1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.10.2004 N 391
Про проведення річної інвентаризації
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 N 90 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.11.1998 за N 728/3168,
НАКАЗУЮ:
1. Провести річну інвентаризацію основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, канцелярських товарів та господарських матеріалів, нематеріальних активів, розрахунків, грошових коштів, які знаходяться в касі, станом на 01.11.2004.
2. Для проведення річної інвентаризації утворити центральну та робочі інвентаризаційні комісії у складі згідно з додатком 1.
3. Голові центральної інвентаризаційної комісії провести інструктивну нараду з членами центральної та робочих інвентаризаційних комісій, матеріально відповідальними особами з питань організації та проведення річної інвентаризації.
4. Робочим інвентаризаційним комісіям провести інвентаризацію основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, канцелярських товарів та господарських матеріалів, нематеріальних активів, розрахунків, грошових коштів за їх місцезнаходженням шляхом підрахунку, зважування, обміру за участю матеріально відповідальних осіб, на зберіганні в яких ці цінності знаходяться, згідно з графіком проведення інвентаризації в Міністерстві економіки та з питань європейської інтеграції України станом на 01.11.2004, зазначеним у додатку 2.
Результати підрахунків занести до інвентаризаційних описів, які підписуються головою та всіма членами відповідних робочих інвентаризаційних комісій і матеріально відповідальними особами (після підписів членів робочої інвентаризаційної комісії). Матеріально відповідальні особи пишуть на кожному описі розписку такого змісту: "Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з N... до N..., перевірені комісією в натурі за моєї присутності та внесені до опису, у зв'язку з чим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні"(підпис).
На прибуткових документах на товарно-матеріальні цінності, які одержані під час проведення інвентаризації, та на видаткових документах на товарно-матеріальні цінності, які відпускаються під час проведення інвентаризації, матеріально відповідальною особою у присутності членів інвентаризаційної комісії за підписом її голови зазначається: "Після інвентаризації."
5. Робочим інвентаризаційним комісіям до 30.11.2004 подати матеріали інвентаризації до відділу розрахунків, бухгалтерського обліку та звітності для визначення результатів інвентаризації.
6. Центральній інвентаризаційній комісії до 10.12.2004 розглянути результати інвентаризації і оформити свої висновки та пропозиції протоколом, який передати до відділу розрахунків, бухгалтерського обліку та звітності для відображення в бухгалтерському обліку.
7. Керівникам організацій, підпорядкованих Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції, провести річну інвентаризацію основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, канцелярських товарів та господарських матеріалів, нематеріальних активів, розрахунків, грошових коштів, які знаходяться в касі, станом на 01.11.2004 і подати до управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю копії інвентаризаційних відомостей разом з річною звітністю.
8. Відповідальність за своєчасне і якісне проведення інвентаризації покласти на заступника директора адміністративно-господарського департаменту Леськова П.А.
9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора адміністративно-господарського департаменту Дробного В.В.
Міністр економіки та з питань
європейської інтеграції України

М.Деркач
Додаток 1
до наказу Міністерства
економіки та з питань
європейської інтеграції
України
28.10.2004 N 391
СКЛАД
центральної і робочих інвентаризаційних комісій та закріплення за ними об'єктів інвентаризації
Центральна інвентаризаційна комісія
ЛЕСЬКОВ
Петро Арсентійович
- заступник директора
адміністративно-господарського
департаменту, голова комісії
ТЕСЛЕНКО
Анатолій Васильович
- заступник директора
адміністративно-господарського
департаменту - начальник господарського
управління, заступник голови комісії
Члени комісії:
ДАЦЮК
Тетяна Леонідівна
- заступник директора юридичного
департаменту
ЗАБОЛОЦЬКИЙ
Ігор Олександрович
- директор департаменту інформатизації
ЧУБИНСЬКИЙ
Анатолій Федорович
- начальник управління фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю -
головний бухгалтер
Робочі інвентаризаційні комісії:
Комісія N 1
КОВАЛЕНКО
Петро Федорович
- начальник відділу
адміністративно-господарського
забезпечення господарського управління,
голова комісії
Члени комісії:
БРИЖАТЮК
Лариса Миколаївна
- заступник начальника відділу
розрахунків, бухгалтерського обліку та
звітності, управління фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю
МУСІЙЧУК
Валерій Олександрович
- головний економіст-фінансист
контрольно-ревізійного відділу
управління фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю
НАЗАРЕНКО
Любов Іванівна
- головний економіст-фінансист відділу
розрахунків, бухгалтерського обліку та
звітності управління фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю
УТКІН
Сергій Михайлович
- заступник начальника управління
інформаційних технологій - начальник
відділу телекомунікаційних систем та
захисту інформації
Комісія N 1 проводить інвентаризацію
у таких матеріально відповідальних осіб:
АХМЕТЬЯНОВ
Раміл Равізович
- головний спеціаліст відділу договорів
та роботи з підвідомчими організаціями
господарського управління
БРОНШВАЛЬ
Володимир Миколайович
- начальник об'єкта N 1
ГРИЩЕНКО
Світлана Іллівна
- провідний спеціаліст відділу оргтехніки
управління документального забезпечення
КРАЇЛО
Петро Тихонович
- провідний спеціаліст відділу ресурсів,
матеріально-технічного забезпечення та
побуту господарського управління
КУПРІНЕНКО
Петро Петрович
- провідний спеціаліст відділу
адміністративно-господарського
забезпечення господарського управління
НАДТОЧІЙ
Борис Володимирович
- заступник начальника відділу
комп'ютерно-технічного забезпечення
управління інформаційних технологій
НЕСТЕРЕНКО
Марина Володимирівна
- провідний спеціаліст відділу зовнішніх
зв'язків та організації протокольних
заходів управління протоколу
ПОЛІЩУК
Віктор Іванович
- заступник начальника відділу
адміністративно-господарського
забезпечення господарського управління
Комісія N 2
СТАСЬ
Юрій Пилипович
- заступник начальника господарського
управління, голова комісії
Члени комісії:
ГРИНЬКО
Марина Анатоліївна
- заступник начальника відділу
розрахунків, бухгалтерського обліку та
звітності управління фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю
ДМИТРЕНКО
Тетяна Миколаївна
- головний економіст-фінансист відділу
розрахунків, бухгалтерського обліку та
звітності управління фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю
КАРПОВ
Володимир Іванович
- головний спеціаліст відділу
адміністративно-господарського
забезпечення господарського управління
КРИВОШЕЄВ
Олег В'ячеславович
- начальник управління інформаційних
технологій
Комісія N 2 проводить інвентаризацію у таких
матеріально відповідальних осіб:
БЕЛОУСОВ
Олексій Ігорович
- начальник відділу системного
адміністрування управління
інформаційних технологій
БУР'ЯН
Леся Миколаївна
- головний спеціаліст управління
організаційно-аналітичного забезпечення
роботи Міністра
ГУРАЛЬ
Валентина Йосипівна
- провідний спеціаліст відділу ресурсів,
матеріально-технічного забезпечення та
побуту господарського управління
КОВАЛЕНКО
Станіслав Хомич
- начальник управління документального
забезпечення
КОЛОБОВ
Олександр Петрович
- начальник відділу оргтехніки управління
документального забезпечення
МАКСИМОВ
Олександр Анатолійович
- начальник управління з питань власності
та банкрутства
СЛОБОДЧЕНКО
Микола Іванович
- провідний спеціаліст відділу
адміністративно-господарського
забезпечення господарського управління
ТКАЧЕНКО
Олена Григорівна
- головний спеціаліст відділу офіційних
перекладів управління протоколу
Комісія N З
КУЛЬЧІЙ
Валентина Миколаївна
- заступник начальника управління
фінансування, бухгалтерського обліку та
контролю - головного бухгалтера, голова
комісії
Члени комісії:
БУДЗ
Валентина Миколаївна
- завідувач сектору розрахунків та обліку
зовнішньоекономічної діяльності
управління фінансування, і
бухгалтерського обліку та контролю
КОСТЮЧЕНКО
Людмила Іванівна
- головний економіст-фінансист відділу
інформаційного та фінансового
забезпечення мобілізаційної підготовки
управління мобілізаційної роботи
ЛЕВІЩЕНКО
Євгенія Михайлівна
- заступник начальника відділу планування
та фінансування бюджетних програм
МАЛКІНА
Світлана Тарасівна
- начальник відділу розрахунків,
бухгалтерського обліку та звітності -
заступник головного бухгалтера
СІЗОВА
Раїса Олексіївна
- головний економіст-фінансист відділу
розрахунків, бухгалтерського обліку та
звітності управління фінансування,
бухгалтерського обліку та контролю

................
Перейти до повного тексту