1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
ЛИСТ
10.07.2012 № 3304-04/25919-12
Національному інституту раку
вул. Ломоносова, 33/43, м. Київ, 03022
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (витратні матеріали для анестезіології - 41 найменування) (оголошення № 198658 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.05.2012 № 61 (663)), яка оголошена Національним інститутом раку (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (лист-повідомлення щодо здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 12.06.2012 № 3304-04/21991-12).
II. Дата початку здійснення моніторингу: 12.06.2012.
III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку.
V. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником оригіналів та копій матеріалів для здійснення моніторингу закупівлі установлено.
Формою річного плану закупівель (далі - форма річного плану закупівель), затвердженою наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 922, зареєстрованим в Мін'юсті 06.08.2010 за № 624/17919 (далі - Наказ), встановлено, що річний план закупівель затверджується рішенням комітету з конкурсних торгів, підписується головою та секретарем комітету з конкурсних торгів та містить відбиток печатки Замовника.
При цьому річний план закупівель Замовника на 2012 рік (зі змінами), затверджений рішенням комітету з конкурсних торгів від 06.01.2012 (протокол засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 06.01.2012 № 1), (далі - річний план закупівель) не містить відбитку печатки Замовника, що не відповідає вимогам затвердженої форми річного плану закупівель.
Відповідно до пункту 2 Інструкції щодо заповнення форми річного плану закупівель, затвердженої наказом (далі - Інструкція), колонки 1, 3 - 7 річного плану є обов'язковими для заповнення.
Пунктами 6 і 9 Інструкції встановлено, що у колонці 4 річного плану вказується очікувана вартість предмета закупівлі у гривнях або іноземній валюті (якщо це передбачено законодавством) (цифрами та словами) із зазначенням ПДВ, а у колонці 7 указується назва підрозділу (підрозділів) замовника (прізвище, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника), який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів, запиту цінової пропозиції, кваліфікаційної документації).
Водночас всупереч пунктам 6 та 9 Інструкції, річний план закупівель не містить прізвища, ім'я, по батькові посадової особи / посадових осіб замовника, який (які) відповідальний (відповідальні) за підготовку документації конкурсних торгів та очікувана вартість предмета закупівлі вказана без зазначення ПДВ.
Рішення про вибір процедури закупівлі "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (витратні матеріали для анестезіології - 41 найменування) за кодом ДК 016-97 33.10.1 (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 08.05.2012 № 20 та від 11.05.2012 № 21 відповідно.
Крім того, слід звернути увагу, що всупереч вимогам пункту 3.7 Порядку Замовником надано незавірені в установленому законодавством порядку копії протоколів про обрання процедури та затвердження документації конкурсних торгів.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону та пунктом 6 "Кваліфікаційні критерії до учасників" розділу III "Підготовка пропозиції конкурсних торгів" стандартної документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 26.07.2010 № 919, зареєстрованим в Мін'юсті 10.08.2010 за № 653/17948 (далі - стандартна документація конкурсних торгів), встановлено, що документація конкурсних торгів повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим документація конкурсних торгів Замовника не містить інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі вимогам, встановленим у пункті 4 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 2 частини другої статті 22 Закону та стандартній документації конкурсних торгів.
Згідно з реєстром отриманих пропозицій конкурсних торгів Замовника та протоколом розкриття пропозицій конкурсних торгів від 05.06.2012 (далі - протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів) для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції конкурсних торгів:
№ п/п Назва учасника Ціна пропозиції, грн.
1 ТОВ "Ел-мед" 215336,00
2 ТОВ "Валлеста" 251698,00
Формами реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій) та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій), затвердженими Наказом, встановлено, що реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів та протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів повинні містити підписи голови та секретаря комітету з конкурсних торгів, а також відбиток печатки Замовника.
Водночас реєстр отриманих пропозицій конкурсних торгів не містить підпису секретаря та відбитку печатки Замовника, а протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів не містить відбитку печатки, що не відповідає вимогам форм реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів від 18.06.2012 (далі - протокол оцінки) до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Ел-мед" та ТОВ "Валлеста" (далі - Учасники), а переможцем конкурсних торгів відповідно до додатка 2 "Критерії та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів" до документації конкурсних торгів за критерієм оцінки "Ціна" з максимальною кількістю 100 балів, визначено ТОВ "Ел-мед", пропозиція якого акцептована 18.06.2012.
Формою протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів, затвердженою Наказом (далі - форма протоколу оцінки), передбачено, що протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів повинен містити, зокрема, підпис секретаря комітету конкурсних торгів та відбиток печатки Замовника.
При цьому, усупереч формі протоколу оцінки, протокол оцінки Замовника не містить підпису секретаря комітету конкурсних торгів та відбитку печатки Замовника.
Пунктом 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів" розділу 1 "Загальні положення" документації конкурсних торгів встановлено, що пропозиція конкурсних торгів складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). До перекладу додається копія диплому перекладача.

................
Перейти до повного тексту