1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
12.11.2007 N 797
Про затвердження Тимчасового примірного положення про регіональні аграрно-маркетингові центри оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією
З метою створення ефективного прозорого механізму оптового і дрібнооптового продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками усіх форм власності, надання комплексних послуг та створення найбільш сприятливих умов для продавців і покупців такої продукції, запровадження передового досвіду європейських технологій і стандартів організації гуртової торгівлі, справляння позитивного впливу на якість продукції, рівень її кінцевої ціни, задоволення потреб споживачів через формування мережі регіональних аграрно-маркетингових центрів оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією та на виконання вимог Указу Президента України від 28 грудня 2005 року N 1867 "Про рішення Ради раціональної безпеки і оборони України від 9 грудня 2005 року "Про стан агропромислового комплексу та заходи щодо забезпечення продовольчої безпеки України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тимчасове примірне положення про регіональні аграрно-маркетингові центри оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією, що додається.
2. Міністерству аграрної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням агропромислового розвитку облдержадміністрацій вжити заходів щодо формування регіональних аграрно-маркетингових центрів оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією.
3. Департаменту розвитку аграрного ринку (Розгон А.В.) разом з Головним управлінням агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації (Кожушко М.М.) запровадити пілотний проект створення регіонального аграрно-маркетингового центру оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією на гуртовому продуктовому ринку "Шувар".
4. Департаменту розвитку аграрного ринку, Департаменту економіки та управління державною власністю (Дробот В.І.), Департаменту ринків рослинництва (Демидов О.А.), Департаменту ринків тваринництва з Головною державною племінною інспекцією (Микитюк Д.М.), Департаменту аграрної освіти, науки та дорадництва (Іщенко Т.Д.), Департаменту фінансів (Зуб Г.І.), Українській академії аграрних наук (Зубець М.В., за згодою), генеральному директору ТзОВ "Шувар" (Федишин Р.С., за згодою) організовувати в регіонах навчання керівників і спеціалістів аграрного сектору економіки, проведення нарад, семінарів, практикумів з питань запровадження та поширення досвіду гуртового продуктового ринку "Шувар" у створенні мережі регіональних аграрно-маркетингових центрів оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Гадзало Я.М.
Міністр Ю.Ф.Мельник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
12.11.2007 N 797
ТИМЧАСОВЕ ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ
про регіональні аграрно-маркетингові центри оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією
Тимчасове примірне положення про регіональні аграрно-маркетингові центри оптової торгівлі сільськогосподарською продукцією (далі - Положення) визначає організаційно-правові та економічні засади створення і діяльності регіональних аграрно-маркетингових центрів як елементу інфраструктури аграрного ринку.
1. У цьому Положенні вживаються такі терміни:
регіональний аграрно-маркетинговий центр (далі - РАМЦ) - просте товариство, створене з метою продовження виробництва і збуту сільськогосподарської продукції, обслуговування виробників та споживачів сільськогосподарської продукції шляхом організації процесу гуртової та дрібно-гуртової торгівлі такою продукцією та продуктами її переробки, надання комплексних послуг та створення найбільш сприятливих умов для продавців і покупців, яке має необхідну для цього територію та належну інфраструктуру, концентрує і технологічно поєднує сервісні служби, що задіяні у функціонуванні аграрного ринку;
інфраструктура РАМЦ - мережа споруд, приміщень, комунікацій, підприємств, установ, організацій, служб, необхідних для забезпечення послугами учасників РАМЦ, які розташовані на одній земельній ділянці;
послуги РАМЦ - послуги, які надаються для забезпечення процесу гуртової та дрібно-гуртової торгівлі сільськогосподарською продукцією та продуктами її переробки (зберігання, транспортування, банківське обслуговування тощо);
учасники РАМЦ - гуртові (дрібно-гуртові) продавці, покупці, підприємства, установи, організації, служби, що забезпечують діяльність РАМЦ;
гуртові (дрібно-гуртові) продавці - юридичні і фізичні особи, які є виробниками сільськогосподарської продукції, збутові кооперативи сільгоспвиробників, професійні оператори ринку;
гуртові (дрібно-гуртові) покупці - підприємства роздрібної торгівлі, переробні підприємства, підприємці з роздрібних ринків, заклади громадського харчування, заощадливі роздрібні покупці, гуртові оператори з інших регіонів, що здійснюють господарську діяльність щодо закупівель сільськогосподарської продукції.
2. Створення та діяльність РАМЦ як простого товариства, права та обов'язки учасників РАМЦ визначаються Цивільним кодексом України, іншими актами законодавства, цим Положенням.
3. Метою діяльності РАМЦ є створення ефективного прозорого механізму реалізації сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками усіх форм власності, формування об'єктивних ринкових цін, запровадження передового досвіду, європейських технологій і стандартів організації гуртового продажу та купівлі продукції агропромислового комплексу.
4. Для забезпечення повноти надання послуг своїм учасникам РАМЦ може залучати юридичних та фізичних осіб.
5. Основними цілями діяльності РАМЦ є:
- сприяння створенню ефективного прозорого механізму реалізації сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками усіх форм власності;
- сприяння створенню ринкового механізму формування цін на сільськогосподарську продукцію та продукти її переробки;
- розвиток конкуренції;
- задоволення потреб в послугах гуртових продавців і покупців сільськогосподарської продукції шляхом концентрації таких послуг;
- сприяння органам влади та місцевого самоврядування в реалізації державної аграрної політики.
6. Основними завданнями РАМЦ є:
- формування маркетингових ланцюгів забезпечення населення якісною і доступною за ціною сільськогосподарською продукцією та продуктами її переробки;
- облаштування єдиного місця для укладення угод з купівлі-продажу гуртових партій сільгосппродукції та продуктів її переробки;
- надання товаровиробникам рівних можливостей та вільного доступу для самостійного або через свої збутові формування виходу на ринок сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки;

................
Перейти до повного тексту