1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2007 N 142
Про стан виконавської дисципліни в апараті Мінагрополітики України за підсумками роботи у 2006 році
Розглянувши інформацію Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом щодо стану виконавської дисципліни в апараті міністерства за підсумками роботи у 2006 році, колегія відмічає, що в звітному періоді рівень виконавської дисципліни в апараті суттєво поліпшився. Комплекс заходів, вжитих керівництвом міністерства у другому півріччі 2006 року з удосконалення структури апарату, посилення виконавської дисципліни відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.05.2004 N 630 "Про стан виконавської дисципліни в органах виконавчої влади та заходи щодо її зміцнення", рекомендацій та доручень Управління моніторингу Секретаріату Кабінету Міністрів України, рішень попередніх колегій з питань забезпечення своєчасного виконання актів законодавства, сприяв підвищенню дієвості та ефективності управлінських рішень, покращанню контролю за їх виконанням, забезпечив більшу стабільність в роботі апарату міністерства.
Відзначаючи позитивні зрушення у справі зміцнення виконавської дисципліни, а також організації контрольної діяльності в апараті міністерства, колегія звертає увагу керівників структурних підрозділів на недостатній рівень персональної відповідальності за виконання контрольних документів, недосконалу систему в роботі з Секретаріатом Кабінету Міністрів, іншими центральними органами виконавчої влади - співвиконавцями, допущення порушень вимог Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України під час підготовки та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів та інших урядових рішень, відсутність стратегічного планування своєї роботи як основи контрольної діяльності органу виконавчої влади.
З метою збереження позитивних тенденцій в системі моніторингу та контролю міністерства, забезпечення в подальшому ефективної роботи апарату управління, підвищення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів і спеціалістів за своєчасне й якісне виконання контрольних завдань
НАКАЗУЮ:
1. Інформацію "Про стан виконавської дисципліни в апараті Мінагрополітики України за підсумками роботи у 2006 році " взяти до відома та направити структурним підрозділам для відповідного реагування (додається).
2. Звернути увагу на недостатній рівень організаторської роботи при виконанні контрольних документів в Департаменті економіки та управління державною власністю (Дробот В.І.), Департаменті розвитку аграрного ринку (Розгон А.В.), Департаменті ринків рослинництва, садівництва, виноградарства та виноробства (Демидов О.А.), Департаменті зовнішньоекономічного співробітництва (Руденко М.М.), Департаменті аграрної освіти, науки та дорадництва (Гойчук А.Ф.).
3. Головам державних департаментів і служб, керівникам структурних підрозділів міністерства:
3.1. Продовжити роботу з забезпечення своєчасного й якісного виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України та власними рішеннями, запитів та звернень народних депутатів України, місцевих органів виконавчої влади та особистих звернень громадян.
3.2. Запровадити в структурних підрозділах міністерства персональну відповідальність виконавців за дотриманням вимог Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України під час підготовки, узгодження та внесення на розгляд проектів законодавчих та нормативно-правових актів.
3.3. Забезпечити дієву співпрацю з Секретаріатом Президента України та Секретаріатом Кабінету Міністрів України, іншими центральними органами виконавчої влади, регіонами, засобами масової інформації та громадськими організаціями.
3.4. Щомісяця в підрозділах розглядати стан виконавської дисципліни та давати допущеним фактам порушень принципову оцінку із застосуванням заходів морального та матеріального впливу.
4. Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом (Шведов В.Г.):
4.1. Продовжити роботу з проведення моніторингу та забезпечення дієвого контролю за роботою структурних підрозділів міністерства щодо своєчасного проходження контрольних документів та суворого дотримання вимог Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2000 N 915, та Інструкції з діловодства, затвердженої наказом Мінагрополітики України від 24.11.2003 N 420.
4.2. Створити необхідні умови для досягнення державними службовцями апарату міністерства найвищого рівня ділової кваліфікації та продуктивності праці шляхом систематичного навчання і стажування керівників і спеціалістів, а також матеріально-технічного переоснащення робочих місць.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Супіханова Б.К.
Міністр Ю.Ф.Мельник
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконавської дисципліни в апараті Мінагрополітики України за підсумками роботи в 2006 році
Основними напрямками в роботі міністерства щодо посилення виконавської дисципліни у 2006 році стали упорядкування та організація діяльності структурних підрозділів апарату, удосконалення нормотворчої роботи, взаємодії з Секретаріатом Кабінету Міністрів України, комітетами Верховної Ради України, забезпечення безумовного виконання актів та доручень Президента України, рішень та доручень Уряду, запитів та звернень народних депутатів, звернень громадян.
За звітний період документообіг в міністерстві склав 148663 документи, що на 16108 більше ніж у 2005 році, з них вхідна кореспонденція - 96120 та 47924 - вихідна кореспонденція.
Підлягало виконанню як контрольні - 22906 документів (23,8 %) від загальної кількості вхідної кореспонденції.
Дані документообігу в розрізі структурних підрозділів
(Табл. 1.)
N
П.
п.
Керівники
структурних
підрозділів
Надійшло
корес-
понд.
всього
З них
контроль-
них
завдань
Підготов,
власних
рішень
Розгляну-
то
звернень
громадян
Відправлено
кореспонд.
всього
Доку-
менто-
обіг
2006
р.
Доку-
менто-
обіг
2005
р.
(+,-)
1. Дробот В.І. 13899 3409 185 305 3653 18042 - 18042
2. Пісковий М.Б. 1129 106 8 58 175 1370 1223 147
3. Демидов О.А. 9968 2297 167 140 2461 12736 12763 -27
4. Микитюк Д.М. 7904 1795 75 182 2471 10632 10632 -
5. Даценко М.С. 4490 1177 7 75 2861 7433 8767 -1334
6. Гайдар М.В. 3893 1468 23 461 2361 6738 11992 -5254
7. Гойчук А.Ф. 7485 1238 77 151 2379 10092 9935 157
8. Розгон А.В. 982 274 7 2 1654 2645 - 2645
9. Зуб Г.І. 11943 2641 42 25 2750 14760 16389 -1629
10. Руденко М.М. 5399 1843 18 3 2852 8272 8130 142
11. Собовий О.М. 4433 1331 29 20 1568 6050 5673 377
12. Шведов В.Г. 3160 297 1325 603 1875 6363 5670 693
13. Трач Л.І. 2665 511 76 728 1858 5327 5551 -224
14. Гаврилюк В.М. 231 45 4 - 677 912 - 912
15. Червінська
Л.Ф.
831 68 10 100 941 851 90
16. Дорощук В.В. 61 9 1 74 136 - 136
17. Семенюк М.А. 31 5 2 4 11 48 - 48
18. Бісюк І.Ю. 3385 1143 18 97 6394 9894 7978 1916
19. Кіщак Ю.П. 3173 1389 24 39 1870 5106 8604 -3498
20. Волкодав В.В. 500 62 - 3 1921 2424 2451 -27
21. Поєдинок М.С. 3008 164 2 3 826 3839 4101 -262
22. Усаченко Л.М. 4898 822 79 67 3587 8631 6730 1901
23. центральний
апарат
(всього)
93468 22094 2179 2966 44378 142391 127440 14951
24. Інші
організац.
2652 812 29 45 3546 6272 5115 1157
25. Всього
МінАП
96120 22906 2208 3011 47924 148663 132555 16108
Структура надходження документів від кореспондентів
(Табл. 2)
Кореспонденти Вхідна
кореспонденція
Контрольні
завдання
Вихідна
кореспонденція
Документообіг
2006 р. 2005 р. (+,-)
Секретаріат
Президента України
273 341 181 454 692
Верховна Рада
України
641 959 327 968 2501 -1533
Кабінет Міністрів
України
5755 11791 2440 8175 9939 -1764
Міністерства і
відомства України
7797 3168 7088 14885 16778 -1393
Облдержадміністрації
та Головні
управління
агропромислового
розвитку
24287 2040 2575 26862 28068 -1206
Інші кореспонденти 57367 4607 35333 97312 75077 22235
Всього 96120 22906 47924 148663 132555 16108
Найбільша кількість документів 57367 (59,7%) надійшла від підприємств, установ, організацій, фізичних осіб та інших категорій кореспондентів. Від органів вищого рівня надійшло 6669 (6,9%) документів, якими доведено 13091 (57,1%) контрольне завдання.
Незважаючи на те, що документообіг органів вищого рівня у 2006 році проти 2005 зменшився на 3535 документів, загальний показник по міністерству зріс на 16108 документів.
Із загальної кількості вхідної кореспонденції Міністром та його заступниками у звітному періоді було розглянуто 28966 документів (31%), решта документів (69%) направлялася для розгляду безпосередньо керівникам структурних підрозділів.
Всі документи органів вищого рівня розглядалися виключно Міністром та його заступниками.
У звітному періоді вся кореспонденція керівництвом міністерства розглядалася оперативно. Із кількості документів, поданих для розгляду, протягом 1 дня розглянуто - 23194 (80%), до 3 днів - 4130 (14,3%) і лише 985 (5,7%) більше 3 днів.
Дані про оперативність розгляду кореспонденції
(Табл. 3)
код Керівник Всього
подано на
розгляд
Строки розгляду
1 день до 3 днів більше 3 днів
кількість
документів
кількість
документів
% кількість
документів
% кількість
документів
%
01 Мельник Ю.Ф. 3090 2709 90 225 7 78 3
02 Супіханов
Б.М.
3241 2590 82 494 15 88 3
03 Мельник С.І. 5109 4452 89 484 10 71 1
04 Павлюк П.А. 4820 3854 81 781 16 103 3
05 Вербицький
П.І.
1931 1721 92 130 7 26 1
06 Скорченко
А.Ф.
501 200 41 138 29 142 30
07 Лузан Ю.Я. 2952 2706 93 160 6 31 1
08 Демчак І.М. 6351 4125 67 1641 26 423 7
09 Модний В.К. 971 837 90 77 8 23 2
28966 23194 80 4130 4,3 985 5,7
У звітному періоді вихідна кореспонденція оброблялася відповідно до вимог Інструкції з діловодства. Документи, які направлялися на адресу Секретаріату Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України підписувалися Міністром, а в разі його відсутності першим заступником Міністра або заступниками Міністра, на яких покладалося виконання - обов'язків Міністра. Інша кореспонденція підписувалася заступниками Міністра.
Документи, які надсилалися на адресу підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міністерства, та фізичним особам підписувалися Міністром та його заступниками, а також керівниками структурних підрозділів відповідно до їх компетенції.
Моніторинг вихідної кореспонденції, підписаної керівництвом міністерства
(Табл. 4).
N
п/п
Адресати Підпи-
сано
доку-
ментів
з них підписано:
Мельник
Ю.Ф.
Супіханов
Б.М.
Мельник
С.І.
Вербицький
П.І.
Лузан
Ю.Я.
Демчак
І.М.
Моцний
В.К.
інші
керів-
ники)
1. Секретаріат
Президента
України
180 93 18 14 17 6 4 - 28
2. Верховна Рада
України
326 100 56 44 32 23 10 12 49
3. Кабінет
Міністрів
України
(постанови,
розпорядження)
2420 943 618 204 136 72 76 30 341
4. Міністерства і
державні
комітети
України
5720 446 844 1010 583 881 332 232 1392
5. Міністерство
економіки
України
1306 108 298 193 117 91 179 19 301
6. Обласні
держадміні-
страції
1656 375 133 230 173 140 93 110 402
7. Республі-
канські
організації
Мінагропо-
літики
2452 150 210 355 260 280 201 65 931
8. Звернення
народних
депутатів
України
397 94 65 58 39 27 23 15 76
9. Мінагропо-
літики АР
Крим, головні
управління
агропромис-
лового
розвитку
917 45 60 289 162 72 35 55 199
10. Установи, що
належать до
сфери
управління
інших органів
4705 211 744 561 412 474 230 137 1936
Інші адресати 27845 353 419 408 266 285 163 93 25858
Всього по
адресатах
47924 2918 3465 3366 2197 2351 1346 768 31513
Протягом січня-грудня 2006 року в міністерстві підлягало виконанню 22906 контрольних завдань, визначених законами України, дорученнями Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими документами.
Порівняльні дані про надходження контрольних документів
(Табл. 5)
Види документів Кількість контрольних завдань
січень грудень 2006 р.
всього з
порушенням
терміну
в тому числі
термінових на
особли-
вому
контролі
СКМУ
всього з
порушен-
ням
терміну
Акти та доручення
Президента України,
доручення
Секретаріату
Президента
341 - 92 - -
Доручення
керівництва
Верховної Ради,
листи комітетів і
фракцій
372 1 132 1 -
Звернення народних
депутатів України
587 7 148 -
Постанови і
розпорядження
Кабміну
436 1 38 - 61
Доручення Прем'єр-
міністра України
1064 13 264 1 66
Доручення Кабміну до
доручень Президента
України та
Секретаріату
Президента
647 5 156 1 73
Доручення Кабміну до
актів законодавства
1041 5 108 - 203
Доручення Кабміну до
депутатських запитів
і звернень
903 8 619 8 191
Інші доручення
Кабміну
7700 40 2093 14 198
Листи міністерств і
державних комітетів
3168 - 1427. - -
Звернення
облдержадміністрацій
1284 - 62 - -
Листи головних
управлінь
агропромислового
розвитку
облдержадміністрацій
756 - 34 - -
Інші документи 4607 3 442 - -
Всього: 22906 83 5615 25 793
Найбільше контрольних завдань 12504 (55%) надійшло від органів вищого рівня. Кількість термінових завдань (строк виконання 1-3 дні) становить 5615 (24,5%).
Виконано з порушенням встановлених термінів 83 (0,36%) завдання, з них 25 (0,44%) термінові. На особливому контролі Секретаріату Кабінету Міністрів України стояло 793 завдання.
Моніторинг виконання структурними підрозділами міністерства контрольних документів
(Табл. 6)
Прізвище
керівника
підлягало
виконанню у
січні-грудні
2006 р.
Стан виконання
своє-
часно
з пору-
шенням
терміну
кількість
термінові особливий
контроль СКМУ
всього з пору-
шенням
терміну
кількість % всього з пору-
шенням
терміну
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Дробот
В.І.
3409 14,87 3385 24 788 8 143 3
Зуб Г.І. 2641 11,53 2635 6 586 2 73 1
Демидов
О.А.
2297 10,03 2294 3 607 1 101 2
Руденко
М.М.
1843 8,05 1838 5 643 - 53 -
Микитюк
Д.М.
1795 7,84 1794 1 407 1 42 1
Гайдар
М.В.
1468 6,41 1465 3 364 1 59 1
Кіщак Ю.П. 1389 6,06 1388 1 441 - 92 1
Собовий
О.М.
1331 5,81 1323 8 410 2 31 1
Гойчук
А.Ф.
1238 5,40 1231 7 254 2 44 2
Бісюк І.Ю. 1143 4,99 1138 5 369 3 50 2
Даценко
М.С.
1177 5,14 1177 - 325 - 63 -
Усаченко
Л.М.
822. 3.59 815 7 229 2 17 1
Трач Л.І. 511 2,23 511 - 150 - 8 -
Шведов
В.Г.
297 1,30 296 1 91 - 1 -
Розгон
А.В.
274 1,20 272 2 97 - 9 1
Поєдинок
М.С.
164 0,72 163 1 68 - - -
Пісковий
М.Б.
106 0,46 106 - 30 - 1 1
Червінська
Л.Ф.
68 0,30 68 - 17 - - -
Волкодав
В.В.
62 0,27 62 - 25 - 2 -
Гаврилюк
В.І.
45 0,20 45 - 21 - - -
Дорощук
В.В.
9 0,04 9 - 2 - - -
Семенюк
М.А.
5 0,02 5 - - - - -
Підвідомчі
установи
812 3,6 803 9 226 3 4 2
Всього 22906 100 22823 83 6150 25 793 19

................
Перейти до повного тексту