1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
11.11.2005 N 84
Про заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян, порушених 1 листопада 2005 року під час роботи прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України
На виконання окремого доручення Прем'єр-міністра України Єханурова Ю.І. від 31.10.2005 N 57694/0/1-05 з питань реалізації положень Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Назустріч людям" 1 листопада 2005 року відбулася пряма телефонна лінія ("гаряча лінія") Кабінету Міністрів України, на якій громадяни України звернулися з ряду соціально-економічних питань.
З метою оперативного врегулювання порушених проблем
ЗОБОВ'ЯЗУЮ:
1. Департамент розвитку сільської місцевості та підприємництва (Гайдар М.В.) розглянути звернення громадян, вивчити порушені під час роботи прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України питання, надати допомогу і до 28 листопада п. р. повідомити заявників:
- Шевчук Антоніни Тимофіївни, яка мешкає с. Чайкіне Бериславського району Херсонської області (тел. (57) 2-26) - про порушення клопотання перед Міністерством охорони здоров'я України та керівництвом Херсонської області щодо надання допомоги в лікуванні її онука Войтеняк Костянтина Олеговича, який захворів на цукровий діабет;
- Шульги Оксани Федорівни - пенсіонерки, інваліда I групи, мешканки м. Києва (вул. Ентузіастів, 29, кв. 16, тел. 517-15-61) - стосовно порушення клопотання перед Київською міськдержадміністрацією щодо наведення порядку в роботі рейсового автотранспорту по вул. Ентузіастів;
- групи громадян з м. Шпола Черкаської області щодо надання допомоги в припиненні будівництва очисних споруд в центрі міста.
2. Департамент розвитку сільської місцевості та підприємництва про результати розгляду зазначених звернень громадян подати інформацію сектору розгляду звернень громадян Управління патронатної служби Міністра для інформування Кабінету Міністрів України.
3. Прес-службу Міністерства (Горобець О.О.) оприлюднити через засоби масової інформації про вжиті заходи з питань, порушених громадянами під час прямої телефонної лінії.
4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міністр О.П.Баранівський
Перейти до повного тексту