- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Л И С Т
Державна митна служба
України
Департамент з питань координації державних закупівель та державного замовлення Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України розглянув лист від 18.02.05 N 25/3-42/1609 щодо надання роз'яснення про застосування законодавства у сфері державних закупівель та повідомляє.
Замовник може опублікувати оголошення про проведення торгів у кінці поточного року (якщо порядок проведення відповідної процедури закупівлі потребує опублікування оголошення) і провести процедуру закупівлі. Однак, варто враховувати, що згідно статті
26 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) загальний строк здійснення оцінки, порівняння та визначення переможця торгів не повинен перевищувати 30 робочих днів після розкриття тендерних пропозицій, а відповідно до статті 29 Закону договір про закупівлю укладається з переможцем торгів не пізніше ніж через 21 робочий день з дня акцепту. Порушення цього терміну призводить до недійсності договору (стаття 34 Закону).
Тому, замовник може провести процедуру закупівлі виходячи з її очікуваної річної вартості за умови, що у договорі про закупівлю та у проекті договору про закупівлю, який є невід'ємною складовою тендерної документації, (у запиті - при здійсненні процедури запиту цінових пропозицій) буде передбачений відповідний порядок його виконання в залежності від обсягів реального фінансування, передбачених у кошторисі організації. При цьому, виходячи з частини першої статті
23 Бюджетного кодексу у договорі необхідно обов'язково передбачити умову виникнення платіжних зобов'язань замовника при наявності відповідного бюджетного призначення.
Якщо ж замовнику протягом року необхідно здійснити додаткову закупівлю продукції, то вона здійснюється на загальних засадах відповідно до Закону, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору.
Разом з цим, пунктом 45 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.02
N 228 "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ" визначено, що у разі коли бюджетний розпис на наступний рік не затверджено в установлений законодавством термін, в обов'язковому порядку складається тимчасовий розпис бюджету на відповідний період. Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кошториси, які затверджуються їх керівниками. Тому, виходячи з обсягів коштів, затверджених у тимчасовому розписі, замовник для забезпечення оперативної потреби саме на період проведення відкритої процедури може обрати і провести процедуру запиту цінових котирувань, виходячи з обсягу предмета закупівлі на вказаний період.
................Перейти до повного тексту