- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Л И С Т
Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України розглянуло лист інформаційно-аналітичного митного управління Державної митної служби України від 11.11.2003 N 31/34-32-4795 щодо надання роз'яснень застосування окремих положень Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) та повідомляє.
Замовник може провести процедуру закупівлі у поточному році виходячи з очікуваної вартості закупівлі на наступний рік за умови, що у договорі про закупівлю буде передбачений відповідний порядок його виконання в залежності від обсягів реального фінансування, передбачених у кошторисі організації, порядок коригування умов договору (насамперед, обсягів предмета договору) у разі невідповідності проектних обсягів закупівлі з реальними обсягами, визначеними після затвердження бюджетних призначень. При цьому, виходячи з частини першої статті
23 Бюджетного кодексу у договорі також необхідно передбачити випадки виникнення платіжних зобов'язань замовника лише за умови наявності відповідного бюджетного призначення.
Одночасно зазначаємо, що у випадку, коли бюджетні призначення на відповідний рік не затверджені, слід керуватись статтею
46 Бюджетного кодексу України, згідно з якою щомісячні видатки Державного бюджету України не можуть перевищувати 1/12 обсягу видатків, визначених законом про Державний бюджет України на попередній бюджетний період.
Предмет закупівлі визначається відповідно до пункту 2 Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Мінекономіки від 27.06.2003
N 165. Замовник має право здійснювати вибір виконавців за частинами предмета закупівлі у разі застосування конкурентних процедур закупівель.
В.о. директора департаменту з питань координації державних закупівель та державного замовлення | Р.Колишко |
Перейти до повного тексту