- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження положень про міжобласні управління з питань банкрутства
Відповідно до пункту 5 наказу Міністерства економіки України від 20.07.2006
N 248 "Про деякі питання вдосконалення структури територіальних органів з питань банкрутства"
НАКАЗУЮ:
Затвердити положення про Донецьке міжобласне управління з питань банкрутства та Івано-Франківське міжобласне управління з питань банкрутства, що додаються.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
04.08.2006 N 268
ПОЛОЖЕННЯ
про Донецьке міжобласне управління з питань банкрутства
1. Донецьке міжобласне управління з питань банкрутства (Донецька та Луганська області) (далі - Донецьке управління) є територіальним органом Державного департаменту з питань банкрутства (далі - Держдепартамент), що діє у складі Міністерства економіки України (далі - Мінекономіки), та утворюється згідно з його наказом.
Донецьке управління підзвітне і підпорядковане Держдепартаменту. Діяльність Донецького управління спрямовується та координується відповідними структурними підрозділами центрального апарату департаменту згідно з повноваженнями, визначеними його рішеннями.
2. Донецьке управління утворено з метою організаційного забезпечення виконання в Донецькій та Луганській областях Держдепартаментом повноважень державного органу з питань банкрутства відповідно до статті
2 Закону України
"Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", Указу Президента України від 23.10.2000
N 1159 "Про Міністерство економіки України", Положення про Державний департамент з питань банкрутства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2006
N 533, і забезпечення представництва інтересів Держдепартаменту в місцевих органах виконавчої влади, територіальних органах центральних органів виконавчої влади та судах.
3. Донецьке управління у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінекономіки, Державного департаменту з питань банкрутства, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Донецького управління є:
забезпечення створення організаційних, економічних та інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
узагальнення практики застосування законодавства з питань банкрутства, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення, забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
підготовка на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства щодо державних підприємств чи підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
супроводження процедур банкрутства державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 23.10.2000
N 1159 стосовно внесення пропозицій щодо створення нових робочих місць, соціального захисту і перепідготовки працівників, які вивільняються у зв'язку із здійсненням заходів з відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
забезпечення формування та ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
виконання інших завдань за дорученням Мінекономіки, Держдепартаменту, які можуть бути надані як у письмовій (передані телефаксом, електронною поштою), так і в усній формі.
5. Донецьке управління відповідно до покладених на нього завдань:
аналізує стан додержання законодавства з питань банкрутства та інформує про результати аналізу Держдепартамент;
здійснює контроль за додержанням арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);
забезпечує в Донецькій та Луганській областях реалізацію процедур банкрутства щодо відсутнього боржника;
організовує в передбачених
Законом випадках проведення експертизи фінансового становища державних підприємств і підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, при підготовці справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи та надання відповідного доручення;
бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарського становища суб'єктів підприємницької діяльності з метою виявлення серед них боржників та запобігання їх банкрутству;
уносить пропозиції щодо проведення досудової санації державних підприємств;
пропонує кандидатури арбітражних керуючих для державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших передбачених
Законом випадках відповідно до Порядку подання пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 25.04.2001
N 87, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15.05.2001 за N 416/5607;
надає безкоштовну консультаційну, інформаційну й іншу допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань банкрутства;
щомісяця звітує перед Держдепартаментом про виконану роботу;
забезпечує систематичне інформування населення, місцевих органів виконавчої влади про свою діяльність.
6. Донецьке управління має право:
робити запити та одержувати безоплатно в установленому порядку від інших структурних підрозділів Держдепартаменту, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та органів державної статистики інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, пов'язаних із здійсненням повноважень державного органу з питань банкрутства;
користуватися безоплатно базами даних, що створюються та ведуться місцевими органами виконавчої влади, господарськими судами та органами державної статистики;
здійснювати в межах своїх повноважень перевірки дотримання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) ліцензійних умов провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);
під час перевірки та у разі надходження заяв і скарг вимагати пояснення в арбітражного керуючого стосовно виконання ним повноважень як розпорядника майна, керуючого санацією або ліквідатора;
за результатами перевірки (за наявності законодавчо визначених підстав для анулювання ліцензії) в установленому порядку вносити пропозиції Держдепартаменту щодо розгляду питання про анулювання ліцензії;
створювати без права юридичної особи структурні підрозділи з питань банкрутства в Луганській та Донецькій областях в межах чисельності управління.
7. Донецьке управління під час виконання покладених на нього завдань самостійно або через структурні підрозділи взаємодіє з територіальними органами центральних органів виконавчої влади і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, господарськими судами у Донецькій та Луганській областях.
8. Донецьке управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом Мінекономіки.
9. Начальник Донецького управління:
здійснює керівництво діяльністю Донецького управління та його структурних підрозділів;
несе персональну відповідальність за виконання покладених на Донецьке управління завдань;
визначає функції та ступінь відповідальності працівників Донецького управління;
у встановленому порядку призначає на посади і звільняє з посад працівників, за винятком заступника начальника (заступника начальника - начальника відділу), та покладає виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників, а заступників начальника (заступника начальника - начальника відділу) призначає на посаду і звільняє з посади за погодженням з Держдепартаментом;
подає на затвердження до Держдепартаменту штатний розпис Донецького управління;
здійснює преміювання заступників начальника та працівників Донецького управління, встановлює їм надбавки, доплати до посадових окладів та надає матеріальну допомогу;
видає у межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;
розробляє та затверджує за погодженням з Держдепартаментом положення про структурні підрозділи.
10. Донецьке управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Гранична чисельність та фонд оплати праці працівників Донецького управління затверджуються наказом Держдепартаменту в межах виділених бюджетних асигнувань.
Штатний розпис Донецького управління погоджується відповідними структурними підрозділами центрального апарату Держдепартаменту та затверджується посадовою особою Держдепартаменту, яка відповідно до своїх повноважень має на це право.
11. Донецьке управління є юридичною особою, має самостійний баланс та реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Директор Державного департаменту з питань банкрутства | Я.Берназюк |
................Перейти до повного тексту