1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2005 N 447
Про рішення щодо скарги акціонерного товариства "МКТ-Комюнікейшн"
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000 N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги акціонерного товариства "МКТ-Комюнікейшн" стосовно організації та здійснення Міністерством оборони України процедури закупівлі обладнання транкінгового зв'язку (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2005 р., N 27, огол. 09435), що додається.
2. Визнати скаргу акціонерного товариства "МКТ-Комюнікейшн" задоволеною відповідно до висновку, що додається, а результати процедури закупівлі - недійсними.
3. Міністерству оборони України усунути виявлені порушення згідно з висновком, що додається, та провести нову процедуру закупівлі відповідно до вимог законодавства.
4. Відділу оскаржень та правового забезпечення державних закупівель довести цей наказ до відома акціонерного товариства "МКТ-Комюнікейшн", Міністерства оборони України та Державного казначейства України протягом трьох робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра С.Романюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
22.11.2005 N 447
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги акціонерного товариства "МКТ-Комюнікейшн" стосовно організації та здійснення Міністерством оборони України процедури закупівлі за державні кошти обладнання транкінгового зв'язку
За результатом розгляду скарги акціонерного товариства "МКТ-Комюнікейшн" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення Міністерством оборони України (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти обладнання транкінгового зв'язку та на підставі наданих Скаржниками і Замовником матеріалів установлено, що тендерна документація, яка надавалась Замовником учасникам для підготовки тендерних пропозицій, не повною мірою відповідає вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), зокрема:
підпунктом 1.12 тендерної документації передбачається можливість коригування специфікації продукції під час підписання договору про закупівлю, що суперечить частині п'ятій статті 26 Закону;
у підпункті 2.3 тендерної документації відсутнє чітке визначення показника (критерію) відповідності щодо кваліфікаційної вимоги "Відповідний досвід підприємницької діяльності". Крім того, не визначено прийнятних для Замовника кількісних і якісних параметрів кваліфікаційних вимог, запропонованих у підпункті 2.3 тендерної документації, згідно з якими Замовник буде встановлювати відповідність тендерної пропозиції цим вимогам;
частиною першою підпункту 3.1 тендерної документації передбачається надання учасниками торгів договору про повноваження від виробника запропонованої продукції. Встановлення такої вимоги можна розцінювати як дискримінацію, оскільки вона звужує коло потенційних учасників - суб'єктів господарювання, які згідно із законодавством України мають право реалізовувати відповідну продукцію. До того ж, виробник продукції не зобов'язаний мати відношення до конкретних торгів і виконання учасником торгів умов тендерної документації та власної тендерної пропозиції;
частиною другою підпункту 3.1 тендерної документації встановлено вимогу щодо включення продукції, що є предметом закупівлі, до переліку засобів загального призначення, які дозволені для забезпечення технічного захисту інформації. Однак не визначено, яким чином повинна підтверджуватися відповідна інформація. Встановлений у тендерній документації розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не узгоджується з вимогою статті 25 Закону;

................
Перейти до повного тексту