- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Департамент фінансово-кредитної політики Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Затвердити Положення про Департамент фінансово-кредитної політики Міністерства аграрної політики та продовольства України, що додається.
2. Департаменту фінансово-кредитної політики подати Департаменту роботи з персоналом примірники положень про структурні підрозділи у складі департаменту та посадових інструкцій працівників.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 24 грудня 2012 року № 809 "Про затвердження Положення про Департамент фінансово-кредитної політики та бухгалтерського обліку Міністерства аграрної політики та продовольства України" (зі змінами).
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Сеня О.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
16.03.2015 № 94
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент фінансово-кредитної політики Міністерства аграрної політики та продовольства України
I. Загальні положення
1. Департамент фінансово-кредитної політики (далі - Департамент) є структурним підрозділом апарату Міністерства аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство) та підпорядковується першому заступнику Міністра аграрної політики та продовольства України.
2. У своїй діяльності Департамент керується
Конституцією України, законами України, актами Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України,
Положенням про Міністерство аграрної політики та продовольства України, затвердженим Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, наказами Міністерства фінансів України та Міністерства, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
3. Департамент очолює директор Департаменту, який підпорядковується заступникові Міністра аграрної політики та продовольства України відповідно до розподілу обов'язків і несе перед ним відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань та функцій.
4. Директор Департаменту призначається на посаду і звільняється з посади Міністром аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр) у встановленому порядку та має двох заступників.
5. Департамент організовує свою роботу згідно з перспективними і поточними планами у взаємодії з іншими структурними підрозділами апарату Міністерства.
6. Діловодство, фінансування, матеріально-технічне та інше забезпечення Департаменту здійснюється в порядку, установленому відповідними законодавчими та нормативно-правовими актами.
II. Основні завдання Департаменту
1. Участь у формуванні і реалізації основних напрямків державної аграрної політики, зокрема, бюджетної, податкової, страхової, фінансово-кредитної, стратегії та механізмів її реалізації.
2. Розробка проектів законодавчих та нормативно-правових актів, що визначають основні стратегічні завдання, напрямки та механізми функціонування бюджетно-фінансової, грошово-кредитної та податкової системи в галузях агропромислового виробництва.
3. Розробка та координація виконання загальнодержавних та регіональних програм агропромислового розвитку в частині фінансово-кредитного та податкового забезпечення.
4. Координація діяльності структурних підрозділів Міністерства, центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра, Міністерства аграрної політики та продовольства АР Крим, структурних підрозділів агропромислового розвитку обласних, управління промисловості, агропромислового розвитку та торгівлі Севастопольської міської державних адміністрацій з питань реалізації державної фінансово-кредитної, бюджетної, податкової, страхової політики; підготовка в межах своєї компетенції відповідних інформаційних та аналітичних матеріалів.
III. Функції Департаменту
1. Департамент відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі функції:
1.1. Готує бюджетні запити, пропозиції до проекту основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період, прогнозні розрахунки потреби у бюджетних призначеннях для здійснення програм та заходів, спрямованих на досягнення завдань, виконання яких здійснює Міністерство відповідно до покладених на нього функцій.
1.2. Здійснює заходи по ефективному використанню бюджетних коштів за цільовим призначенням.
1.3. Формує мережу розпорядників нижчого рівня та отримувачів бюджетних коштів, готує для затвердження керівництвом Міністерства лімітні довідки про бюджетні асигнування загального та спеціального фондів та доводить їх до отримувачів. Отримує, перевіряє та подає на затвердження кошториси загального та спеціального фондів, плани асигнувань та плани використання бюджетних коштів у розрізі виконавців відповідних цільових програм та бюджетних установ. Готує та подає Державній казначейській службі України розподіли бюджетних призначень відповідальним виконавцям нижчого рівня та одержувачам бюджетних коштів.
1.4. Здійснює контроль за дотриманням державної фінансової дисципліни бюджетними установами, що належать до сфери управління Міністерства, і забезпечує інформаційно-аналітичне висвітлення стану виконання ними бюджетної дисципліни.
1.5. Приймає участь у розробці нових і вдосконаленні діючих форм фінансових та податкових взаємовідносин держави з підприємствами, установами і організаціями галузей агропромислового виробництва.
1.6. Приймає участь у розробці та здійсненні заходів державної фінансової підтримки розвитку підприємств агропромислового комплексу.
1.7. Розробляє і здійснює заходи щодо забезпечення непрямої державної підтримки за рахунок створення сприятливої податкової політики.
1.8. Розробляє моделі системи оподаткування суб'єктів усіх організаційно-правових форм господарювання в галузях агропромислового виробництва та напрямів її розвитку.
1.9. Розробляє і вживає заходів щодо збільшення вдосконалення системи страхування в агропромисловому комплексі.
1.10. Приймає участь у формуванні ринків кредитних та страхових ресурсів у галузях агропромислового виробництва, а також їх інфраструктури.
1.11. Організовує проходження, захист пропозицій Міністерства під час підготовки та розгляду проекту державного бюджету на відповідний рік, проектів нормативно-правових актів з питань оподаткування, грошово-кредитного забезпечення підприємств агропромислового комплексу.
1.12. Здійснює розгляд проектів законодавчих та нормативно-правових актів щодо внесення змін до податкового, страхового та бюджетного законодавства, підготовлених іншими розробниками.
1.13. Організовує впровадження окремих механізмів оподаткування для суб'єктів агропромислового комплексу.
1.14. Приймає участь у розробці та впровадженні методик і нормативів оподаткування господарської діяльності.
1.15. Проводить аналіз податкових надходжень, а також результативних показників в галузях агропромислового виробництва.
1.16. Узагальнює інформацію по всіх видах ліцензій і дозволів (сертифікатів) з метою подання її Міністерству фінансів України для здійснення ним заходів щодо підвищення рівня обґрунтування прогнозних надходжень до бюджету та виявлення додаткових ресурсів по забезпеченню наповнення доходної частини бюджету.
1.17. Здійснює повноцінне, достовірне і оперативне інформаційно-аналітичне висвітлення державної податкової та фінансово-кредитної політики, проектів законодавчих і нормативно-правових актів, а також діючого законодавства на сайті Міністерства.
1.18. Розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни підпорядкованих бюджетних установ.
1.19. Здійснює у межах компетенції заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
1.20. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
IV. Права Департаменту
1. Департамент має право:
1.1. Одержувати від установ, підприємств і організацій, що належать до сфери управління Міністерства, матеріали, необхідні для складання проекту Державного бюджету та виконання Державного бюджету.
1.2. Вносити пропозиції керівництву Міністерства щодо обмеження, а в необхідних випадках припинення фінансування з Державного бюджету підприємств, установ і організацій при виявленні фактів нецільового використання ними коштів.
1.3. Готувати пропозиції Міністерству фінансів України щодо здійснення перерозподілу видатків за бюджетними програмами в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу бюджетних призначень окремо по загальному та спеціальному фондах державного бюджету та за кодами
економічної класифікації видатків.
................Перейти до повного тексту