1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.09.2005 N 304
Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Карл Цейс"
Відповідно до Закону України від 22.02.2000 N 1490 "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000 N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Карл Цейс" стосовно організації та здійснення Національною академією наук України процедур закупівель скануючих електронних мікроскопів, що додається.
2. Скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Карл Цейс" задовольнити відповідно до висновку, що додається.
3. Національній академії наук України:
внести зміни до тендерних документацій, привівши їх у відповідність із законодавством і керуючись висновком, що додається;
надати зміни, внесені до тендерних документацій, всім учасникам, що брали участь у процедурах закупівлі;
встановити нову дату розкриття тендерних пропозицій, повідомивши про це всіх учасників процедур закупівель.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома Національної академії наук України, товариства з обмеженою відповідальністю "Карл Цейс" протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра С.Романюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
27.09.2005 N 304
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Карл Цейс" стосовно організації та здійснення Національною академією наук України процедур закупівель скануючих електронних мікроскопів
За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Карл Цейс" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення Національною академією наук України (далі - Замовник) процедур закупівель скануючих електронних мікроскопів та на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено, що тендерні документації, які надавались Замовником учасникам для підготовки тендерних пропозицій, не відповідають вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон):
назва еквівалента предмета закупівлі (пакет N NANU-08-05), зазначена в оголошенні інформаційного бюлетеня "Вісник державних закупівель" і тендерній документації, не збігається: в оголошенні зазначено еквівалент "JSV-6480 LM", а в тендерній документації - "JSM-6480 LV";
в оголошенні про заплановану закупівлю чітко зазначена форма тендерного забезпечення та його сума в національній валюті, а в розділі 1 тендерної документації вказано суму тендерного забезпечення в доларовому еквіваленті та механізм його перерахунку. В розділі 2 наведено дві форми тендерного забезпечення, а в розділі 3 міститься зобов'язання щодо надання учасниками процедери закупівлі тендерного забезпечення у формі лише банківської гарантії. Крім того, сума тендерного забезпечення в доларовому еквіваленті вказана незрозуміло: 17,250 (15,750) доларів. Яка сума мається на увазі: 17 (15) доларів чи 17 (15) тисяч доларів;
підпункт 15.7 порушує вимоги статті 23 Закону. У цій статті визначено вичерпний перелік підстав для неповернення тендерного забезпечення. Розширення переліку не допускається;
в оголошенні про заплановану закупівлю зазначено, що поставка товару здійснюється на умовах "CIP-Київ", а в розділі 2 вказується, що на товари, запропоновані з території країни Замовника, ціна подається учасником та береться для порівняння на умовах "EXW". Ця розбіжність не дає змоги забезпечити єдиний підхід до оцінки параметрів ціни тендерних пропозицій, у зв'язку з чим вказана умова містить ознаки дискримінації;

................
Перейти до повного тексту