- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про рішення щодо скарги закритого акціонерного товариства "Концерн Алекс"
Відповідно до Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000
N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги закритого акціонерного товариства "Концерн Алекс" стосовно організації та здійснення Головним управлінням Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві процедури закупівлі за державні кошти приймально-передавальних радіостанцій спецзв'язку (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2005 р., N 30 (199) огол. 11293), що додається.
2. Визнати скаргу закритого акціонерного товариства "Концерн Алекс" задоволеною згідно з висновком, що додається, а торги - відміненими.
3. Головному управлінню Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві усунути виявлені порушення згідно з висновком, що додається, та провести нову процедуру закупівлі.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома закритого акціонерного товариства "Концерн Алекс", Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві, Міністерства внутрішніх справ України та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра | С.Романюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
23.09.2005 N 300
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги закритого акціонерного товариства "Концерн Алекс" стосовно організації та здійснення Головним управлінням Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві процедури закупівлі за державні кошти приймально-передавальних радіостанцій спецзв'язку
За результатом розгляду скарги закритого акціонерного товариства "Концерн Алекс" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення Головним управлінням Міністерства внутрішніх справ України в м. Києві (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти приймально-передавальних радіостанцій спецзв'язку та на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено, що:
згідно із статтею
34 Закону договір про закупівлю укладається тільки в письмовій формі, враховуючи положення
Цивільного кодексу України. Усі витрати, пов'язані з укладанням договору, у тому числі витрати, пов'язані з його нотаріальним посвідченням, можуть покладатись на учасника-переможця процедури закупівлі виключно на умовах, визначених у тендерній документації, та відповідно до положень Цивільного кодексу України. У тендерній документації Замовник зазначив, що учасник-переможець здійснює оплату послуг організатора торгів за інформаційний та юридичний супровід торгів (договору) відповідно до положень Цивільного кодексу України в сумі 700 гривень. Згідно із статтями 903 і 904 Цивільного кодексу України поняття "плата за послуги" не є тотожнім поняттю "фактичні витрати", оскільки показник витрат є фактичним. За змістом поняття "оплата послуг за інформаційний та юридичний супровід торгів в цілому та укладання договору зокрема" значно ширше, ніж поняття "витрати на укладання договору". Замовником не визначено, що вказаний супровід торгів належить до витрат, пов'язаних із укладанням договору, і що ці витрати фактично будуть становити 700 гривень. Отже, зазначена вимога є необгрунтованою;
................Перейти до повного тексту