- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
аграрної політики
N 697 від 22.11.2006 )
Про склад Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
У зв'язку з кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити склад Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі - Комісія) згідно з додатком.
2. Керівникам Державного департаменту ветеринарної медицини (Бісюк І.Ю.), структурних підрозділів міністерства, на які покладена координація роботи (діяльності) державних підприємств, установ і організацій відповідно до наказу Мінагрополітики України від 27.02.2006
N 80 "Про повноваження щодо розпорядження державною власністю та управління діяльністю суб'єктів господарювання", подавати інформацію про забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати по державних підприємствах, з керівниками яких укладено контракти, для розгляду на засіданні Комісії згідно з додатками 1, 2.
3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Мінагрополітики України від 06.04.2005
N 127 "Про склад Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Супіханова Б.К.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінагрополітики
України
23.08.2006 N 462
СКЛАД
Комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
Лузан Юрій Якович |
заступник Міністра, голова Комісії |
Мельник Сергій Іванович |
заступник Міністра, заступник голови Комісії |
Пархоменко Ольга Василівна |
головний спеціаліст відділу регулювання соціально-трудових відносин в АПК Управління організаційних структур і соціально-трудових відносин, секретар Комісії |
Кабанець Іван Васильович |
головний спеціаліст відділу методології та моніторингу податків Департаменту фінансів, секретар Комісії |
Члени Комісії: |
|
Зуб Григорій Іванович |
директор Департаменту фінансів |
Гойчук Анатолій Федорович |
директор Департаменту аграрної освіти, науки та дорадництва |
Розгон Анатолій Васильович |
директор Департаменту економічної стратегії та розвитку аграрного ринку |
Грабчак Віктор Миколайович |
директор Департаменту правової та законопроектної роботи |
Чорноус Віталій Сергійович |
Заступник директора Департаменту з управління державною власністю, бухгалтерського обліку та ревізійної роботи |
Савицька Олена Петрівна |
начальник Управління організаційних структур і соціально-трудових відносин |
Гендлер Геннадій Геннадійович |
начальник Управління надходжень до бюджету в галузях економіки Державної податкової адміністрації України (за згодою) |
Литвиненко Василь Васильович |
начальник Управління надходження доходів Пенсійного фонду України (за згодою) |
Чепур Володимир Кузьмович |
голова ЦК профспілки працівників агропромислового комплексу України (за згодою) |
Додаток 1
до наказу Мінагрополітики
України
23.08.2006 N 462
Повна назва (місцезнаходження)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові керівника)
З якого часу працює керівником __________________________________
Коли і на який термін укладено контракт _________________________
Основні економічні показники
N з/п |
Показники |
2004 р. |
2005 р. |
Станом на 01.08.2006 |
1. |
Виробництво валової продукції у порівняльних цінах 2000 р., тис.грн. |
|
|
|
2. |
Обсяг реалізованої продукції, тис.грн. |
|
|
|
|
(без ПДВ і акцизу) |
|
|
|
|
в т.ч. по бартеру |
|
|
|
3. |
Чистий прибуток(збиток),тис.грн. |
|
|
|
4. |
Рівень рентабельності, % |
|
|
|
5. |
Вартість основних фондів, тис.грн. |
|
|
|
6. |
Середньооблікова чисельність працівників, чол. |
|
|
|
7. |
Середньомісячна зарплата, грн. |
|
|
|
8. |
Дебіторська заборгованість, тис.грн. |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
9. |
Кредиторська заборгованість, тис.грн. |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
10. |
Розрахунки по заробітній платі грн.: |
|
|
|
|
- нараховано |
|
|
|
|
- виплачено, всього |
|
|
|
|
в т.ч. натурою |
|
|
|
|
- заборгованість, всього |
|
|
|
11. |
- заборгованість на 1 працюючого, місяців |
|
|
|
|
Розрахунки з бюджетом, тис.грн. |
|
|
|
|
- належало внести |
|
|
|
|
- фактично внесено |
|
|
|
|
- заборгованість |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
12. |
Розрахунки з Пенсійним фондом, тис.грн. |
|
|
|
|
- належало внести |
|
|
|
|
- фактично внесено |
|
|
|
|
- заборгованість |
|
|
|
|
в т.ч. прострочена |
|
|
|
13. |
Розмір мінімальної тарифної ставки робітника першого розряду згідно з колективним договором, грн. |
|
|
|
................Перейти до повного тексту