- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Положення про сектор координації роботи департаментів першого заступника Міністра
НАКАЗУЮ:
Затвердити Положення про сектор координації роботи департаментів першого заступника Міністра, що додається.
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Міністерства
економіки України
01.06.2007 N 163
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор координації роботи департаментів першого заступника Міністра
1. Загальні положення
1.1. Сектор координації роботи департаментів першого заступника Міністра (далі - сектор) є самостійним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство) і підпорядковується безпосередньо першому заступнику Міністра економіки України.
1.2. Сектор забезпечує сприяння у здійсненні першим заступником Міністра його повноважень.
1.4. Структура і чисельність сектору визначається відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.5. Працівники сектору здійснюють свої функції керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основними завданнями сектору є:
2.1. Забезпечення взаємодії першого заступника Міністра зі структурними підрозділами Міністерства, органами місцевого самоврядування, Секретаріатом Президента України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та міжнародними організаціями;
2.2. Організаційне, інформаційно-аналітичне та інше забезпечення діяльності першого заступника Міністра;
2.3. Контроль за виконанням окремих службових доручень першого заступника Міністра.
3. Функції сектору
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Забезпечує організацію розпорядку роботи першого заступника Міністра, опрацювання його робочого плану, організацію проведення нарад під головуванням першого заступника Міністра, координацію проведення нарад, зустрічей, семінарів та поїздок. Вживає заходів щодо уточнення місця, дати, часу їх проведення і порядку денного;
3.2. За дорученням першого заступника Міністра готує інформаційно-аналітичні матеріали;
3.3. Здійснює роботу з документами, що надходять на ім'я першого заступника Міністра;
3.4. Здійснює перевірку документів, які надходять від структурних підрозділів Міністерства, та передає першому заступнику Міністра на підпис або візування;
3.5. За дорученням першого заступника Міністра вивчає та аналізує окремі питання та напрями діяльності Міністерства, вносить пропозиції щодо підвищення ефективності роботи Міністерства;
................Перейти до повного тексту