- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про рішення щодо скарги дочірнього підприємства "СМУ-Термо"
Відповідно до Закону України від 22.02.2000
N 1490 "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000
N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги дочірнього підприємства "СМУ-Термо" стосовно організації та здійснення відділом освіти Кіровської міської ради Луганської області процедури закупівлі робіт з будівництва газових котелень (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2005 р., N 18 (187), огол. 06043), що додається.
2. Визнати скаргу дочірнього підприємства "СМУ-Термо" частково задоволеною, а результати процедури закупівлі - недійсними відповідно до висновку, що додається.
3. Відділу освіти Кіровської міської ради Луганської області усунути виявлені порушення згідно з висновком, що додається, та провести нову процедуру закупівлі з дотриманням вимог законодавства.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома відділу освіти Кіровської міської ради Луганської області, дочірнього підприємства "СМУ-Термо", Головного управління економіки Луганської обласної державної адміністрації та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра | С.Романюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
20.07.2005 N 208
ВИСНОВОК
дочірнього підприємства "СМУ-Термо" стосовно організації та здійснення відділом освіти Кіровської міської ради Луганської області процедури закупівлі робіт з будівництва газових котелень
За результатом розгляду скарги дочірнього підприємства "СМУ-Термо" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення відділом освіти Кіровської міської ради Луганської області (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти робіт з будівництва газових котелень та на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено, що:
згідно із статтею
34 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) договір про закупівлю укладається тільки в письмовій формі, враховуючи положення
Цивільного кодексу України. Усі витрати, пов'язані з укладанням договору, у тому числі витрати, пов'язані з його нотаріальним посвідченням, можуть покладатись на учасника - переможця процедури закупівлі виключно на умовах, визначену у тендерній документації, та відповідно до положень Цивільного кодексу України. У тендерній документації Замовник зазначив, що учасник-переможець здійснює оплату послуг організатора торгів за інформаційний та юридичний супровід торгів (договору) відповідно до положень Цивільного кодексу України в сумі 1200 гривень. Згідно із статтями 903 і 904 Цивільного кодексу України поняття "плата за послуги" не є тотожнім поняттю "фактичні витрати", оскільки показник витрат є фактичним. За змістом поняття "оплата послуг за інформаційний та юридичний супровід торгів в цілому та укладання договору зокрема" значно ширше, ніж поняття "витрати на укладання договору". Замовником не визначено, що вказаний супровід торгів належить до витрат, пов'язаних із укладанням договору, і що ці витрати фактично будуть становити 1200 гривень. Отже, зазначена вимога є необґрунтованою;
................Перейти до повного тексту