1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.01.2018 № 23
Про усунення порушень і недоліків, виявлених Рахунковою палатою під час аудиту
З метою усунення порушень і недоліків, виявлених під час аудиту ефективності адміністрування доходів від власності суб'єктів господарювання, що належить до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства України, викладених в звіті про результати аудиту та затвердженого рішенням від 27.06.2017 № 13-5 Рахункової палати,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити План заходів з усунення недоліків і порушень, виявлених під час аудиту, проведеного Рахунковою палатою, щодо ефективності адміністрування доходів від власності суб'єктів господарювання, що належить до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства України, викладених в звіті про результати аудиту та затвердженого рішенням від 27.06.2017 № 13-5 Рахункової палати (далі - План заходів), що додається.
2. Керівникам самостійних структурних підрозділів Мінагрополітики забезпечити виконання Плану заходів відповідно до компетенції та надавати Департаменту з управління державною власністю щомісяця до першого числа місяця, наступного за звітним, інформацію про стан виконання Плану заходів.
3. Департаменту з управління державною власністю:
1) здійснювати узагальнення інформації про стан виконання Плану заходів;
2) забезпечувати підготовку інформації про стан виконання Плану заходів до Рахункової палати.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра М. Мартинюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства аграрної політики та
продовольства України
16 січня 2018 року № 23
План заходів
з усунення недоліків і порушень, виявлених під час аудиту, проведеного Рахунковою палатою, щодо ефективності адміністрування доходів від власності суб'єктів господарювання, що належить до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства України, викладених в звіті про результати аудиту та затверджених рішенням від 27.06.2017 № 13-5 Рахункової палати
№ п/п Зміст заходів Термін виконання Відповідальні виконавці
1. Впровадження електронної системи збору та обробки інформації про діяльність суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою забезпечення належного контролю Мінагрополітики за показниками фінансово-господарської діяльності таких суб'єктів господарювання, повнотою застосування та своєчасністю сплати частини чистого прибутку державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, відрахування частини чистого прибутку господарськими товариствами, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, на виплату дивідендів на державну частку, що мають фінансові наслідки для державного бюджету України відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03.08.2017 № 429
"Про затвердження плану заходів Міністерства аграрної політики та продовольства України з виконання плану пріоритетних дій Уряду на 2017 р.".
до 31 грудня 2018 р. Департамент з управління державною власністю
2. 1. Проведення інвентаризації юридичних осіб, перелік яких наведено в додатку до Звіту Рахункової палати про результати аудиту з метою упорядкування обліку та отримання об'єктивних даних щодо кількості юридичних осіб, які належать до сфери управління Мінагрополітики. 2. За результатами інвентаризації провести розподіл юридичних осіб за критеріями, визначеними пунктом 4 Методики проведення інвентаризації об'єктів державної власності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2005 № 1121
. 3. Подання на Держстат переліку юридичних осіб, що належать до сфери управління Мінагрополітики для актуалізації відомостей про юридичних осіб, що за даними ЄДРПОУ належать до сфери управління Мінагрополітики. 4. Подання до Фонду державного майна України переліку юридичних осіб, розподілених за критеріями, визначеними пунктом 4 Методики проведення інвентаризації об'єктів державної власності, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2005 № 1121
, для внесення відомостей до Єдиного реєстру об'єктів державної власності. 5. Внесення змін до наказу Мінагрополітики від 07.12.2015 № 469
"Про повноваження щодо управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства України" щодо переліку підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мінагрополітики. 6. Привести у відповідність з наказом Мінагрополітики від 07.12.2015 № 469
"Про повноваження щодо управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління Міністерства аграрної політики та продовольства України" відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
до 30 червня 2018 р. Департамент з управління державною власністю
3. 1. Розроблення проектів наказів Мінагрополітики: щодо складання та подання квартальної фінансової звітності у 2018 році та річної фінансової звітності у 2019 році і щодо складання фінансових планів на 2019 рік та подання звітів про виконання фінансових планів у 2018 та 2019 роках. 2. Передбачити у контрактах з керівниками державних підприємств, що належать до сфери управління Мінагрополітики, відповідно до Типової форми контракту з керівниками підприємства, що є у державній власності, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 02.081995 № 597
, відповідальність керівників за невиконання покладених на них обов'язків щодо подання у визначені відповідним наказом Мінагрополітики строки річних фінансових планів підприємства, фінансових звітів, звітів про виконання фінансових планів щодо здійснення відрахувань до Державного бюджету України, податків та зборів, податкових платежів, інших податків, зборів та платежів на користь держави, у тому числі: відрахування частини чистого прибутку державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, відрахування частини чистого прибутку господарськими товариствами, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, на виплату дивідендів на державну частку. Мінагрополітики, використовувати важелі впливу, передбачені Законом України "Про управління об'єктами державної власності"
, у частині розірвання контрактів з керівниками державних підприємств, що перебувають в управлінні Мінагрополітики, у разі недотримання передбачених контрактом вимог.
до 31 березня 2018 р. Департамент з управління державною власністю
4. Керівникам структурних підрозділів переглянути та актуалізувати в кожному структурному підрозділі Мінагрополітики аудиторські рекомендації з метою усунення виявлених внутрішнім аудитом недоліків і порушень щодо ефективності виконання покладених на Мінагрополітики функцій, пов'язаних з управлінням об'єктами державної власності. Вжити дисциплінарних заходів до керівників структурних підрозділів, які не забезпечили належний контроль за усуненням виявлених внутрішнім аудитом системних недоліків у роботі структурних підрозділів Мінагрополітики. до 30 червня 2018 р. Управління внутрішнього аудиту Самостійні структурні підрозділи Мінагрополітики
5. Відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.09.2017 № 501 "Про упорядкування структури апарату Міністерства аграрної політики та продовольства України" розробити та затвердити порядок взаємодії структурних підрозділів Мінагрополітики щодо координації діяльності, суб'єктів господарювання, які перебувають у державній власності і належать до сфери управління Мінагрополітики, з урахуванням рекомендацій Рахункової палати України, викладених у звіті про результати аудиту ефективності адміністрування доходів від власності суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління Мінагрополітики, затвердженої рішенням Рахункової палати від 27.06.2017 № 13-5. до 30 червня 2018 р. Департамент з управління державною власністю Самостійні структурні підрозділи Мінагрополітики

................
Перейти до повного тексту