльністю підвідомчих установ.
4. Права відділу
Відділ має право:
4.1. Одержувати від структурних підрозділів Міністерства та підвідомчих установ інформацію, необхідну для виконання визначених функцій, зокрема пропозиції і обґрунтування щодо формування бюджетного запиту за бюджетними програмами "Прикладні наукові та науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням, фінансова підтримка підготовки наукових кадрів у сфері економіки і торгівлі" та "Проведення науково-практичних конференцій і семінарів з економічних проблем"; пропозиції щодо формування щорічних планів наукових досліджень Міністерства; інформацію про хід фінансування плану НДР та стан розрахунків з виконавцями НДР; щорічні звіти щодо наукової діяльності та впровадження результатів наукових досліджень.
4.2. Організовувати проведення нарад з питань, віднесених до його компетенції.
4.3. Брати участь у роботі комісій із комплексних перевірок роботи підвідомчих установ.
4.4. Одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства матеріали, необхідні для виконання науковими установами покладених на них завдань.
5. Керівництво відділом
5.1. Відділ очолює заступник директора департаменту з питань державного управління - начальник відділу наукового забезпечення та координації взаємодії з підвідомчими науковими установами, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України.
5.2. Заступник директора департаменту - начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту з питань державного управління.
5.3. Заступник директора департаменту - начальник відділу за посадою є членом постійного тендерного комітету Міністерства для організації та проведення закупівель наукових досліджень і розробок.
5.4. Заступник директора департаменту - начальник відділу:
1) здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та здійснення ним своїх функцій; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Міністерства та директора департаменту, несе відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
2) забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює в межах компетенції необхідні заходи щодо збереження службової таємниці у відділі;

................
Перейти до повного тексту