1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2005 N 291
Про рішення щодо скарги ТОВ "Валенсія"
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000 N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги ТОВ "Валенсія" стосовно організації та здійснення Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві процедури закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичного оброблення інформації (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2005 р., N 29 (198), огол. 10822 (КОМ)), що додається.
2. Визнати скаргу ТОВ "Валенсія" задоволеною згідно з висновком, що додається.
3. Головному управлінню Пенсійного фонду України в м. Києві:
внести зміни до тендерної документації, керуючись висновком, що додається;
надати зміни, внесені до тендерної документації, всім учасникам, що брали участь у процедурі закупівлі, та продовжити термін подання тендерних пропозицій.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома ТОВ "Валенсія", Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра С.Романюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
20.09.2005 N 291
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги ТОВ "Валенсія" стосовно організації та здійснення Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві процедури закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичного оброблення інформації
За результатом розгляду скарги ТОВ "Валенсія" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичного оброблення інформації та на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено, що тендерна документація, яка надавалась Замовником учасникам для підготовки тендерних пропозицій, не повною мірою відповідає вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), зокрема:
у тендерній документації Замовник використовує терміни "Оферент", "конкурс", "конкурсна документація", "конкурсна комісія", які Законом не визначені;
у підпункті 1.7 вступної частини тендерної документації зазначено, що термін гарантії може бути продовжений додатково за бажанням Замовника під час підписання контракту або впродовж першого періоду гарантії. Установлення такої умови є неправомірним, оскільки, по-перше, тендерною документацією не визначені вимоги щодо гарантії, по-друге, певні вимоги до гарантії визначені Замовником як один із критеріїв оцінки тендерних пропозицій, за які учасникам торгів присуджуватиметься відповідна кількість балів, що безпосередньо впливає на вибір переможця торгів. Крім того, продовження терміну гарантії може впливати на зміну ціни тендерної пропозиції/договору про закупівлю, що в контексті Закону є безпідставним;
у підпунктах 2.5 і 2.6 інструкції для учасників конкурсу встановлені строки, що не узгоджуються із строками, визначеними у статті 22 Закону;

................
Перейти до повного тексту