- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
аграрної політики
N 775 від 05.11.2007 )
Про результати проведення інвентаризації
На виконання наказу від 30.11.04
N 448 "Про проведення інвентаризації" у період з 30 листопада по 25 грудня 2004 року в міністерстві проведена інвентаризація матеріальних цінностей. У результаті інвентаризації виявлені порушення щодо порядку зберігання та використання технічних засобів, меблів, іншого обладнання, що знаходяться на балансі міністерства, а також матеріальних цінностей, наданих міністерству в тимчасове користування сторонніми організаціями. Визначені матеріальні цінності, що непридатні для подальшого використання, морально застарілі і не підлягають відновленню. Встановлено факти безконтрольного переміщення технічних засобів та інвентарю між структурними підрозділами міністерства. З метою усунення і недопущення порушень, виявлених під час проведення інвентаризації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити заходи щодо усунення порушень, виявлених під час інвентаризації (додаток 1).
2. Затвердити склад постійно діючої комісії по списанню матеріальних цінностей (додаток 2).
3. Керівникам урядових органів та структурних підрозділів міністерства, Державному комплексному торговельному підприємству "Хрещатик" (Мошинський Р.В.) забезпечити збереження та ефективне використання матеріальних цінностей, що знаходяться в їх користуванні.
4. Департаменту з контролю апарату міністерства та роботи з персоналом (Шведов В.Г.) встановити постійний контроль за збереженням, використанням та переміщенням матеріальних цінностей, що знаходяться на балансі міністерства.
5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Додаток 1
до наказу Мінагрополітики
України
10.03.2005 N 94
ЗАХОДИ
щодо усунення порушень, виявлених під час інвентаризації
1. Провести інвентарне маркування обладнання та інвентарю, що знаходяться в робочих кабінетах структурних підрозділів міністерства.
Виконавці: сектор
господарського забезпечення
Департаменту з контролю
апарату міністерства та
роботи з персоналом
Термін: до 1 травня 2005 р.
2. Зобов'язати відповідальних за матеріальні цінності осіб структурних підрозділів провести звірку з відділом бухгалтерського обліку та звітності інвентарних номерів на матеріальних цінностях, що знаходяться в робочих кабінетах.
Виконавці: керівники
структурних підрозділів
Термін: до 1 квітня 2005 р.
3. Розробити порядок, при якому переміщення технічних засобів, меблів та іншого обладнання між робочими кабінетами здійснюється лише за пропозиціями відповідальних за матеріальні цінності осіб структурних підрозділів та погодженням з Департаментом з контролю апарату міністерства та роботи з персоналом.
Виконавці: Департамент з
контролю апарату
міністерства та роботи з
персоналом
Термін: до 1 квітня 2005 р.
4. Перевірити доцільність використання та документальне оформлення всіх матеріальних цінностей, залучених для тимчасового користування у сторонніх організацій.
................Перейти до повного тексту