1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 104 від 03.04.2002
м. Київ
Про забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 березня 2002 року N 138-р
З метою забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 березня 2002 року N 138-р "Про затвердження заходів щодо забезпечення економічного і соціального розвитку України у 2002 році"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити заходи щодо забезпечення економічного і соціального розвитку України у 2002 році, що додаються.
2. Заступникам Державного секретаря та керівникам структурних підрозділів міністерства забезпечити виконання зазначених заходів у встановлені строки.
3. Керівникам структурних підрозділів міністерства готувати і подавати Департаменту стратегії розвитку аграрної економіки (Дробот) інформацію про стан виконання заходів щокварталу, до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом.
4. Департаменту стратегії розвитку аграрної економіки узагальнювати і подавати Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції інформацію про стан виконання заходів щокварталу, до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Державного секретаря Лузана Ю.Я.
Державний секретар С.Рижук
Додаток
до наказу Мінагрополітики
України від 3 квітня 2002
року N 104
Заходи щодо забезпечення економічного і соціального розвитку України у 2002 році
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Номер та зміст заходу щодо | Механізм реалізації заходу | Термін | Виконавці |Відповідальні |
|п/п |розпорядження Кабінету Міністрів | | виконання | |за виконання |
| | України ( 138-2002-р ) | | | | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|1. |5. Сприяти удосконаленню розвитку |передбачити у генеральній, галузевих та| під час |Мінпраці, |Савицька О.П. |
| |соціально-трудових відносин та |регіональних угодах положення щодо | укладання |Мінекономіки, | |
| |соціального партнерства з метою |зростання фондів оплати праці, |генеральної, |Мінфін, | |
| |посилення впливу на підвищення |встановлення міжгалузевих спів- |галузевих та |інші органи | |
| |доходів населення |відношень в оплаті праці та доведення |регіональних |виконавчої | |
| | |середньомісячної номінальної заробітної| угод |влади | |
| | |плати до рівня прожиткового мінімуму | | | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|2. |40. Визначити стратегію розвитку |проект Закону України "Про Державну | грудень |Державна |Гайдар М.В. |
| |туризму, формування головних |програму розвитку туризму в Україні до | |туристична | |
| |пріоритетів державної політики |2010 року" | |адміністрація, | |
| |щодо розбудови | | |Мінекономіки, інші| |
| |туристично-рекреаційної сфери | | |центральні | |
| | | | |органи виконавчої | |
| | | | |влади | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|3. |50. Проводити моніторинг, |виконання Комплексної програми |протягом року|МНС, інші |Гайдар М.В. |
| |координацію та забезпечувати |протизсувних заходів у Закарпатській | |центральні органи |Сорока В.І. |
| |реалізацію комплексних цільових |області на 1999-2010 роки | |виконавчої влади, | |
| |програм захисту населення і |виконання Комплексної програми | |Рада міністрів |Гайдар М.В. |
| |територій в обсягах, передбачених |протизсувних заходів у Чернівецькій | |Автономної |Сорока В.І. |
| |на 2002 рік |області на 1999-2005 роки | |Республіки Крим, | |
| | |виконання Програми комплексного | |обласні, |Гайдар М.В. |
| | |протипаводкового захисту в басейні | |держадміністрації |Сорока В.І. |
| | |р.Тиса у Закарпатській області | | | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|4. |55. Удосконалити порядок оподат- |сприяти прийняттю Податкового |до прийняття |Мінфін, |Зуб Г.І. |
| |кування сільськогосподарських |кодексу України |зазначеного |Мінагрополітики, | |
| |товаровиробників шляхом | |Кодексу |Державна | |
| |запровадження для них | | |податкова | |
| |спеціального режиму справляння | | |адміністрація | |
| |податку на додану вартість | | | | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|5. |58. Удосконалити проведення |проект Закону України "Про амортизацію"|у двомісячний|Мінекономіки, |Лавріненко |
| |амортизаційної політики | |термін |інші центральні |Л.І. |
| | | |після |органи | |
| | | |прийняття |виконавчої | |
| | | |Податкового |влади | |
| | | |кодексу | | |
| | | |України | | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|6. |67. Забезпечити підготовку |затвердження планів-графіків підготовки|протягом |Фонд державного |Чорноус В.С. |
| |підприємств до приватизації |підприємств до приватизації |року |майна, | |
| | | | |Мінпромполітики, | |
| | | | |Мінагрополітики, | |
| | | | |Мінпаливенерго, | |
| | | | |Мінтранс, | |
| | | | |Мінекономіки, | |
| | | | |Антимонопольний | |
| | | | |комітет, | |
| | | | |інші центральні | |
| | | | |органи виконавчої | |
| | | | |влади | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|7. |72. Провести аналіз виконання |надання Мінекономіки інформації | квітень |Фонд державного |Лавріненко |
| |фінансових планів державних |про результати виконання фінансових | |майна, |Л.І., Зуб Г.І.|
| |підприємств і господарських |планів підприємств за 1 квартал 2002 | |інші центральні |Чорноус В.С. |
| |товариств, у статутних фондах яких|року | |органи виконавчої | |
| |більше ніж 50 відсотків становлять| | |влади, | |
| |державні пакети акцій, за | | |Рада міністрів | |
| |підсумками 1 кварталу 2002 року | | |Автономної | |
| | | | |Республіки | |
| | | | |Крим, | |
| | | | |обласні, | |
| | | | |Київська та | |
| | | | |Севастопольська | |
| | | | |міські | |
| | | | |держадмініс- | |
| | | | |трації | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|8. |73. Удосконалити порядок |внесення змін до відповідних |травень |Мінекономіки, |Зуб Г.І. |
| |складання та затвердження річних |нормативно-правових актів щодо | |Фонд державного |Чорноус В.С. |
| |фінансових планів державних |порядку складання та затвердження | |майна, | |
| |підприємств і господарських |річних фінансових планів | |Мінфін, Державна | |
| |товариств, у статутних фондах | | |податкова адміні- | |
| |яких більше ніж 50 відсотків | | |страція, інші | |
| |становлять державні пакети акцій | | |центральні органи | |
| | | | |виконавчої влади, | |
| | | | |Рада міністрів АР | |
| | | | |Крим, обласні, | |
| | | | |Київська та | |
| | | | |Севастопольська | |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації,| |
| | | | |Мін'юст | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|9. |75. Удосконалити нормативно- |забезпечення планування розроблення |терміново |Держпідприєм- |Розгон А.В. |
| |правову базу підприємницької |та дотримання процедур підготовки і | |ництво, | |
| |діяльності |прийняття регулятивних актів інші | |інші центральні | |
| | | | |та місцеві органи | |
| | | | |виконавчої влади | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |запровадження механізму прийняття |грудень | -"- |Розгон А.В. |
| | |регулятивних актів виключно на | | | |
| | |підставі всебічного аналізу їх | | | |
| | |потенційної ефективності у | | | |
| | |досягненні поставленої мети та | | | |
| | |можливого впливу на економічне | | | |
| | |середовище | | | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |забезпечення прийняття регулятивних |грудень | -"- |Розгон А.В. |
| | |актів лише після погодження проектів | | | |
| | |з Держпідприємництвом | | | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |забезпечення перегляду центральними |грудень | -"- |Розгон А.В. |
| | |і місцевими органами виконавчої | | | |
| | |влади власних нормативно-правових | | | |
| | |актів на відповідність принципам | | | |
| | |нормативного регулювання, | | | |
| | |забезпечення відстеження | | | |
| | |ефективності дії регулятивних | | | |
| | |актів | | | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |активізація залучення неурядового |грудень | -"- |Розгон А.В. |
| | |сектору до процесу прийняття | | | |
| | |регулятивних актів та оцінки | | | |
| | |ефективності дії чинних актів у | | | |
| | |сфері підприємницької діяльності | | | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |забезпечення публічного обговорення |грудень |Держпідприєм- |Розгон А.В. |
| | |проектів регулятивних актів, які | |ництво, інші | |
| | |істотно впливають на ринкове | |центральні та | |
| | |середовище, зачіпають права і | |місцеві органи | |
| | |законні інтереси підприємців | |виконавчої влади | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|10. |76. Зменшити адміністративні |нормативно-правове регулювання |вересень |Держпідприєм- |Розгон А.В. |
| |бар'єри, що стримують розвиток |питання щодо посилення персональної | |ництво, Мін'юст, | |
| |підприємництва |відповідальності посадових осіб | |інші центральні та| |
| | |органів виконавчої влади та органів | |місцеві органи | |
| | |місцевого самоврядування за | |виконавчої влади | |
| | |прийняття рішень, що погіршують | | | |
| | |умови проведення підприємницької | | | |
| | |діяльності, за примусове залучення | | | |
| | |коштів суб'єктів підприємницької | | | |
| | |діяльності, у тому числі до фондів, | | | |
| | |утворення яких не передбачено законами | | | |
| | |або кошти до яких вносяться на | | | |
| | |добровільних засадах | | | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|11. |85. Створити засади державної |галузеві та регіональні програми |грудень |Мінекономіки, |Розгон А.В. |
| |політики з питань управління |сприяння підвищенню якості та | |Держстандарт, | |
| |якістю |конкурентоспроможності продукції | |Мінпромполітики, | |
| | | | |Мінагрополітики, | |
| | | | |Рада міністрів | |
| | | | |АР Крим, обласні, | |
| | | | |Київська та | |
| | | | |Севастопольська | |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |започаткувати впровадження |грудень |Мінагрополітики, |Розгон А.В. |
| | |стандартів системи НАССР | |Держстандарт |Бойко М.Ф. |
| | |(аналіз ризиків критичних | | | |
| | |точок виробництва) та | | | |
| | |організувати підготовку | | | |
| | |спеціалістів | | | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |проведення Всеукраїнського |листопад |Держстандарт, |Розгон А.В. |
| | |конкурсу якості | |інші центральні | |
| | | | |органи | |
| | | | |виконавчої влади, | |
| | | | |Рада міністрів АР | |
| | | | |Крим, обласні, | |
| | | | |Київська та | |
| | | | |Севастопольська | |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|12. |88. Зменшити адміністративний |нормативно-правове регулювання |грудень |Мінекономіки, |Розгон А.В. |
| |вплив на ринкові процеси, |питань впорядкування діяльності | |міністерства, | |
| |оптимізувати державне втручання у |органів виконавчої влади та органів | |інші центральні | |
| |фінансово-господарську діяльність |місцевого самоврядування у сфері | |органи виконавчої | |
| |суб'єктів господарювання |підприємницької діяльності | |влади, Рада | |
| | | | |міністрів АР Крим,| |
| | | | |обласні, | |
| | | | |Київська та | |
| | | | |Севастопольська | |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації,| |
| | | | |Антимонопольний | |
| | | | |комітет | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|13. |89. Удосконалити правила |нормативно-правове регулювання в |грудень |Міністерства, |Чопик А.В. |
| |конкуренції та забезпечити |процесі приватизації підприємств | |інші центральні |Чорноус В.С. |
| |ефективного конкурентного |непрофільних виробництв та об'єктів | |органи виконавчої |Гайдар М.В. |
| |середовища |соціальної сфери | |влади, Рада | |
| | | | |міністрів | |
| | | | |Автономної | |
| | | | |Республіки Крим, | |
| | | | |місцеві | |
| | | | |держадміністрації | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|14. |102. Створити умови для вкладення |унормування діяльності недержавних |після |Державна комісія |Зуб Г.І. |
| |коштів недержавних пенсійних |пенсійних фондів з цінними паперами |прийняття |з цінних паперів | |
| |фондів у цінні папери | |законів |та фондового | |
| | | |України "Про |ринку, інші | |
| | | |загально- |центральні органи | |
| | | |обов'язкове |виконавчої влади | |
| | | |державне | | |
| | | |пенсійне | | |
| | | |страхування" | | |
| | | |і "Про | | |
| | | |недержавне | | |
| | | |пенсійне | | |
| | | |забезпечення"| | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|15. |104. Забезпечити подальший |рішення Кабінету Міністрів |грудень |Мінфін, |Зуб Г.І. |
| |розвиток страхового ринку |України, спрямовані на | |Мінекономіки, | |
| | |реалізацію Закону України | |інші центральні | |
| | |"Про страхування" (нова редакція) | |органи | |
| | | | |виконавчої влади | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|16. |110. Скоротити споживання |забезпечити здійснення особливо |протягом |Держкоменерго- |Саченко В.І. |
| |паливно-енергетичних ресурсів |важливих енергозберігаючих проектів |року |збереження, | |
| |бюджетними установами та | | |Мінекономіки, | |
| |організаціями | | |міністерства та | |
| | | | |інші центральні | |
| | | | |органи вико- | |
| | | | |навчої влади, | |
| | | | |Рада міністрів | |
| | | | |Автономної | |
| | | | |Республіки | |
| | | | |Крим, | |
| | | | |обласні, | |
| | | | |Київська та | |
| | | | |Севастопольська | |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|17. |115. Удосконалити механізм |положення про нормування витрат |вересень |Держкоменерго- |Саченко В.І. |
| |нормування витрат паливно- |паливно-енергетичних ресурсів у | |збереження, | |
| |енергетичних ресурсів у |суспільному виробництві | |Мінекономіки, | |
| |суспільному виробництві | | |Мінпаливенерго, | |
| | | | |Мінпромполітики, | |
| | | | |Мінагрополітики, | |
| | | | |Рада міністрів | |
| | | | |Автономної | |
| | | | |Республіки | |
| | | | |Крим, | |
| | | | |обласні, | |
| | | | |Київська та | |
| | | | |Севастопольська | |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|18. |122. Установити земельні |проект Закону України "Про внесення |червень |Держкомзем, |Ковалів О.І. |
| |відносини, поклавши в їх основу |змін до деяких законодавчих актів" | |Держкомлісгосп, |Сорока В.І. |
| |новий Земельний кодекс України | | |Держводгосп, | |
| |( 2768-14 ) | | |Мінекоресурсів, | |
| | | | |Мінагро- | |
| | | | |політики, | |
| | | | |МОЗ, | |
| | | | |Мінтранс, | |
| | | | |Держкомзв'язку, | |
| | | | |Держпідприєм- | |
| | | | |ництво, | |
| | | | |Міноборони, | |
| | | | |Фонд державного | |
| | | | |майна, | |
| | | | |Держкомкордон, | |
| | | | |Мінекономіки, | |
| | | | |Мінкультури, | |
| | | | |Мінфін, | |
| | | | |Мін'юст | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |проект Закону України "Про ринок |травень |Держкомзем, |Ковалів О.І. |
| | |землі" | |Держбуд, |Сорока В.І. |
| | | | |Мінагро- | |
| | | | |політики, | |
| | | | |Мінекономіки, | |
| | | | |Мінфін, | |
| | | | |Мін'юст, | |
| | | | |Фонд держав- | |
| | | | |ного майна | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |проект Закону України "Про оцінку |терміново |Держкомзем, |Ковалів О.І. |
| | |земель" | |Мінекономіки, |Сорока В.І. |
| | | | |Мінфін, | |
| | | | |Мін'юст, | |
| | | | |Мінагрополітики, | |
| | | | |Фонд державного | |
| | | | |майна, | |
| | | | |Держбуд, | |
| | | | |Національний | |
| | | | |аграрний | |
| | | | |університет | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |проект Закону України "Про внесення |червень |Держкомзем, |Ковалів О.І. |
| | |змін до Закону України "Про оренду | |Мінагрополітики, |Сорока В.І. |
| | |землі" | |Мінекономіки, | |
| | | | |Мінфін, Мін'юст, | |
| | | | |Держбуд | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |проект Закону України "Про |червень |Мінфін, |Зуб Г.І. |
| | |особливості створення та діяльність | |Держкомзем, | |
| | |іпотечних установ" | |Мін'юст, | |
| | | | |Мінекономіки, | |
| | | | |Мінагрополітики, | |
| | | | |Державна | |
| | | | |комісія з | |
| | | | |цінних паперів | |
| | | | |та фондового | |
| | | | |ринку, | |
| | | | |Національний банк | |
| | | | |(за згодою) | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
| | |сприяти прийняттю Закону України |до прийняття |Мін'юст, |Зуб Г.І. |
| | |"Про іпотеку" |зазначеного |Держкомзем, | |
| | | |Закону |Мінекономіки, | |
| | | | |Мінагрополітики, | |
| | | | |Мінфін | |
|----+----------------------------------+---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|
|19. |123. Розробити стратегію і |проект Закону України "Про охорону |терміново |Держкомзем, |Сорока В.І. |
| |виконати роботи з охорони та |земель" | |Мінекономіки, | |
| |раціонального використання земель | | |Мінфін, | |
| |сільськогосподарського | | |Мінагро- | |
| |призначення в процесі завершення | | |політики, | |
| |приватизації землі | | |Мінекоресурсів, | |
| | | | |Мін'юст, | |
| | | | |Держбуд, | |
| | | | |Українська | |
| | | | |академія | |
| | | | |аграрних наук | |
| | |---------------------------------------+-------------+------------------+--------------|

................
Перейти до повного тексту