1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 102 від 20.06.2000
м.Київ
Про формування проекту Державного бюджету на 2001 рік та заходи щодо підготовки проекту закону про Державний бюджет України на 2001 рік
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2000 р. N 937 "Про формування проекту Державного бюджету України на 2001 рік, його попередні показники та заходи щодо підготовки проекту Закону про Державний бюджет України на 2001 рік"
НАКАЗУЮ:
1. Державному департаменту продовольства (Сватков), Державному департаменту рибного господарства (Шведенко), Державному департаменту ветмедицини (Вербицький), структурним підрозділам міністерства та організаціям при міністерстві до 1 липня 2000 р. подати Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК (Ніколаєнко) перелік позабюджетних фондів (рахунків) для узагальнення.
Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК (Ніколаєнко) подати до 15 липня 2000 р. Міністерству фінансів у встановленому ним порядку інформацію про відповідні позабюджетні фонди.
2. Департаменту реформування сільського господарства (Кухарук) разом з Департаментом фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК у місячний термін підготувати та подати Міністерству екології та природних ресурсів пропозиції щодо порядку зарахування до державного бюджету в 2001 році коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення відповідно до статті 2 Указу Президента України від 4 лютого 2000 р. N 168 "Про заходи щодо розвитку та регулювання ринку земель населених пунктів, інших земель несільськогосподарського призначення".
3. Державному департаменту продовольства (Сватков), Державному департаменту рибного господарства (Шведенко), Державному департаменту ветмедицини (Вербицький), структурним підрозділам міністерства та організаціям при міністерстві до 1 липня 2000 р. подати Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК (Ніколаєнко) для узагальнення бюджетні запити згідно з встановленими вимогами Мінфіну.
Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК до 15 липня 2000 р. подати Мінфіну бюджетні запити згідно з встановленими ним вимогами.
4. Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК разом з Державним департаментом продовольства (Сватков), Державним департаментом рибного господарства (Шведенко), Державним департаментом ветмедицини (Вербицький), структурними підрозділами міністерства та організаціями при міністерстві:
4.1. Під час підготовки бюджетних запитів на 2001 рік:
здійснити ретельний перегляд та інвентаризацію видів діяльності, що провадяться у 2000 році за рахунок коштів бюджету, на основі чого розподілити граничні видатки загального фонду проекту Державного бюджету України на 2001 рік за пріоритетними напрямами діяльності для забезпечення виконання своїх основних функцій. Розглянути питання про переведення програм та заходів, що не є пріоритетними, на самофінансування, розширення надання платних послуг, оптимізацію структури і чисельності підвідомчих установ і організацій та подати до 15 липня 2000 р. Кабінету Міністрів України і Міністерству фінансів відповідні пропозиції;
подати Кабінету Міністрів України і Міністерству фінансів до 15 липня 2000 р. пропозиції щодо внесення змін до нормативних актів, реалізацію яких неможливо забезпечити, виходячи з граничних видатків загального фонду проекту Державного бюджету України на 2001 рік, для збереження балансу доходів і видатків держави та приведення законодавства у відповідність з реальними ресурсами держави;
продовжити здійснення заходів щодо передачі установ та організацій соціально-культурної сфери до сфери управління міністерств, які відповідають за реалізацію державної політики у відповідній сфері, і подати до 15 липня 2000 р. інформацію Кабінету Міністрів України і Міністерству фінансів.
4.2. Під час здійснення розрахунків до показників Державного бюджету України на 2001 рік забезпечити дотримання таких вимог:
обмеження нового капітального будівництва та реконструкції адміністративних приміщень, придбання службового транспорту, капітального ремонту виключно аварійними будівлями і приміщеннями;
підвищення рівня оплати праці працівників бюджетної сфери допускається лише за рахунок упорядкування мережі бюджетних установ і організацій та скорочення чисельності зайнятих у них в межах граничного обсягу видатків державного бюджету;
обмеження обсягів державної підтримки громадських організацій та госпрозрахункових підприємств з державного бюджету в 2001 році не більше як 50 відсотків відповідних обсягів, передбачених в Державному бюджеті України на 2000 рік;
активізація роботи з встановлення лічильників в бюджетних установах і організаціях з метою економії коштів і раціонального споживання енергоносіїв та комунальних послуг і нормування витрат паливно-енергетичних ресурсів у бюджетній сфері.
5. Затвердити заходи щодо упорядкування видатків бюджету в 2001 році (додаток 1). Визначеним виконавцям відповідних пунктів заходів подати Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК пропозиції стосовно їх реалізації у двотижневий термін для узагальнення.
Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК подати Кабінету Міністрів України узагальнені пропозиції у місячний термін.
6. Департаменту фінансово-кредитної політики та реформування управління АПК разом з Державним департаментом продовольства, Державним департаментом рибного господарства, Державним департаментом ветмедицини, структурними підрозділами міністерства та організаціями при міністерстві у тижневий термін подати Міністерству фінансів пропозиції щодо розмежування видатків бюджету на виконання функцій органів державної влади та органів місцевого самоврядування (додаток 2).
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра Ю.Я.Лузан
Додаток 1
до наказу Мінагрополітики
України
від 20 червня 2000 р. N 102
Заходи щодо упорядкування видатків бюджету на 2001 рік
Назва заходу Виконавці Термін
виконання,
2000 рік
1. З метою забезпечення єдиного державного обліку міжнародних організацій, членом яких є Україна, установлення порядку його ведення та посилення контролю за цільовим використанням бюджетних коштів підготувати та подати Мінекономіки пропозиції до проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про створення Єдиного державного реєстру міжнародних організацій, членом яких є Україна" Лузан Ю.Я.
Нетеса М.В.
Ніколаєнко В.М.
до 1
листопада
2. Забезпечити інвентаризацію державних цільових програм з метою вдосконалення їх структури, приведення їх у відповідність із Заходами щодо забезпечення виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та припинення з 2001 року реалізації тих програм, які втратили актуальність або виконуються на неналежному рівні, і подати Кабінету Міністрів України пропозиції з питань, що потребують вирішення на державному рівні Яковенко В.П.
Рижук С.М.
Шмідт Р.М.
Сватков Л.Б.
Шведенко М.М.
Вербицький П.І.
Сорока В.І.
Мельник Ю.Ф.
Мельник С.І.
Ніколаєнко В.М.
Гайдар М.В.
до 1
липня
3. Провести детальну інвентаризацію пільг щодо санаторно-курортного лікування та подати Кабінету Міністрів України і Мінфіну перелік нормативних актів, якими надано пільги, разом з відповідними проектами нормативних актів про їх скасування. Яковенко В.П.
Рижук С.М.
Мельник С.І.
Сватков Л.Б.
до 25
червня
4. Враховуючи те, що починаючи з 2001 року бюджетні кошти на утримання санаторіїв виділятися не будуть, вжити невідкладних заходів до переведення їх на госпрозрахункові засади діяльності Шведенко М.М.
Вербицький П.І.
5. Подати Мінекономіки пропозиції до проектів законодавчих актів щодо: скасування пільг працюючим категоріям працівників за професійною ознакою на оплату житлово-комунальних послуг та запровадження пені за несвоєчасну сплату житлово-комунальних послуг населенням Рижук С.М.
Вербицький П.І.

Сорока В.І.
Яковенко В.П.
Гайдар М.В.
Ніколаєнко В.М.
до 1
серпня
Додаток 2
до наказу Мінагрополітики
України
від 20 червня 2000 р. N 102
Пропозиції щодо розмежування видатків бюджету на виконання функцій органів державної влади та органів місцевого самоврядування
Розмежування видатків між бюджетами провадиться на принципах ефективності та субсидіарної відповідальності.
I. Видатки державного бюджету
До видатків державного бюджету належать видатки на:
1) державне управління:
а) законодавча влада;
б) виконавча влада;
в) Президент України;
2) судову владу;
3) міжнародну діяльність;
4) фундаментальні та прикладні дослідження і сприяння науково-технічному прогресу, міжнародні наукові та інформаційні зв'язки державного значення;
5) національну оборону;
6) правоохоронну діяльність та забезпечення безпеки держави;
7) освіту:
а) загальну середню освіту:
спеціальні школи загальнодержавного значення;
заклади для громадян, які потребують спеціальної допомоги та реабілітації (загальноосвітні школи-інтернати, загальноосвітні санаторні школи-інтернати загальнодержавного значення, загальноосвітні школи соціальної реабілітації);
б) професійно-технічну освіту (заклади, що перебувають у державній власності);
в) вищу освіту (навчальні заклади, що мають загальнодержавне значення);
г) післядипломну освіту (крім інститутів післядипломної освіти вчителів);
|) інші заклади освіти, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій;
8) охорону здоров'я*:
____________________
* Переліки закладів, установ і організацій освіти та охорони здоров'я складаються відповідними головними розпорядниками коштів державного бюджету і подаються на розгляд Кабінетові Міністрів України одночасно з інформацією про здійснення заходів на виконання цієї постанови.
а) загальну медичну допомогу (багатопрофільні лікарні та поліклініки, що виконують специфічні загальнодержавні функції);
б) спеціалізовану медичну допомогу (клініки науково-дослідних інститутів, спеціалізовані лікарні, центри, лепрозорії, госпіталі для інвалідів Великої Вітчизняної війни, спеціалізовані медико-санітарні частини, спеціалізовані поліклініки, спеціалізовані стоматологічні поліклініки);
в) санаторно-реабілітаційну допомогу (загальнодержавні санаторії для хворих на туберкульоз, загальнодержавні спеціалізовані санаторії для дітей та підлітків, спеціалізовані санаторії для ветеранів війни);
г) санітарно-епідеміологічний нагляд, крім центрів здоров'я і заходів санітарної освіти (санітарно-епідеміологічні станції, дезінфекційні станції, заходи боротьби з епідеміями);
|) інші заклади охорони здоров'я, що забезпечують виконання загальнодержавних функцій;
9) соціальний захист та соціальне забезпечення:
а) державні спеціальні пенсійні програми (пенсії військовослужбовцям рядового, сержантського та старшинського складу строкової служби та членів їх сімей, пенсії військовослужбовцям та особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, пенсії, призначені за іншими пенсійними програмами);
б) державні програми соціальної допомоги (грошова допомога біженцям; компенсації на медикаменти, програма протезування, відшкодування збитків, завданих громадянам, грошова допомога депортованим народам);
в) державну підтримку громадських організацій інвалідів і ветеранів, які мають статус всеукраїнських;
г) загальнодержавні програми і заходи щодо реалізації державної політики з питань дітей, молоді, жінок, сім'ї;
|) державну підтримку молодіжних громадських організацій на виконання загальнодержавних програм і заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, молоді, жінок, сім'ї;
10) культуру і мистецтво:
а) державні культурно-освітні програми (національні бібліотеки, музеї і виставки національного значення, заповідники національного значення, Державні премії України в галузі літератури і мистецтва, міжнародні культурні зв'язки);
б) державні театрально-видовищні програми (національні театри, національні філармонії);
в) державну підтримку громадських організацій культури і мистецтва, що мають статус національних;
г) державні програми розвитку кінематографії;
|) державну архівну справу;
11) державні програми підтримки телебачення, радіомовлення, преси та книговидання;
12) фізичну культуру і спорт:

................
Перейти до повного тексту