- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Авто-Лайф"
Відповідно до Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000
N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Авто-Лайф" стосовно організації та здійснення Автотранспортним митним господарством процедури закупівлі послуг щодо технічного обслуговування автомобілів марки "Шевролет" (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2004 р., N 34, огол. N 13931), що додається.
2. Скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Авто-Лайф" задовольнити відповідно до висновку, що додається, а результати процедури закупівлі визнати недійсними.
3. Автотранспортному митному господарству усунути виявлені порушення згідно з висновком, що додається, та провести нову процедуру закупівлі.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома товариства з обмеженою відповідальністю "Авто-Лайф", Автотранспортного митного господарства та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
30.03.2005 N 83
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Авто-Лайф" стосовно організації та здійснення Автотранспортним митним господарством процедури закупівлі послуг щодо технічного обслуговування автомобілів марки "Шевролет"
За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Авто-Лайф" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення Автотранспортним митним господарством (далі - Замовник) процедури закупівлі устаткування для автоматичної обробки інформації і на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено, що:
підпункт 17.1. тендерної документації містить умову: у разі, коли учасник не повідомить у письмовій формі Замовника про неможливість направлення на торги свого представника, то в подальшому такий учасник не зможе оскаржити дії Замовника щодо цієї процедури закупівлі. Дана умова обмежує права учасника на оскарження дій Замовника та суперечить статті
36 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон);
методика оцінки тендерних пропозицій (додаток 4 до тендерної документації) містить п'ять критеріїв оцінки із зазначенням їх питомої ваги, однак не наведено методики присудження балів щодо кожного критерію, що суперечить статті
21 Закону. Водночас включення до методики оцінки критеріїв "% знижки по вартості нормо-години з ПДВ" і "% знижки на запасні частини" суперечить підпункту 7.3. тендерної документації, у якому зазначено, що всі ціни, наведені в тендерній пропозиції, повинні бути чітко й остаточно визначені та не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі шляхом знижок або надбавок;
................Перейти до повного тексту