1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.06.2004 N 221
Про рішення щодо скарги ЗАТ "Майбел"
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000 N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги ЗАТ "Майбел" стосовно організації та здійснення Управлінням освіти Печерської районної державної адміністрації м. Києва процедури закупівлі соків фруктових (оголошення про закупівлю у бюлетені "Вісник державних закупівель", 2004 р., N 9 (142), огол. N 5398 (ПХП)), що додається.
2. Скаргу ЗАТ "Майбел" залишити без задоволення згідно з висновком, що додається.
3. Управлінню освіти Печерської районної державної адміністрації м. Києва продовжити процедуру закупівлі з урахуванням висновку, що додається.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома ЗАТ "Майбел" та Управління освіти Шевченківської районної державної адміністрації м. Києва протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра В.Перший
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
15.06.2004 N 221
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги ЗАТ "Майбел" стосовно організації та здійснення Управлінням освіти Печерської районної державної адміністрації м. Києва процедури закупівлі соків фруктових
За результатом розгляду скарги ЗАТ "Майбел" (далі - Скаржник) щодо організації та здійснення Управлінням освіти Печерської районної державної адміністрації м. Києва (далі - Замовник) процедури закупівлі соків фруктових та на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено:
1. У підпункті 12.1 тендерної документації встановлена вимога, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення, яке повинно бути подане у формі переказного векселя саме організатора торгів або уповноваженої ним юридичної особи. Однак Замовником не подано інформації щодо організатора торгів (яка саме організація) та уповноваженої ним юридичної особи, що є порушенням принципів прозорості та недискримінації учасників процедур закупівель - основної мети дії Закону;

................
Перейти до повного тексту