- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
аграрної політики та продовольства
N 240 від 19.07.2016 )
Про затвердження стандартів надання адміністративних послуг
На виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009
N 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України, що додаються:
1.1. Стандарт надання адміністративної послуги з проведення державної реєстрації (перереєстрації) дорадчих служб, дорадників, експертів дорадників;
1.2. Стандарт надання адміністративної послуги з ліцензування провадження господарської діяльності з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та аргохімікатами (тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України
"Про карантин рослин", які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони;
1.3. Стандарт надання адміністративної послуги з ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва, зберігання і реалізації племінних (генетичних) ресурсів, проведення генетичної експертизи походження та аномалій тварин;
1.4. Стандарт надання адміністративної послуги з присвоєння відповідного статусу суб'єктам племінної справи у тваринництві;
1.5. Стандарт надання адміністративної послуги з державної реєстрації племінного стада в Державному племінному реєстрі.
2. Першому заступнику, заступникам Міністра аграрної політики України та керівникам структурних підрозділів Міністерства забезпечити додержання затверджених стандартів при наданні адміністративних послуг.
3. Керівникам структурних підрозділів, відповідальних за надання адміністративних послуг, розмістити на веб-сайті міністерства інформацію про стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Лузана Ю.Я.
В.о. Міністра | Б.К.Супіханов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
16.09.2009 N 673
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги Міністерством аграрної політики України з проведення державної реєстрації (перереєстрації) дорадчих служб, дорадників і експертів-дорадників
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
01001 м. Київ, вул. Хрещатик, 24, Мінагрополітики України;
Департамент аграрної освіти, науки та дорадництва; відділ координації дорадництва;
E-mail: stavnicha@minapk.gov.ua, т. (044) 279 67 47.
Сторінка веб-сайту Мінагрополітики України: www.minagro.gov.ua.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Юридична особа, незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, що здійснює дорадчу діяльність, у складі якої працює не менше трьох дорадників, фізична особа, яка на професійній або не на постійній основі проводить дорадчу діяльність, склала кваліфікаційний іспит та одержала кваліфікаційне свідоцтво.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Визначені постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2006 р.
N 897 "Про затвердження положень про реєстри сільськогосподарських дорадчих служб, а також сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників":
Для дорадчих служб:
заява;
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
нотаріально засвідчені копії установчих документів дорадчої служби;
перелік дорадчих послуг і адміністративно-територіальних районів, в яких дорадча служба їх надаватиме;
інформація про кількісний склад дорадчої служби та номер кваліфікаційного свідоцтва кожного дорадника.
Для дорадників і експертів-дорадників:
заява;
реєстраційна картка;
нотаріально засвідчена копія кваліфікаційного свідоцтва;
копія ідентифікаційного номера фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів;
перелік дорадчих послуг і адміністративно-територіальних районів, у яких надаватимуться такі послуги.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Видача сертифіката передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики України заяви та документів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2006 р.
N 897.
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів, які додані до неї;
прийняття рішення про внесення до реєстру;
прийняття рішення про видачу сертифікату;
видача сертифікату.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Заява про внесення до Реєстру розглядається протягом п'яти робочих днів після її надходження.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
невідповідність поданих документів вимогам законодавства та постанові КМУ від 03.07.06
N 897 "Про затвердження положень про реєстри сільськогосподарських дорадчих служб, а також сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників";
наявність у поданих документах недостовірної інформації.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Одержувач повинен отримати сертифікат на право надання дорадчих послуг.
8. Інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Державна реєстрація та видача сертифіката здійснюються за рахунок Державного бюджету України.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Особи з вищою освітою, знанням законодавства України, діловодства, вільним володінням українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Прийом документів і видача сертифікатів здійснюється в Міністерстві аграрної політики України.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Прийом та видача документів здійснюється:
понеділок з з 9:00 до 18:00
вівторок з 9:00 до 18:00
середа з 9:00 до 18:00
четвер з 9:00 до 18:00
п'ятниця з 9:00 до 18:00
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга надається по мірі надходження пакетів документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
На веб-сайті Мінагрополітики України розміщуються нормативно-правові акти з питань внесення до реєстру та сертифікації.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
В першочерговому порядку здійснюється прийом документів на проведення державної реєстрації особам похилого віку та інвалідам.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Подача, реєстрація і розгляд скарг на недотримання Стандарту здійснюється відповідно до законодавства.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
В разі необхідності проводиться заміна зіпсованих бланків.
17. Інше
Перелік нормативно-правових актів з надання адміністративної послуги:
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р.
N 897 "Про затвердження положень про реєстри сільськогосподарських дорадчих служб, а також сільськогосподарських дорадників і експертів-дорадників".
Директор Департаменту аграрної освіти, науки та дорадництва | Т.Д.Іщенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
16.09.2009 N 673
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з ліцензування провадження господарської діяльності з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України "Про карантин рослин" ( 3348-12 ), які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, Міністерство аграрної політики України, Департамент ринків рослинництва; post@minapk.gov.ua тел. (044) 279-67-60.
Сторінка веб-сайта Мінагрополітики www.minagro.gov.ua.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Всі суб'єкти господарювання, які мають намір провадити господарську діяльність з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України
"Про карантин рослин", які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги.
Відповідно до вимог Закону України
"Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (далі - Закон) суб'єкт господарювання, який має намір провадити господарську діяльності з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами ( тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України
"Про карантин рослин", які переміщуються через державний кордон України та карантинні особисто або через уповноважений ним орган чи особу звертається до Мінагрополітики (далі - Міністерство) із заявою встановленого зразка про видачу ліцензії та подає документи, встановлені частиною 4 статті 10 Закону та пунктів 30; 59; переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001
N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності", а саме:
з оптової торгівлі насінням засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності суб'єкта господарської діяльності або оренди ним виробничих площ;
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності;
з оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин);
засвідчена в установленому порядку копія документа, що підтверджує право власності суб'єкта, господарської діяльності або оренди ним виробничих приміщень;
засвідчена в установленому порядку копія санітарного паспорта на складське (торговельне) приміщення, який містить належним чином оформлені позитивні висновки органів, що здійснюють контроль за протипожежною та екологічною безпекою, дотриманням санітарно-гігієнічних норм торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин) або ці ж висновки, оформлені окремими листами зазначених органів на місце провадження відповідного виду господарської діяльності;
засвідчені в установленому порядку копії допусків (посвідчень) працівників на право роботи із пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин).
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Видача ліцензії передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики заяви та документів, що встановлені частиною 4 статті 10 Закону та пунктами 30; 59 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001
N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
здійснення плати за видачу ліцензії (у разі позитивного рішення органу ліцензування) та за видачу копій ліцензій (у разі наявності філій, відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб'єктом господарювання ліцензії);
отримання ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України
"Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів, які додані до неї;
прийняття рішення про видачу ліцензії;
видача ліцензії та копій ліцензій (для кожної філії, кожного відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб'єктом господарювання ліцензії).
Видача копії ліцензії (у разі створення у ліцензіата нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності, згідно з отриманою ліцензією) передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики встановленого зразка заяви про видачу копії ліцензії та документів, що встановлені частиною 4 статті
10 Закону та пунктом 1 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001
N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
здійснення плати за видачу копії ліцензії (у разі позитивного рішення органу ліцензування);
отримання копії ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України від 02.10.96
N 393/96-ВР "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів на видачу копії ліцензії;
прийняття рішення про видачу копії ліцензії;
видача копії ліцензії.
Переоформлення ліцензії передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики заяви про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріальними копіями, які підтверджують відповідні зміни;
здійснення плати за переоформлення ліцензії;
отримання переоформленої ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України
"Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви про переоформлення ліцензії та документів, які додані до неї;
прийняття рішення про переоформлення ліцензії;
видача переоформленої ліцензії;
одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією Мінагрополітики на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії;
прийняття рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, із внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
Видача дублікатів ліцензій передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
звернення до Мінагрополітики із заявою про видачу дубліката ліцензії, до якої додається документ, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії;
повернення не придатного для користування бланка ліцензії (крім випадків втрати бланку ліцензії);
отримання дублікату ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України від 02.10.96
N 393/96-ВР "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів, які додані до неї, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії;
видача дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої;
визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги:
Орган ліцензування приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу ліцензії та документів, що додаються до заяви, якщо спеціальним законом, що регулює відносини у певних сферах господарської діяльності, не передбачений інший строк видачі ліцензії на окремі види діяльності.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення. У рішенні про відмову у видачі ліцензії зазначаються підстави такої відмови.
Орган ліцензування повинен оформити ліцензію не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
Якщо заявник протягом тридцяти календарних днів з дня направлення йому повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії не подав документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, або не звернувся до органу ліцензування для отримання оформленої ліцензії, орган ліцензування, який оформив ліцензію, має право скасувати рішення про видачу ліцензії або прийняти рішення про визнання такої ліцензії недійсною.
Нова ліцензія видається органом ліцензування не раніше ніж в останній робочий день дії попередньо виданої ліцензії.
Орган ліцензування приймає рішення про видачу копії ліцензії (у разі створення ліцензіата нової філії, іншого відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності, згідно з отриманою ліцензією) або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу копії ліцензії та документів, що додаються до заяви.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу копії ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.
Орган ліцензування повинен оформити копію ліцензії не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
Відповідно до статті
16 Закону підставами для переоформлення ліцензії є:
зміна найменування юридичної особи (якщо зміна найменування не пов'язана з реорганізацією юридичної особи);
зміна місцезнаходження юридичної особи;
зміни, пов'язані з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, вказаного в статті
9 цього
Закону.
У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії ліцензіат зобов'язаний протягом десяти робочих днів подати органу ліцензування заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.
Орган ліцензування протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов'язаний видати переоформлену на новому бланку ліцензію з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії.
У разі переоформлення ліцензії у зв'язку із змінами, пов'язаними з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, зазначеного в статті
9 цього
Закону, якщо ця зміна пов'язана з намірами ліцензіата розширити свою діяльність, ліцензія переоформляється в порядку і в строки, передбачені для видачі ліцензії.
Одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією орган ліцензування на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії.
У разі переоформлення ліцензії орган ліцензування приймає рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня.
Строк дії переоформленої ліцензії не може перевищувати строку дії, зазначеного в ліцензії, що переоформлялася.
Ліцензіат, який подав заяву та відповідні документи про переоформлення ліцензії, може провадити свою діяльність на підставі довідки про прийняття заяви про переоформлення ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, яка видається органом ліцензування у разі подання заяви про переоформлення ліцензії.
Не переоформлена в установлений строк ліцензія є недійсною.
Орган ліцензування фіксує дату надходження документів у журналі обліку заяв та виданих ліцензій. Журнал обліку заяв та виданих ліцензій ведеться на кожний вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Журнал обліку заяв і виданих ліцензій повинен містити відомості про заявника, дату надходження заяви на видачу ліцензії, номер та дату прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі, а також відомості про видачу копій ліцензії.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:
недостовірність даних у документах, поданих заявником, для отримання ліцензії;
невідповідність заявника згідно з поданими документами ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про видачу ліцензії;
заява подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень;
подані документи оформлені з порушеннями вимог ст.
10 Закону.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2000
N 1719 "Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності" ліцензія друкується на спеціальному бланку за встановленою формою. Ліцензія має облікову серію і номер.
У ліцензії зазначаються:
найменування органу ліцензування, що видав ліцензію;
вид господарської діяльності, вказаний згідно з статтею
9 Закону (в повному обсязі або частково) на право провадження якого видається ліцензія;
найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код юридичної особи;
місцезнаходження юридичної особи;
дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії;
строк дії ліцензії;
посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала ліцензію;
дата видачі ліцензії;
печатка.
8. Інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Розмір плати за видачу копії ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензії, встановлено статтями
14,
16,
18 Закону:
за видачу копії ліцензії справляється плата в розмірі однієї мінімальної заробітної плати;
за переоформлення ліцензії справляється плата в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
за видачу дубліката ліцензії справляється плата в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
Розмір плати за видачу ліцензії встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2000
N 1755 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розмір і порядок зарахування плати за її видачу", та справляється у розмірі 20 неоподаткованих мінімумів.
Плата, яка вноситься суб'єктом господарювання за видачу та переоформлення ліцензії, видачу копії та дубліката ліцензії, зараховується до Державного бюджету України і вноситься на рахунки територіального органу Державного казначейства N 3510 в установах Національного банку та N 2510 в установах комерційних банків (
код бюджетної класифікації за доходами 14060200, символ звітності банку 069).
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Спеціалісти з вищою агрономічною, юридичною, економічною, хімічною освітою, з рівнем кваліфікації спеціаліст, магістр, досвідом роботи з ліцензування не менше 3 років, знанням законодавства України, діловодства, вільним володінням українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Прийом заяв про видачу ліцензії та документів, які додаються до заяви, та видача ліцензій здійснюється у приміщенні Мінагрополітики.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Прийом та видача документів здійснюється відповідно до затвердженого Мінагрополітики графіка, який розміщується на веб-сайті Мінагрополітики (www.minagro.gov.ua.).
Прийом документів та видача ліцензій:
Вівторок з 9-00 до 13-00 та 14-00 до 16-00
Середа з 9-00 до 13-00
Четвер з 14-00 до 17-00
Бланки типового зразка заяви на видачу ліцензії, видачу копії ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензій суб'єкти господарювання отримують в Мінагрополітики, також електронну версію бланків розміщено на веб-сайті Мінагрополітики (www.minagro.gov.ua.).
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга надається по мірі надходження документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
На веб-сайті Мінагрополітики розміщуються нормативно-правові акти з питань ліцензування, переоформлення ліцензії, видачі дублікатів ліцензії, копій ліцензії (у разі створення нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть господарську діяльність згідно з отриманою ліцензією).
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Послуга надається без обмежень юридичним та фізичним особам.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Скарга на недотримання стандарту може адресуватися Міністру Мінагрополітики або його заступнику та розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Мінагрополітики на адресу: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, особисто до поштової скриньки, яка розташована на першому поверсі Мінагрополітики, або на особистому прийомі Міністра Мінагрополітики або його заступника. Реєстрація скарг проводиться згідно з Законом України
"Про звернення громадян".
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
У разі необхідності заміни зіпсованих бланків Мінагрополітики керується вимогами Інструкції про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності витрачання бланків ліцензії єдиного зразка, затвердженої наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 18.12.2000
N 78 "Про затвердження Інструкції про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності витрачання бланків ліцензії єдиного зразка", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за N 3/5194.
17. Інше
Перелік нормативно-правових актів з питань ліцензування:
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.11.2000 р.
N 1698 "Про затвердження переліку органів ліцензування";
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 р.
N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 р.
N 1755 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розмір і порядок зарахування плати за її видачу";
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.11.2000 р.
N 1719 "Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності";
7. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України, Державного комітету лісового господарства України, Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 26.11.2003
N 24/422/194/201, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.11.2003 за N 1099/8420 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової торгівлі насінням".
8. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України від 01.02.2006
N 9/30, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.02.2006 р. за N 148/12022 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової, роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин).
9. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України від 31.07.06
N 65/413, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.08.2006 р. за N 978/12852 "Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проведення знезараження підкарантинних матеріалів та об'єктів, які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони".
Директор Департаменту ринків рослинництва | О.А.Демидов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
16.09.2009 N 673
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва, зберігання і реалізації племінних (генетичних) ресурсів, проведення генетичної експертизи походження та аномалій тварин
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
01001, м. Київ, вул. Хрещатик 24, Мінагрополітики України; Департамент ринків тваринництва з Головною державною племінною інспекцією,
E-mail: Vigura@minapk.gov.ua, т. (044) 2796760.
Сторінка веб-сайту Міністерства аграрної політики України: www. minagro.gov.ua (розділ "Тваринництво").
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Усі суб'єкти господарювання, які мають намір проводити господарську діяльність з виробництва, зберігання і реалізації племінних (генетичних) ресурсів, проведенням (генетичної) експертизи походження та аномалій тварин.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Відповідно до вимог Закону України
"Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (далі - Закон) суб'єкт господарювання особисто звертається до Департаменту ринків тваринництва з Головдержплемінспекцією (далі - Департамент) із заявою встановленого зразка про видачу ліцензії та подає документи, встановлені частиною 4 статті 10 Закону та пунктом 60 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001
N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності", а саме:
засвідчену в установленому порядку копію атестату про присвоєння суб'єкту господарської діяльності статусу суб'єкта племінної справи у тваринництві;
................Перейти до повного тексту