- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про рішення щодо скарги виробничого кооперативу "Дачник"
Відповідно до Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000
N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги виробничого кооперативу "Дачник" стосовно організації та здійснення процедури закупівлі Головним управлінням державної служби України робіт із капітального ремонту адмінбудинку (додається).
2. Скаргу виробничого кооперативу "Дачник" задовольнити частково відповідно до висновку, що додається.
3. Головному управлінню державної служби України усунути виявлені порушення, керуючись висновком, що додається.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома Головного управління державної служби України і виробничого кооперативу "Дачник" протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра - керівник апарату | В.Першин |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
22.06.2004 N 230
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги виробничого кооперативу "Дачник" стосовно організації та здійснення процедури закупівлі Головним управлінням державної служби України робіт із капітального ремонту адмінбудинку
За результатом розгляду скарги виробничого кооперативу "Дачник" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення процедури закупівлі Головним управлінням державної служби України (далі - Замовник) робіт із капітального ремонту адмінбудинку і на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів установлено, що тендерна документація, яка надавалася Замовником учасникам, не відповідає вимогам Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), а саме:
у пункті 5.2 тендерної документації "Методи оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції" зазначено 4 критерії для визначення найкращої тендерної пропозиції з встановленням питомої ваги та діапазону балів кожного з них. Однак методика оцінки (за шкалою) в частині визначення інтегрального показника оцінки тендерних пропозицій носить дискримінаційний характер, оскільки не зазначено, яким чином, за якими показниками Замовник визначатиме такі позиції, як "перевищує вимоги", "цілком задовольняє вимогам", "задовольняє вимогам". Крім цього, визначення інтегрального показника за позиціями "частково задовольняє вимогам" і "ледь задовольняє вимогам" суперечить статті
27 Закону, в частині оцінювання тендерних пропозицій, що не відповідають умовам тендерної документації;
критерій "відповідність технічних і якісних характеристик продукції вимогам, визначеним в інформації про технічні і якісні характеристики продукції, що закуповується (розділ 6.5 тендерної документації)" має загальний характер, тому що в цьому розділі зазначено об'єкти адмінбудинку, що підлягають ремонту, без конкретизації їх технічних та якісних характеристик. Отже, у тендерній документації фактично відсутні значення технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Водночас слід зазначити, що предметом закупівлі є роботи із капітального ремонту, а не продукція;
................Перейти до повного тексту