1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2004 N 441
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 126 від 10.05.2007 )
Про затвердження Положення про колегію Міністерства та Регламенту засідань колегії Міністерства
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 N 1569 "Про затвердження Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про колегію Міністерства та Регламент засідань колегії Міністерства, що додаються.
2. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 2 наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 23.05.2002 N 146 "Про колегію Міністерства".
Міністр М.Деркач
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства економіки та
з питань європейської
інтеграції України
16.12.2004 N 441
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Міністерства
1. Колегія Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України (далі - колегія) є дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України (далі - Міністерство), та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності.
2. У своїй роботі колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства та цим Положенням.
3. Рішення про утворення колегії приймає Міністр.
Функції колегії
4. Колегія Міністерства обговорює і приймає рішення щодо:
розроблення прогнозів економічного і соціального розвитку України на довго-, середньо- та короткостроковий період, Державної програми економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період, інших стратегічних програмних документів;
розроблення та забезпечення проведення державної регіональної політики;
реалізації державної політики з питань економічного і соціального співробітництва України з Європейським Союзом;
проведення єдиної зовнішньоекономічної політики, державної економічної політики щодо інтеграції України у світову економіку;
забезпечення реалізації державної політики щодо співробітництва із Світовою організацією торгівлі та вступу України до неї;
проведення державної політики щодо поглиблення співробітництва з Організацією Північно-Атлантичного Договору (НАТО), Радою Євроатлантичного партнерства (РЄАП) з економічних аспектів оборонної діяльності;
формування та реалізації державної цінової політики;
результатів роботи Державної інспекції з контролю за цінами;
розроблення стратегії і механізмів реалізації державної інвестиційної політики;
реалізації державної політики у сфері співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями;
залучення й ефективного використання міжнародної технічної допомоги;
розроблення та забезпечення реалізації державної політики у сфері управління державним сектором економіки;
формування державної політики у сфері реалізації прав власності та реформування відносин власності;
проведення державної політики із запобігання банкрутству, результатів роботи територіальних управлінь з питань банкрутства та державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства";
розроблення та забезпечення проведення державної політики стосовно розвитку внутрішнього ринку товарів та послуг;
забезпечення ефективного функціонування системи державних закупівель, державного замовлення та міжвідомчої координації у сфері державних закупівель;
розроблення пропозицій щодо вдосконалення державного управління;
проведення аналізу та економічного обґрунтування потреб держави, пов'язаних з її обороною і безпекою;
розроблення та реалізації державної політики стосовно функціонування спеціальних економічних зон і територій пріоритетного розвитку, координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади в цій сфері;
результатів роботи Міністерства;
планів та результатів роботи Держкоменергозбереження;
взаємодії Міністерства з іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на Міністерство завдань;
взаємодії Міністерства з Верховною Радою України;
розгляду кадрових питань;
стану виконавської дисципліни.
Склад колегії
5. До складу колегії Міністерства входять:
Міністр (голова колегії), перші заступники Міністра, заступники Міністра, керівник урядового органу в складі Міністерства - начальник Державної інспекції з контролю за цінами (за посадою);
у разі потреби - керівники центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує та координує Кабінет Міністрів України через Міністра, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, керівники інших органів виконавчої влади (за згодою);
представники громадських об'єднань, народні депутати України (за згодою з правом дорадчого голосу).
6. Кількісний склад колегії затверджується Кабінетом Міністрів України.
Члени колегії затверджуються та увільняються від обов'язків Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра.
7. Секретарем колегії є за посадою заступник начальника управління контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України - начальник відділу методології процесу контролю та організації роботи колегії.
Організація роботи колегії
8. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Засідання колегії проводяться, як правило, один раз на місяць, позапланові - у міру потреби.
Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань колегії.
9. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою плану роботи колегії Міністерства на квартал, який розсилається членам колегії, відповідним керівникам структурних підрозділів Міністерства, а також іншим органам виконавчої влади за тиждень до початку кварталу.
10. Додаткові питання до затвердженого плану роботи колеги Міністерства можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.
11. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
12. Організаційне забезпечення діяльності колегії здійснює управління контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України.
13. Секретар колегії не пізніше ніж за десять днів до засідання подає для погодження голові колеги проект порядку денного засідання колегії, підготовлений згідно із затвердженим планом роботи та з урахуванням унесених пропозицій.
14. Позапланові (позачергові) засідання проводяться з ініціативи голови колегії або третини її складу, а в разі потреби - розширені, виїзні та спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади. На спільних засіданнях колегії органів виконавчої влади приймаються спільні рішення. Матеріали до цих засідань готуються із секретаріатами колегій цих органів виконавчої влади і погоджуються їх керівниками.
15. Членам колегії матеріали до засідання надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день.
Порядок проведення засідань колегії та прийняття її рішень
16. Засідання колегії веде її голова, а в разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання його обов'язків.
17. Засідання колегії проводиться у разі, коли в ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії.
18. Члени колегії беруть участь у засіданнях особисто.
Якщо член колегії не може бути присутній на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.
19. На засідання колегії можуть запрошуватися службові особи Міністерства, які не є членами колегії, представники міністерств та інших органів виконавчої влади, вчені (за списком, погодженим з Міністром), а також представники засобів масової інформації (за списком, підготовленим та погодженим з Міністром управлінням взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації).
Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства економіки та
з питань європейської
інтеграції України
16.12.2004 N 441
РЕГЛАМЕНТ
засідань колегії Міністерства Формування плану проведення засідань колегії
1. Засідання колегії Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України (далі - Міністерство) проводяться, як правило, один раз на місяць згідно з планом роботи колегії, затвердженим Міністром, та в разі потреби.
У плані роботи колегії зазначаються питання, що розглядаються, відповідальні за підготовку матеріалів, підрозділи, які їх готують, термін подання матеріалів, дата розгляду на засіданні, прізвища, ініціали та посади доповідачів.
2. Питання для розгляду на засіданнях колегії визначаються на підставі актів та доручень Президента України, рішень Верховної Ради України, постанов та доручень Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства, а також за ініціативою Міністра, перших заступників Міністра та заступників Міністра.
3. З метою своєчасного розроблення плану роботи колегії директори департаментів Міністерства і керівники підвідомчих йому організацій за погодженням з першими заступниками Міністра та заступниками Міністра систематично готують згідно з окремим дорученням Міністра і за місяць до кінця поточного кварталу подають управлінню контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України у друкованому та електронному вигляді перелік питань, які доцільно винести на розгляд колегії в наступному кварталі.
Пропозиції до плану роботи колегії можуть подаватися також центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовує та координує Кабінет Міністрів України через Міністра, урядовим органом у складі Міністерства.

................
Перейти до повного тексту