1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2005 N 184
Про рішення щодо скарги приватного підприємства "Суспільство-ДДД"
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000 N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги приватного підприємства "Суспільство-ДДД" стосовно організації та здійснення Білоцерківським міським районним центром зайнятості процедури закупівлі за державні кошти послуг з перевезення пасажирів (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2005 р., N 14 (183) огол. 04434 (ТРЗ), що додається.
2. Визнати скаргу приватного підприємства "Суспільство-ДДД" задоволеною, а результати процедури закупівлі - недійсними згідно з висновком, що додається.
3. Білоцерківському міськрайонному центру зайнятості усунути виявлені порушення, керуючись висновком, що додається, та провести нову процедуру закупівлі з дотриманням вимог законодавства.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома приватного підприємства "Суспільство-ДДД", Білоцерківського міськрайонного центра зайнятості, Державному центру зайнятості та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра С.Романюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
25.06.05 N 184
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги приватного підприємства "Суспільство-ДДД" стосовно організації та здійснення Білоцерківським міськрайонним центром зайнятості процедури закупівлі за державні кошти послуг з перевезення пасажирів
За результатом розгляду скарги приватного підприємства "Суспільство-ДДД" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення Білоцерківським міськрайонним центром зайнятості (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти послуг з перевезення пасажирів та на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено, що:
1. Тендерна документація, яка надавалась Замовником учасникам для підготовки тендерних пропозицій, не повною мірою відповідає вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), зокрема:
згідно із статтею 34 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) договір про закупівлю укладається тільки в письмовій формі, враховуючи положення Цивільного кодексу України. Усі витрати, пов'язані з укладанням договору (у тому числі витрати, пов'язані з його нотаріальним посвідченням), можуть покладатись на учасника - переможця процедури закупівлі виключно на умовах, визначених у тендерній документації, та відповідно до положень Цивільного кодексу України. У тендерній документації Замовник зазначив, що учасник-переможець здійснює оплату послуг організатора торгів за інформаційний та юридичний супровід торгів (договору) відповідно до положень Цивільного кодексу України в сумі 1300 гривень. Згідно із статтями 903 і 904 Цивільного кодексу України поняття "плата за послуги" не є тотожнім поняттю "фактичні витрати", оскільки показник витрат є фактичним. За змістом поняття "оплата послуг за інформаційний та юридичний супровід торгів в цілому та укладання договору зокрема" значно ширше, ніж поняття "витрати на укладання договору". Замовником не визначено, що вказаний супровід торгів належить до витрат, пов'язаних із укладанням договору, і що ці витрати фактично будуть становити 1300 гривень. Отже, зазначена вимога є необгрунтованою;

................
Перейти до повного тексту