- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
10.07.2003 N 182
Про рішення щодо скарги АТЗТ "Квазар-Мікро Техно"
Відповідно до Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки від 04.12.2000
N 264, наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 08.04.2002
N 102, а також на підставі висновку щодо розгляду скарги АТЗТ "Квазар-Мікро Техно" стосовно організації та здійснення Національним аерокосмічним університетом ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний інститут" процедури закупівлі за державні кошти ліцензійного програмного забезпечення (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2003 р., N 12 (112), огол. N 3538 (КОМ))
НАКАЗУЮ:
1. Задовольнити скаргу АТЗТ "Квазар-Мікро Техно" та визнати недійсними результати проведення процедури закупівлі Національним аерокосмічним університетом ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний інститут" ліцензійного програмного забезпечення.
2. Національному аерокосмічному університету ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний інститут" усунути виявлені порушення, керуючись висновком, що додається, та провести нову процедуру закупівлі.
3. Управлінню державних закупівель довести цей наказ до відома Національного аерокосмічного університету ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний інститут", АТЗТ "Квазар-Мікро Техно" та Міністерства освіти і науки України протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
В.о. Міністра В.Першин
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
10.07.2003 N 182
ВИСНОВОК
щодо організації та здійснення Національним аерокосмічним університетом ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний інститут" процедури закупівлі ліцензійного програмного забезпечення
За результатом розгляду скарги АТЗТ "Квазар-Мікро Техно" щодо здійснення Національним аерокосмічним університетом ім. М.Є.Жуковського "Харківський авіаційний інститут" (далі - Замовник) процедури закупівлі ліцензійного програмного забезпечення і на підставі наданих скаржником та Замовником матеріалів установлено:
у підпунктах 6.3, 19.3 і 21.4 тендерної документації вираз "може" носить двоякий та дискримінаційний характер, оскільки така норма не встановлює чітких умов, за яких тендерну пропозицію буде відхилено чи ні;
пунктом 10 тендерної документації Замовником висунута норма щодо наявності відомостей про обладнання, що не відповідає вимогам самого предмета закупівлі, оскільки закуповувалось ліцензійне програмне забезпечення;
................Перейти до повного тексту