- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
12.10.2015 № 3302-05/33731-06 |
Щодо оскарження процедур закупівель та здійснення моніторингу закупівель
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України на численні скарги та звернення суб'єктів сфери державних закупівель щодо можливих порушень під час здійснення державних закупівель повідомляє.
Щодо органу оскарження
Відповідно до пункту 17 частини першої статті
1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Згідно з частиною третьою статті
8 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у процедурах державної закупівлі, створив постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Відповідно до пункту 26 частини першої статті
1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб'єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, генерального замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Порядок оскарження процедур державних закупівель визначено статтею
18 Закону.
Так, відповідно до статті
18 Закону скарга суб'єкта оскарження подається до органу оскарження з урахуванням вимог щодо змісту інформації та оформлення, передбачених частиною першою статті
18 Закону, а також з урахуванням строків щодо подання скарги, встановлених частиною четвертою статті
18 Закону.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
Разом з цим частиною третьою статті
18 Закону передбачено право особи щодо звернення до замовника, генерального замовника з вимогою стосовно усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. При цьому замовник, генеральний замовник у разі отримання такого звернення має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань, зазначених у зверненні.
................Перейти до повного тексту